kiihottavaa vierasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heinie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kokeile ensin vähän muuta ja heittäydy huuman vietäväksi. Voihan olla että miehesi huomaa muutoksen sinussa ja se taasen herättää hänetkin henkiin... ja jos ei herätä, niin heitä se villasukka nurkkaan ja hanki uusi viriilimpi mies. Ei elämää kannata tuhlata, seksi on kuitenkin elämän suurin nautinto...

Mika: tällä hetkellä mua sais panna kuka vaan ....joten miksei :)

Ehkä mä tänään yritän vielä oman miehen kanssa, ja jos ei sitä nappaa, niin tosiaankin: villasukka nurkkaan...

On jäänyt sanomatta että rakastat miestäsi, mutta rakastatko häntä vai onko se vain tottumusta? Ehkä viikonlopun ja tämän keskustelupalstan kommenttien jälkeen analysointikyky ei ole parhaassa terässä, mutta varmasti tämän(kin) asian kanssa joudut painimaan.

Ymmärrän että tämä mies herätti sinussa ne uinuvat tunteet ja kiihkot ja nyt joudut painimaan niitten kanssa. Tiedän ettei se ole helppoa :-( .Kesä sinällään saa mielikuvituksen
vieläkin enempi valloilleen.....

jaa hutsu? Niin, voihan niinkin sanoa, olen siis ollut 10 vuotta uskollinen miehelleni.

Joillakin on hiemat kummat moraalikäsitykset. Mites itselläsi? 45 vuotta uskollisena vai?

Hmmm...En todellakaan tiedä rakastanko miestäni. Välitän hänestä, hän on paras ystäväni. Mutta en tiedä enää onko meillä muuta.

Elämä ei ole reilua, mennään terassille vähän painimaan...näiden moraalikysymysten parissa siis :)

Terassipaini kuulostaa houkuttelevalta :} Tällä keskustelupalstalla toki hiukka vaikea sopia aikaa ja paikkaa...... Meiliosoite, josta ei henkilöllisyys paljastuis????

Pahus! Olen lähdössä vkl:ksi matkalle, joten se perjantai ei valitettavasti käy :-( Anonyymi meiliosoitteeni olisi pelkka@luukku.com. Uskallatko ottaa yhteyttä???

Heippa. No harmi....Katsotaan joku toinen aika terassijutuille....Mulla on tässä vähän säätöä työpaikalla :) katsotaan josko sitä munaa tulisi tänään :))

niin ja en voinut keskustella mieheni kanssa eilen, hän oli matkoilla. Toivo tämän suhteen kestosta on jo hiipunut. Ei vaan jaksa.

Mistä tuollaisia Heinieitä sikiää? Tuoko on nyt sitä erilleen kasvamista ja aikuisen naisen kypsä ratkaisu?

Ja sitten väitetään että miehet ajattelee jalkovälillään.

Nyt Heinie nostat kissan pöydälle ja puhut suusi puhtaaksi miehesi kanssa. Tuntuu, että olette ajautuneet kaverisuhteeseen - sanoithan, ettet tiedä rakastatko miestäsi, välität kyllä ja hän on hyvä ystäväsi. Se on totta, että arki on arkea, mutta kyllähän parisuhdetta pitää hoitaa myös makkarin puolella. Sinuna keskustelisin vakavasti ja katsoisin sitten, että onko syytä pistää peli poikki. On vain ajan kysymys, milloin petät miestäsi - ja sitähän et kai kuitenkaan haluaisi tehdä?

Aikuisen naisen kypsä ratkaisu, hahahahaa! Juu, ei ole, en ole missään niin väittänytkään. Sitäpaitsi en ole kovin aikuinen, 25 v. Kyllä te olette hupaisia. Minä menen minne pillu vie. Vähän nyt huumoria silmäkulmaan ja muistakaahan moralistit minkä nimisellä palstalla tässä liikutaan...

