Kiinnittymisvuodosta

Kysymys kuuluu voiko kiinnittymisvuotoa tulla jo 4 päivää ovulaatiosta? Millasta vuoto on ollut? Itselläni jäi pari kertaa paperiin vessareissulla hieman rusehtavaa verta, voiskohan olla sitä itteensä...

Km vuoto alkoi 18.1, nopeeta tuli kaikki ulos (ultrattu on) ja lääkärin luvalla uutta yritystä heti. :kieh:
 
en voi varmaksi sanoa, voiko tulla jo 4 päivää ovulaatiosta. Mutta vuoto oli minulla juuri samanlaista kuin sinulla ja silloin taisi olla perjantai ja dpo 7. En itse ollut koko kiinnittymisvuodosta kuullutkaan, mutta soitin katkerana ystävälleni että taisi olla jo peli menetetty TAAS tässäkin kierrossa, kun tuhrua jäi paperiin, niin hän sanoikin, että kuulosti kiinnittymisvuodolta! Ja niimpä sitten seuraavalla viikolla plussasinkin joskus keskiviikon paikkeilla :heart:

Toivotan onnea :wave:
 
Ok! Elikkä sillä logiikalla voisin testailla jo loppuviikosta...! Tänään ainakin alavatsaa vihlonut melkosesti. Mutta voihan se olla että km sekottanu hormoonit täysin ja täytyy odotella...muttako se on niin VAIKEAA :headwall:
 
B-7
mulla kanssa kiinnittymisvuoto tullut viikko hedelmöittymisestä,samalla lämmöt nousseet selkeästi eli norm 36.4->37.3 ja siinä pysytellyt viikolle 8 asti,noin.
mulla vuoto on ollut ihan selkeää punertavaa.ei kuitnkaan niin tummaa kuin kk vuoto.
näin on käynyt 3:ssa raskaudessa =)
 

Yhteistyössä