Kiiminkiläisiä äitejä?

joo niinhän se on :D onneksi olkoon! ollaan kyllä tykätty muuten,vaa nää vuokrat on aivan kauheita..nyt nousi 50e vuoden alusta vuokra :kieh: että taas vaihteeksi asuntoa katellaan halvempaa..ei kyllä yhtää jaksais muuttaa..minkäs ikäisiä teillä muksut on nyt?

Arttu on nyt 3v9kk ja Jenny 1v10kk:) Onko teillä kunnan asunto? Meillä nousi kans vuokra varmaan samanverran ku teillä, pakko tästä kuitenki jossai vaiheessa muuttaa ku vauva tulee niin ei mitenkää sovita asumaan tässä ku meitä on sitte jo 5 :D Kyllä tietenki jonku aikaa menee vaan ei kauaa.

Vähän jännä että täällä ''törmättiin'' :D

kunnan asuntoja tietty. muutenki aika huono kämppä vaikka uus,ku kaikki äänet kuuluu selvästi ja hädin tuskin tulee tarpeeksi lämmintä vettä vauvan kylpyveeksi.

teillä muksut jo isoja.. =) mitäs ne on tuumannu tulevasta sisaruksesta?

enpä ois heti uskonu että täällä törmää ekana johonki tuttuun =)

no artulta ku on kysytty että kumpaa se toivoo, siskoa vai veljeä niin on sanonu että molemmat kiitos :D Jenny ei ymmärrä vielä mutta tiiän jo nyt että se tulee olemaan melko mustasukkanen.. ei olla sillai hirviästi puhuttu vielä ku on niin alussa vielä tämä raskaus.

miten teillä on vauvan kans menny?

voi..ihana! :heart: paljoko sulla on nyt viikkoja?

meillä menny vauvan kans ihan hyvin. tosin ei olla paljoa liikuskeltu tuolla ihmisten ilmoilla,mitä nyt kävelyllä ja sit pudikselle pari kertaa käyty. ite en oikein pääse Jennan kans liikenteeseen ku ukko on töiss',ku ei oo toista autoo ja eikä kyl mulla oo ajokorttikaa voimassa :whistle: enkä mä oikein ossaa/uskalla vielä Jennan kans bussiinkaan.väliin tuntuu että tuun ihan mökkihöperöksi täällä :LOL:

missäpäin kiiminkiä te asutte?

meillä pitäs Jennan kans lähtee kohtapuoliin neuvolaa kohti kävelee.ei jaksas ku kauheen räkätaudin pukkas päälle :/

me asutaan nyt täällä viitanmäessä, muutettiin aika vasta. asuttiin ennen siellä isoahonkankaalla, nyt v***ttaa ku piti muuttaa. luultiin että saatiin halvempi kämppä mutta kalliimmaksi tämä on tainnu tulla.

olitkohan se sitte sinä siellä tk:ssa tänään? en viittiny jäähä vahtaamaan ku en ollu varma. piti käyä hakkeen saikkua ku niiiiiin paha olo.

viikkoja nyt 11+ jottai, en oo pysyny kärryillä pitkään aikaan :D

joo mulla kans harmittaa että piti näihin kämppiin muuttaa,ku ois tienny et nui paljo nousee vuokra ja et nää kämpät on näin paskoja ni en ois kyl muuttanu!hyvä et tosiaan saa tarpeeks lämmintä kylpyvettä hanasta Jennalle ja kaikki äänet kuuluu ihan helvetin selvästi..

olin joo tk:ssa :D mä katoinki et taisit sä olla mutten viittiny sit perään huudella :LOL:
käytiin Jennan kans neuvolassa =)

ootko sä nyt jossain töissä vai koulussa vai mitäs kun kerta saikkua oot hakenu?mä olin saikulla ennen äippälomaa 3kk, aika helposti saa muuten raskaana ollessa :whistle: emmää jaksanu siellä grillillä ennää olla,ku ei saanu kunnon taukoja ees pittää niin kävi vähän turhan raskaaksi jalkojen päällä olla,ja sit selkäki juonitteli..tosin suurin syy oli varmaa se et pomo ite ehotti et koittasin saada saikkua loppuajaksi ku sil nii vitutti mun poissaolot :LOL: eihän siinä,kyllähän se mulle passas :LOL: ku se ei rahantuloonkaa nii suuresti vaikuttanu,oikeestaa saman sain mitä töissä ollessaki.

vaa pitääpä alkaa nakkikeiton tekoon..