Sanonpa vielä että kaikki ei ole totta minkä netistä lukee...

Tekstisi ja tuo asia mistä kirjoitat on tosi mielenkiintoinen. Olen itsekin käynyt läpi tuota asiaa.....ja osin myös siltä toiselta puolelta......Olis kiva kuulla enemmän mitä ajattelet näistä ja muustakin. Voit kirjoittaa mulle osoitteeseen arkke@netti.fi Odotan mielenkiinnolla saanko postia. Sitten kuulet tarkemmin myös mun kokemuksiani ja mitä näistä ajattelen...

Moi arkke...En ole saanut vieläkään omaa s-postia (yks juttu on tuossa kesken, siinä syy, en voi kertoa...) enkä voi kirjoittaa työpostista, siinä näkyy koko nimi ja työpaikka:) Sen sijaan olen kirjoittanut nimerkillä Tanya tuohon Poliisia kaivataan ketjuun. Lue sieltä fantasiani jos kiinnostaa :)

terveisin Heinie

Tervehdys teille kaikille, olen iältäni 55 v mies mutta nuorekkaassa paketissa lähinnä kuntoilun ansiosta olen eronnut, mutta elän kaukosuhteessa kivan naisen kanssa eri paikkakunnilla.

Kun aloin tutustua häneen, hän kertoi oman versionsa seksistä oli ilman seksiä monta vuotta ja sitten Tallinnan reissulla tutustui erääseen mieheen, mutta eivät rakastelleet vielä silloin, kyseinen mies soitti pari viikkoa reissun jälkeen tälle rauvalle ja pyysi treffejä, kun viimenin tapasivat, olivat vain jutelleet, mutta toisella kerralla kun tapasivat olivat naineet paljaalla, kertoi miten se yhdyntä oli hänelle tuntunut hyvältä, oli nauttinut todella kovasti mies oli ero aikeissa vaimostaan kun vaimokin oli ollut vieraissa, nyt mies halusi vielä yrittää vaimonsa kanssa yhteistä elämää, jolloin tämä nainen luopui kyseisestä miehestä.

Tapasin kyseisen naisen tanssipaikalla, ja molemmilla oli tunne ja tietysti halu jatkaa tutustumista toisiinsa, koska nainen oli hyvin rauhallinen ja kiinnostava, hoikka vartaloinen, sekä kapea lanteinen. joka tässä tapauksessa kiihoitti minua kovasti.

Tapaamme noin 5 viikon välein harrastamme silloin seksiä mutta ongelmana onkin se kun emme näe tarpeeksi usein, siksi tiedustelisin muilta naisilta miten heidän perheissä menetellään.

Haluaisin kokeilla seksiä toisen naisen kanssa, koska olen ollut naimisissa pitkään 17 vuotta + seurustelut päälle, lapset tehtiin silloin naimisissa ollessa, ja koskaan en pettänyt silloista vaimoani.

Eron jälkeen tuntui jotenkin oudolta kun ei tiennyt millainen nainen voisi tulla elämääni, ja seksikin tuntui jännältä, mutta koska molemmat halusimme samaa asiaa kokeilimme miten se luonnistaisi ensin tietysti lämmittelimme oikein hyvin suudellen ja suuseksillä käytimme liukuvoidetta, niin rinnoissa vatsan seudulla kuin intimi alueillakin, ja hyvin hitaasti etenimme lopulliseen pääte pisteeseen yhdyntään kalu oli räjähtää kiimasta kun lirkuttelin klitorista, pimpin huulilla, oikein hellästi ja kevyesti sisään, ulos naine laukesi jo tassä vaiheessa oikein kunnolla, jatkoin edelleen kiusoittelua sisään ja ulos liukuvoide herkisti yhdyntää entisestään

rakastelimme ensimmäisenä iltana yönä 4 kertaa hikeen saakka olimme läpimärkiä nainnista, ja parasta kun sain lopuksi laueta täysillä sisään.

