Tervehdys teille kaikille, olen iältäni 55 v mies mutta nuorekkaassa paketissa lähinnä kuntoilun ansiosta olen eronnut, mutta elän kaukosuhteessa kivan naisen kanssa eri paikkakunnilla.
Kun aloin tutustua häneen, hän kertoi oman versionsa seksistä oli ilman seksiä monta vuotta ja sitten Tallinnan reissulla tutustui erääseen mieheen, mutta eivät rakastelleet vielä silloin, kyseinen mies soitti pari viikkoa reissun jälkeen tälle rauvalle ja pyysi treffejä, kun viimenin tapasivat, olivat vain jutelleet, mutta toisella kerralla kun tapasivat olivat naineet paljaalla, kertoi miten se yhdyntä oli hänelle tuntunut hyvältä, oli nauttinut todella kovasti mies oli ero aikeissa vaimostaan kun vaimokin oli ollut vieraissa, nyt mies halusi vielä yrittää vaimonsa kanssa yhteistä elämää, jolloin tämä nainen luopui kyseisestä miehestä.
Tapasin kyseisen naisen tanssipaikalla, ja molemmilla oli tunne ja tietysti halu jatkaa tutustumista toisiinsa, koska nainen oli hyvin rauhallinen ja kiinnostava, hoikka vartaloinen, sekä kapea lanteinen. joka tässä tapauksessa kiihoitti minua kovasti.
Tapaamme noin 5 viikon välein harrastamme silloin seksiä mutta ongelmana onkin se kun emme näe tarpeeksi usein, siksi tiedustelisin muilta naisilta miten heidän perheissä menetellään.
Haluaisin kokeilla seksiä toisen naisen kanssa, koska olen ollut naimisissa pitkään 17 vuotta + seurustelut päälle, lapset tehtiin silloin naimisissa ollessa, ja koskaan en pettänyt silloista vaimoani.
Eron jälkeen tuntui jotenkin oudolta kun ei tiennyt millainen nainen voisi tulla elämääni, ja seksikin tuntui jännältä, mutta koska molemmat halusimme samaa asiaa kokeilimme miten se luonnistaisi ensin tietysti lämmittelimme oikein hyvin suudellen ja suuseksillä käytimme liukuvoidetta, niin rinnoissa vatsan seudulla kuin intimi alueillakin, ja hyvin hitaasti etenimme lopulliseen pääte pisteeseen yhdyntään kalu oli räjähtää kiimasta kun lirkuttelin klitorista, pimpin huulilla, oikein hellästi ja kevyesti sisään, ulos naine laukesi jo tassä vaiheessa oikein kunnolla, jatkoin edelleen kiusoittelua sisään ja ulos liukuvoide herkisti yhdyntää entisestään
rakastelimme ensimmäisenä iltana yönä 4 kertaa hikeen saakka olimme läpimärkiä nainnista, ja parasta kun sain lopuksi laueta täysillä sisään.
Haluaisin samalla lailla rakastella toisen naisen kanssa, en siis harrasta nopeita toimintoja vaan ajallisesti ja hitaasti koska siitä pitää nauttia molemien tasapuolisesti.