Kiihottava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paljon liikkuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paljon liikkuva

Vieras
Haluaisin kuulla toisten naisten mielipiteen, et kiihotutteko ,kun kadulla tulee vastaan mies, jolla housun etumus pullottaa näyttävästi. Henkilökohtaisesti minua ainakii alkaa tekee mieli pippelii.

En todellakaan kiihotu, vaan enemmänkin vaivudun ja ajattelen että eikös mies voisi julkisella paikalla pukeutua vaikka löysempiin housuihin. Minua siis alkaa nolottaa toisen puolesta.

Tasa-arvon nimissä meillä miehilläkin on oikeus pitää kireitä,paljastavia asusteita.Esim.Kireet nahkahousut missä etumusta sopivasti kohotettu,sellaisia alamme käyttää.Teilläkin naisille kireet farkut mitkä tuovat seksikkäästi esille teidän naiselliset muotomme miesten kuolattavaksi.Me miehet haluamme vastavuoroisesti teillekin jotain nähtävää.Kelle tulee vaivautunut olo,hän voi siirtää katseensa johonkin muuhun kohteeseen ja syrjäsilmällä ihastella miehen etumuksessa olevaa kohoumaa.

Kyllä minua ainakin alkoi kiihottamaan, kun baarissa tuli komea mies kuiskaanmaan korvaani, että hänellä oli seissyt siitä asti kun näki minut siellä baarissa... Olisihan kiinnostuksen voinut kertoa hiemovaraisemminkin, mutta kyllä tämä sai minun kiinnostukseni paremmin heräämään kuin 'olet niin kaunis'- lässytys.

Yhteistyössä