Haluaisin samalla lailla rakastella toisen naisen kanssa, en siis harrasta nopeita toimintoja vaan ajallisesti ja hitaasti koska siitä pitää nauttia molemien tasapuolisesti.

Tervehdys teille kaikille, olen iältäni 55 v mies mutta nuorekkaassa paketissa lähinnä kuntoilun ansiosta olen eronnut, mutta elän kaukosuhteessa kivan naisen kanssa eri paikkakunnilla.

Kun aloin tutustua häneen, hän kertoi oman versionsa seksistä oli ilman seksiä monta vuotta ja sitten Tallinnan reissulla tutustui erääseen mieheen, mutta eivät rakastelleet vielä silloin, kyseinen mies soitti pari viikkoa reissun jälkeen tälle rauvalle ja pyysi treffejä, kun viimenin tapasivat, olivat vain jutelleet, mutta toisella kerralla kun tapasivat olivat naineet paljaalla, kertoi miten se yhdyntä oli hänelle tuntunut hyvältä, oli nauttinut todella kovasti mies oli ero aikeissa vaimostaan kun vaimokin oli ollut vieraissa, nyt mies halusi vielä yrittää vaimonsa kanssa yhteistä elämää, jolloin tämä nainen luopui kyseisestä miehestä.

Tapasin kyseisen naisen tanssipaikalla, ja molemmilla oli tunne ja tietysti halu jatkaa tutustumista toisiinsa, koska nainen oli hyvin rauhallinen ja kiinnostava, hoikka vartaloinen, sekä kapea lanteinen. joka tässä tapauksessa kiihoitti minua kovasti.

Tapaamme noin 5 viikon välein harrastamme silloin seksiä mutta ongelmana onkin se kun emme näe tarpeeksi usein, siksi tiedustelisin muilta naisilta miten heidän perheissä menetellään.

Haluaisin kokeilla seksiä toisen naisen kanssa, koska olen ollut naimisissa pitkään 17 vuotta + seurustelut päälle, lapset tehtiin silloin naimisissa ollessa, ja koskaan en pettänyt silloista vaimoani.

Eron jälkeen tuntui jotenkin oudolta kun ei tiennyt millainen nainen voisi tulla elämääni, ja seksikin tuntui jännältä, mutta koska molemmat halusimme samaa asiaa kokeilimme miten se luonnistaisi ensin tietysti lämmittelimme oikein hyvin suudellen ja suuseksillä käytimme liukuvoidetta, niin rinnoissa vatsan seudulla kuin intimi alueillakin, ja hyvin hitaasti etenimme lopulliseen pääte pisteeseen yhdyntään kalu oli räjähtää kiimasta kun lirkuttelin klitorista, pimpin huulilla, oikein hellästi ja kevyesti sisään, ulos naine laukesi jo tassä vaiheessa oikein kunnolla, jatkoin edelleen kiusoittelua sisään ja ulos liukuvoide herkisti yhdyntää entisestään

rakastelimme ensimmäisenä iltana yönä 4 kertaa hikeen saakka olimme läpimärkiä nainnista, ja parasta kun sain lopuksi laueta täysillä sisään.

Haluaisin samalla lailla rakastella toisen naisen kanssa, en siis harrasta nopeita toimintoja vaan ajallisesti ja hitaasti koska siitä pitää nauttia molemien tasapuolisesti.

Sinä olet tavannut mukavan naisen jonka kanssa harrastat ihanaa seksiä. Haluaisit kuitenkin kokea samaa myös muitten naisten kanssa? Oletko sitten luvannut uskollisuutta nykyiselle tuttavuudelle? Rakastelua viiden viikon välein? Tuntuu varmasti mukavalle harrastaa niin pitkän odottelun jälkeen, mutta ei näköjään riitä sinulle? Minä en pystyisi pidättäytymään niin kauan en varsinkaan jos en oikeasti seurustelisi henkilön kanssa. Jos olet "vapaa" niin miksi et sitten vain hae uutta tuttavuutta. Voihan olla että myös sinun kaukosuhde tekee samoin.

