piti paikkansa :)
No One 02.07.2008 #56 Ei pitänyt paikkaansa. Esikoisen ja kuopuksen pitäisi tuon mukaan olla poikia ja tulevan olla tyttö.
Pyhä jysäys 02.07.2008 #60 Piti paikkansa pojan kohdalla, ja näytti että tää tuleva olisi tyttö! Saa nähä miten käy, koska oon ihan varma, ettei meille tule kuin poikia!
Piti paikkansa pojan kohdalla, ja näytti että tää tuleva olisi tyttö! Saa nähä miten käy, koska oon ihan varma, ettei meille tule kuin poikia!
maymay 02.07.2008 #66 ei pitänyt,poika olis pitäny tulla. toisaalta pojaksi ne sitä nauvolassakin veikkailivat...mut mä tiesin että kun la oli aprillipäivänä niin totta kai sieltä tulee huijari-prinsessa <3
ei pitänyt,poika olis pitäny tulla. toisaalta pojaksi ne sitä nauvolassakin veikkailivat...mut mä tiesin että kun la oli aprillipäivänä niin totta kai sieltä tulee huijari-prinsessa <3
Joe80 02.07.2008 #68 Minulla oli ikää 27 enkä ole varma saiko poika alkunsa joulu- vai tammikuussa, mutta kalenteri on väärässä kuitenkin.
Minulla oli ikää 27 enkä ole varma saiko poika alkunsa joulu- vai tammikuussa, mutta kalenteri on väärässä kuitenkin.
ihmeellistä 02.07.2008 #72 mulla eka piti paikkansa,toka ei, nyt jänskätään et pitääkö kolmas, koska se ois tyttö (kaksi poikaa ennestään)
mulla eka piti paikkansa,toka ei, nyt jänskätään et pitääkö kolmas, koska se ois tyttö (kaksi poikaa ennestään)