Kiihotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seksifantasi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä kiihotun siitä kun huomaan mieheni kiihottuvan jostain toisesta naisesta.Jos katsotaan teeveetä ja naidaan samalla siinä niin kun ruutuun tulee jotain seksikästä niin huomaan miehen lopettavan työnnöt ettei vaan tulisi.Se kiihottaa enkä tiedä miksi ja samaten se et jos masturboin niin ajattelen jotenkin mieleeni mieheni kiihottumaan jostain kurvikkaista naisista.joskus olen miettinyt että mitenkähän tämä menee näin ajatusmaailmani :D

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;22289527:
mä kiihotun siitä kun huomaan mieheni kiihottuvan jostain toisesta naisesta.Jos katsotaan teeveetä ja naidaan samalla siinä niin kun ruutuun tulee jotain seksikästä niin huomaan miehen lopettavan työnnöt ettei vaan tulisi.Se kiihottaa enkä tiedä miksi ja samaten se et jos masturboin niin ajattelen jotenkin mieleeni mieheni kiihottumaan jostain kurvikkaista naisista.joskus olen miettinyt että mitenkähän tämä menee näin ajatusmaailmani :D

Anteeksi maalaisuuteni, mutta missä asennossa voi ergonomisesti katsoa telkkaria ja naida? En saa päähäni pienintäkään mielikuvaa..:D
Mikä teillä yleensä pyörii taustalla ku lemmenhetket koittaa? Emmerdale? Salkkarit? Joku yömyöhäinen elokuva?
Voivoi tätä mun väsynyttä mieltäni...

Anteeksi maalaisuuteni, mutta missä asennossa voi ergonomisesti katsoa telkkaria ja naida? En saa päähäni pienintäkään mielikuvaa..:D
Mikä teillä yleensä pyörii taustalla ku lemmenhetket koittaa? Emmerdale? Salkkarit? Joku yömyöhäinen elokuva?
Voivoi tätä mun väsynyttä mieltäni...

On niitä kanavia aikuisillekin viihteeseen ;) ei ole totta et tiedä miten voi naida ja katsoa teeveete?:o esimerkiksi makoilla kyljelleen ja mies painaa takaa.voi olla kontilleen ja mies takana.mies voi maata ja nainen olla päällä kyllähän se pää kääntyy mihin vaan lähestulkoon :D

Katsoin kerran englantilaista hupiohjelmaa tv:stä. Siinä nainen oli vatsallaan sängyssä, mies hänen päällään ja he katsoivat samalla tv:tä. Siellä tuli jotkin uutiset ja mies ja nainen keskustelivat oliko uutistelukijanaisella sopivan seksikäs pusero yllään tai jotain vastaavaa. Nainen taisi kutoakin samalla.

Kerran taas oli ohjelma, jossa nainen oli pöydän reunalla istuallaan jalat kohollaan ja mies seisoi hänen edessään ja siinä muhivat. Keskustelivat koko ajan kiihkeästi jostain katon maalauksesta tai muusta remontista. Sitten mies sanoi Ich komme, ich komme. Se näiden parien kiihkosta.

Muo kiihottaa kun naiset kaupassa valitsee sormilla perunoita ja porkkanoita,monesti saanut orgasmin kun mennyt viereen ja kuvitellu että siinähän hyväilet mun kiveksiä ja otat parkkanaa suihin

Yhteistyössä