Kuin tapasin nykyisen mieheni asuttiin eri maassa ja ensimmäisnen erojakso oli 5 viikkoa. Sitten oltiin viikko yhdessä ja taas 4 viikkoa erossa. Meinasin tulla hulluksi joka kerta kuin puhuttiin puhelimessa. Viestit ja meilit pususivat seksiä ja mielikuvituksia siitä mitä toiselle haluaisi tehdä. Nyt sitten asutaan saman katon alla ja kuten olet huomannut minun kirjoituksista hänelle seksi ei olekkaan niin tärkeää enään. Hitsi, enkä edes ostanut sikaa säkissä...

Viimeksi muokattu:
On joskus pakko antutua himoille, olla vaikka vanhemmalle miehelle naitavana mikä haluu käyttää hyväkseen. On kiihottavampaa kun kotona kun vieras ukko panee kunnolla eikä kysele. Mielenkiintoisia miesten halut vieraan kanssa kun haluavat suuhun, pyllyyn ja runkkausta.

Sinä olet tavannut mukavan naisen jonka kanssa harrastat ihanaa seksiä. Haluaisit kuitenkin kokea samaa myös muitten naisten kanssa? Oletko sitten luvannut uskollisuutta nykyiselle tuttavuudelle? Rakastelua viiden viikon välein? Tuntuu varmasti mukavalle harrastaa niin pitkän odottelun jälkeen, mutta ei näköjään riitä sinulle? Minä en pystyisi pidättäytymään niin kauan en varsinkaan jos en oikeasti seurustelisi henkilön kanssa. Jos olet "vapaa" niin miksi et sitten vain hae uutta tuttavuutta. Voihan olla että myös sinun kaukosuhde tekee samoin.

Kuin tapasin nykyisen mieheni asuttiin eri maassa ja ensimmäisnen erojakso oli 5 viikkoa. Sitten oltiin viikko yhdessä ja taas 4 viikkoa erossa. Meinasin tulla hulluksi joka kerta kuin puhuttiin puhelimessa. Viestit ja meilit pususivat seksiä ja mielikuvituksia siitä mitä toiselle haluaisi tehdä. Nyt sitten asutaan saman katon alla ja kuten olet huomannut minun kirjoituksista hänelle seksi ei olekkaan niin tärkeää enään. Hitsi, enkä edes ostanut sikaa säkissä...

Niinpä haluaisin, kun ei oikein jaksaisi odotella niin kauan ja tietysti halut ja himo pakkaa päälle, olen huomannut seikan kun naista ei saa on jotenkin ärtyisempi olotila kun juuri yhdynnän jälkeen, meillä onkin niin että kun tavataan, käymme ensin tanssimassa, ja tanssimme hitaita kappaleita, ja naiseni tuntee kalun kovettuvan melko heti pitää siitä todella kovasti. kun tulemma yöllä sitten meille, aloitetaan ensin hitaasti suukotteluilla, ja hitaasti etenemme siitä vuoroin toisiltamme riisuen vaatteet pois, se on niin kiihoittava tunne kun saa laittaa naisen jalkojen väliin räjähtämäisillään olevan kalun, nainen on jo tässä vaiheessa täysin märkänä, mutta me molemmat kiusoitellessamme teemme kaiken hitaasti, liukuvoide on hyvä ratkaisu se liukastaa vatsan ja tissien seudun, välillä annan suuseksiä on ihanaa nuolla märkää pillua, hitaasti litkiä ja sitten yleensä nainen haluaa että tulen päällä kannattelen itseäni kyynärpäillä, ja kun kalu seisoo lanteet on molemmilla täysin vapaina ja voimme mieleisesti liikehtiä yhdynnän aikana on se mieleistä puuhaa kun saa pitkästä aikaa nuolla hitaasti ja naida hellästi ja voi laueta sisään.

