Kiinnostaa kiviäkin, mut pakko jakaa tää teidän kanssa =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CousCous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CousCous

Aktiivinen jäsen
29.04.2006
1 004
0
36
Poika on anoppilassa hoidossa ja itse pääsin juuri töistä kun puhelin soi.

Anoppi soitti että oli laittanut ruokaa ja iskenyt pojalle kirjoja eteen että poika saisi jotenkin sillä aikaa ajan kulumaan..
Tää meidän alta 1½vee oli sitten kaivanut jostain seiskan esiin ja selaillut sitä tylsistyneenä hissukseen.
Yhtäkkiä poika olikin noussut innoissaan lehti kädessä pystyyn ja ihan täpinöissään tullut esittelemään sitä mummolleen ja hihkunut innoissaan OHO! OIJOI!
Mummo oli sitten kysynyt että mikä siellä on, onko auto, vai mikä?

Poika avasi lehden kunnolla, osoitti uusimman seiskan tähtitytön bikinikuvaa ja huusi uudelleen innoissaan OHO ja Oijoi!

Siihen oli kuulema poika jäänyt lattialle tuijottelemaan tämän tähtitytön kuvaa hymyssä suin ja vaikka aina välillä oli muillekin sivuille mennyt kuvia katselemaan niin oli useaan kertaan vielä palannut tälle tähtityttö sivulle kurkkaamaan onko pimu tallella :laugh:

:D

:D ihanaa.. sain just seiskan käsiini, pakko oli käydä katsomassa minkä näkönen tytsy oli pojan mielestä noin kovan ihmettelemisen arvoinen juttu.. :D

..vitsi että mulla on ikävä mun pikkumiestä.. ja toki sitä isompaakin.. mä haluun ne jo kotiin :heart:

Yhteistyössä