Kiihottavin paikka missä olet harrastanut seksiä?

vieras
Mun mielestä todella sairasta ja törkeää harrastaa seksiä julkisilla paikoilla, joissa on muita ihmisiä näkemässä. Käykö näillä ihmisillä edes mielessä, että joku lapsikin voi joutua näkemään?!
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä todella sairasta ja törkeää harrastaa seksiä julkisilla paikoilla, joissa on muita ihmisiä näkemässä. Käykö näillä ihmisillä edes mielessä, että joku lapsikin voi joutua näkemään?!
Ei käynyt. Eikä sitä kyllä kukaan ees nähny :xmas:
 
Taitaa nyt immeiset sekoittaa kiinnostavimman ja kiihottavimman...
Kiinnostavin oli ehkä kosken näköalatasanteella(kaupungissa), mutta kiihottavin kerta juontui kyllä ihan jostain muusta kuin paikasta.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Taitaa nyt immeiset sekoittaa kiinnostavimman ja kiihottavimman...
Kiinnostavin oli ehkä kosken näköalatasanteella(kaupungissa), mutta kiihottavin kerta juontui kyllä ihan jostain muusta kuin paikasta.
Ei kyllä noi mun sanomani paikat oli myös kiihottavimmat. Kiinnostavinta en viitti ees sanoa. Alkaa sataa kiviä niskaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Taitaa nyt immeiset sekoittaa kiinnostavimman ja kiihottavimman...
Kiinnostavin oli ehkä kosken näköalatasanteella(kaupungissa), mutta kiihottavin kerta juontui kyllä ihan jostain muusta kuin paikasta.
Ei kyllä noi mun sanomani paikat oli myös kiihottavimmat. Kiinnostavinta en viitti ees sanoa. Alkaa sataa kiviä niskaan :whistle:
Ok, en taida olla kyllin ekstrovertti.
 
Kyllä musta kiihottavin paikka on edelleen sänky tai sohva. Tylsää mutta totta. Mutta onhan tuota tullut harrastettua siellä sun täällä, autossa ja kirjaston rappusilla nyt esimerkiksi. Mutta aina nuo ex tempore-paikat on enemmän tai vähemmän sähläämistä ja vähemmän nautittavaa.
 

Yhteistyössä