Kyllä mä muistan hyvät käytöstavat joka paikassa, myös kaupassa.
Ja yritän olla myös tökkimättä kärryilläni jonossa edellä olevaa :saint:
Ja yritän olla myös tökkimättä kärryilläni jonossa edellä olevaa :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tietysti tervehdin ja hymyilen. Ja toisinaan kassan kanssa tulee juteltuakin, jos ei muuta niin vitsailua.
Ostokset laitan kärryyn järjellisessä järjestyksessä (ei vie aikaa sen enempää) siitä ne on sitten helppo laittaa hihnalle taas järjellisessä järjestyksessä, kananmunat viimeisenä jne. Hihnalle laitan vain yhden kutakin ja sanon sitten kassalle kun ottaa jonkun käteensä että esim. sitä maitoa on kymmenen ja sokeria kymmenen jne. Ei tulis mieleenkään "pölliä" muovikassia, varastaminen on rikos ja sitä paitsi yököttävää.
Mulla ei oo liiskaantuneita salaatteja tai rikkoutuneita jugupurkkeja ollut kuitenkaan koskaan![]()
Mä tervehdin kassaa aina, kiitän jne. Mutta mulla on yleensä kärryt täynnä kamaa ja todellakin ne menee hihnalle miten sattuu. Olen kuitenkin itse ollut kahden eri kaupparyhmittymän kassalla ja molemmissa on koulutuksessa painotettu että särkyvät tavarat laitetaan sivuun. Eli siis myyjä itse voi vaikuttaa siihen että tavarat ei mene kasaan saati rikki.
Tiedän että asiakaspalvelu on välillä aivan persiistä ja osa asiakkaista on todellisia pissipäitä. Mutta tuo tavaroiden asettelu on kyllä mun mielestä sen asiakaspalvelijan työtä, ei suinkaan asiakkaan.
Tervehdin kyllä, mutta silmiin en katso. Ei ole tapana tuijotella muitakaan ihmisiä silmiin. Yleensä siinä vaiheessa lastaan tavaroita kärryistä hihnalle tai kaivelen korttia kukkarosta.