Joo, mää oon samassa paikassa töissä ku Laura. Hullujen hommaa se on, koko ajan saa olla menossa. Mullekki anto nyy 2pvää saikkua ja huomenna lääkäri niin meinasivat että lääkäri kirjottaa lisää varmaanki :D Hyvä vaan.

Ihana nyt ku tuota lunta sataa. Pääsee laskeen mäkiä lasten kans :)

Määpä lähen puuron keittoon, just ku heräsin :D

ai sä oot samassa paikassa Lauran kans,mä en oo tiennykkää.ku ei oo nyt tullu pitkää aikaa Lauran kans oltua hirveesti tekemisissä.
saitko lissää saikkua?
aika raskasta hommaa se siivoominen varsinki raskaana ollessa.

vaa menis ruokalevolle.. :D

Ois se lääkäri kirjottanu vaan menin mää töihin kuitenki.

Piti vähän säikähtää ku alettiin sydänääniä kuunteleen nii eihän niitä ollu mistä ottaa ja mää kerkesin jo aatella kaikista pahinta, mentiin sitte kattoon sillä vanhalla ultralaitteella nii näky siellä pikkunen vaan se onki paria viikkoa pienempi niin siks ei kuulunu ne äänet. Eli oonki nyt vasta vkolla 10+jottai ilmeisesti, jos siihen koneeseen nyt on luottamista...

mitä te ruukatta tehä vkonloppusin? Mää ajattelin vaan ku aika kauan täällä jo asunu mutta ikinä kyllä ei tekemistä keksi :LOL:

ööö...ei oikeastaan mitää järkevää.kotona tulee oltua, ku eipä tosiaa koskaa mittää keksi. :D

piti hakee läppäri sängylle ku ei jaksa nousta ylös vielä, Jennalla täystohina päällä petissä, jospa se viel nukahtas et sais iteki nukkuu..

tuu käy joskus kaffella vaikka =)

täälläki Kiimingistä :wave: piiiiiitkän tauon jäläkeen taas palstailemassa aina ku joutaapi..... meillä poika 1v9kk ja tyttö 4kk..parisen vuotta asuttu viitanmäessä ja nyt muutettiin vuojen alusta kolamäkkeen..

tervehdys miiku84! kuvittelisin joo että kolamäki on lähellä isoahonkangasta,vissiinki.. tai siis tiijän mistä isoahonkankaalle käännytään mutta en tiijä kuinka pitkästi siitä risteyksestä on sinne ku ei oo ikinä ollu sinnepäin asiaa..enkä oo kiimingistä lähtösin..lenkkeilyseurakin kelpaa kyllä,kunhan passaa aikataulut yksiin...joko teillä on vauvan kanssa jonkulaista rytmin tynkää vai ulkoiletteko milloin vain ..mistäs päin oot muuten kotosin?

Alkuperäinen kirjoittaja tiinuza:
tervehdys miiku84! kuvittelisin joo että kolamäki on lähellä isoahonkangasta,vissiinki.. tai siis tiijän mistä isoahonkankaalle käännytään mutta en tiijä kuinka pitkästi siitä risteyksestä on sinne ku ei oo ikinä ollu sinnepäin asiaa..enkä oo kiimingistä lähtösin..lenkkeilyseurakin kelpaa kyllä,kunhan passaa aikataulut yksiin...joko teillä on vauvan kanssa jonkulaista rytmin tynkää vai ulkoiletteko milloin vain ..mistäs päin oot muuten kotosin?
oiskohan siitä risteyksestä joku 1km.
mä oon lähtösin Pudasjärveltä.entäs itse?
jonkunlaista rytmiä ollaan päivään alettu hakemaan,että suurinpiirtein puolenpäivän aikaa tyttö vaunuihin ja ulos joko yksin tai yhdessä.sitte iltapäivällä 16-17 uuestaan. entäs teillä,millane päivärytmi?

Yhteistyössä