Kiinnittymisvuoto vai menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toive ajattelu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toive ajattelu

Vieras
Odottelin menkkoja vasta ensi viikolla kylään mutta alkoi eilen vuoto. Eilen olisi ollut KP35 ja mulla on tosi epäsäännöllinen kierto, viimeisimmät on nyt ollu 39-46-35.

Menkkakivut on yleensä kohtauksina tulevia puukon iskuja ja vuoto paljon runsaampaa heti ekasta päivästä lähtien. Olen aina vuotanut tosi paljon.

Nyt on tullut normaaliin verrattuna tosi vähän. Elätänkö turhia toiveita vai voisikohan olla kiinnittymisvuoto? Alavatsaan sattuu tosi paljon.

Netistä koitin kaivaa tietoa, mutta en oikein löytänyt. Kauanko teillä on kestänyt kiinnittymisvuoto?

En oikeastaan tiedä edes mikä tuo paljon puhuttu kiinnittymisvuoto on. Valitettavasti olen sitä mieltä että jos sulla on kunnon kipuja niin kyllä ne ihan menkat taitaa tehdä tuloaan. On mulla yhdessä raskaudessa alussa ollut pientä, tosi pientä vuodontynkää, mutta siihen ei kipuja liittynyt. Sitten on kokemusta keskenmenosta, joka alkoi vuodolla johon liittyi kova kipu.
Tsemppiä kuitenkin yritykseen vaikkei nyt onnistuisikaan vielä! Oletteko kauan yrittäneet?

Lähinnä nää kivut on ihan erilaisia kuin menkkojen aikana yleensä. Näitä sietää ilman särkylääkkeitä vaikka ovatkin melkein koko ajan päällä. Menkkojen aikana mulla on niin järkyttäviä kipukohtauksia että kouristelen sohvalla kaksin kerroin tai sikiö asennossa.

Nyt olis yrityskierto 6 menossa.

Uusimmat

Yhteistyössä