Nyt kun olemma käyneet tanssimassa, olemme yhteistuumin sopineet että alku illan tanssimme yhdessä mutta sitten nautin kovasti kun vieras mies hakee naistani ja tanssiin hänen kanssaan lähekkäin, olen lukenut kirjoituksia jossa mies toivoo vaimonsa saavan vierasta miestä olisiko tämäkin sitä ensi aihetta en osaa sanoa mutta koskaan en ole nähnyt kenenkään vieraan miehen suutelevan naistani, ja minä käyn tietysti itseäni nuorenmia naisia hakemassa tanssimaan, me molemmat saamme liikkua täysin vapaasi emme ole sidottuna silleen toisiimme ja siksi haen toista naista nimen omaan seksin merkeissä, olemme jutellet että molemmat saa saa mennä ja tulla miten haluaa, mutta kun molemmille käy tavataan ja naidaan kunnolla.

yhteen emme koskaan muuta, koska hänellä on omat hommansa kotonaan.

Uskollisuudesta emme ole puhuneet mitään, joten rakastelisin toisen naisen kanssa luottamuksellisesti, kun mieleni teki vain itseäni nuorempaa naista.

Hyvä kysymys uudesta etsinnästä, olen minä yrittänyt hakeakin, mutta yhtä kivan luonteen omaavaa en olekaan löytänyt, se on harmillista meillä kemiat täsmää erittäin hvin juuri sen vuoksi kun emme puutu toistemme menoihin oloihin millään muotoa, hän käy välillä yksin tanssimassa ja minä käyn yksin tanssimassa miten parhaiten katsomme tilanteen.

Kun olemme kauko suhteessa seksi maistuu taivaallisen hyvältä ja nainnista nautii todella kovasti, ainut mitä hän ei halua tehdä minulle on suuseksi, olen huomauttanut siitä että haluaisin sitä kovasti mutta jostain syystä en saa sitä, minä annan hänelle aina pitkän tauon jälkeen, ja pillu maistuu todella hyvältä pitkän tauon jälkeen suu seksillä laukaisen ensikerran naiseni oikin hyvin.

Viimeksi muokattu:
On joskus pakko antutua himoille, olla vaikka vanhemmalle miehelle naitavana mikä haluu käyttää hyväkseen. On kiihottavampaa kun kotona kun vieras ukko panee kunnolla eikä kysele. Mielenkiintoisia miesten halut vieraan kanssa kun haluavat suuhun, pyllyyn ja runkkausta.

Olen samaa mieltä kanssasi, välillä tuntuu että jos naista ei saa räjähtää siihen paikkaan, olen sitä vähän ihmetellytkin miksi nuoret naiset haluaisivat juuri vanhemman miehen sänkyynsä ?
olisi hauska kuula mielipiteesi ?

Se minuakin kiihoittaa nuoremmassa naisessa kun hän on erilainen kuin muut naiset, viehätys voima on erilaista, ja liikeet tuoksu, eleet, ja rinnat ovat kiinteät nuorilla naisilla niitä olisi ihanan hyväillä suukotella, kun vierasta naista rakastelee miehenä kannattaa aina käyttää suojaa, koska ei tiedä mitä voisi saada, mutta paljaalla nautinto on suloisempaa ja jos voisi laueta sisään.

Viimeksi muokattu:

Mulla käy nuori mies ainakun aikaa on, eli usein. Seksielämä on parantunut 100%, ja paino on pudonnut 7kg. Kyllä vieläkin on kiloja mutta ei nuorta poikaa häiritse kun on kyltymätön, sitä panettaa jatkuvasti eikä häiritse kun saa komeeta urosta.

Viimeksi muokattu: