kiihottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tanjuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tanjuska

Vieras
olen kohta neljäkymppinen menestyvä perheen äiti.Avioliittomme on onkunnossa ja kotona seksiäkin aikas paljon.
Mutta nyt on ruvennut kiihottamaan ajatus vieraasta. En ole koskaan pettänyt miestäni.
Minua on ruvennut kiihottamaan tilanteet joss joudun riisumaan itseäni toisen miehen läsnäollessa esim hieroja ja gynekologi. Molemmat ovat minulla miehiä. Koskaan kummankaan vastaanotolla ei ole mirään seksiin liittyvää tapahtunut mutta minua on ruvennut kiihottamaan aivan hirveästi. Ennen olin aina nolona kun jouduin itseäni risumaan nyt teen sen jopa innostuneena.
Onko muille naisille tullut samanlaisia ajatuksia?

olen kohta neljäkymppinen menestyvä perheen äiti.Avioliittomme on onkunnossa ja kotona seksiäkin aikas paljon.
Mutta nyt on ruvennut kiihottamaan ajatus vieraasta. En ole koskaan pettänyt miestäni.
Minua on ruvennut kiihottamaan tilanteet joss joudun riisumaan itseäni toisen miehen läsnäollessa esim hieroja ja gynekologi. Molemmat ovat minulla miehiä. Koskaan kummankaan vastaanotolla ei ole mirään seksiin liittyvää tapahtunut mutta minua on ruvennut kiihottamaan aivan hirveästi. Ennen olin aina nolona kun jouduin itseäni risumaan nyt teen sen jopa innostuneena.

Ei minulla ainakaan. Vaikka kerran ykskin hieroja sanoi että ota vaan liivit pois..vähän isommat rinnat mulla.
Sehän ois aika outoo jos gyne tai hieroja alkais sun kans hommiin.!!!

Viimeksi muokattu:

Mulla samoin alkaa kiihottaan kun joudun riisuun miehen nähden tai miehelle...
Toki en haluais mitään seksiä vieraan kanssa.
Mutta jotenkin kun ikää tullut niin rupee oleen itsensä kanssa sinut ja on valmis paljastamaan kehonsa vieraalle

Viimeksi muokattu:
No onko se hierominen tuntunut hyvälle,ja onko hieroja katsonut ns.siihen tyylin.
Minulla on vaan yleensä ollut tyyli,että nopsaan vaan siihen hieronta pöydälle.
En haluaisi ns. paljastaa itseäni "vieraille".

Olen n. viiskymppinen mies. Minä olen elämäni aikana jostakin syystä ajautunut sexi- hommiin naimisissa olevien naisten kanssa. Itse olen eronnut 15 vuotta sitten. Myönnän kyllä flirttailevani juuri noiden naisten kanssa enemmän kuin sinkkujen. Kiihotun sillä heillä on tyyli taattu ja vaitiolo varma. Usein ne kokemukset ovat tulleet yhtäkkiä ja huomaa olevansa touhuamassa. Kerran kysyin eräältä naiselta mikä minua vaivaa, niin hän sanoi että minun silmissä on se mikä vetoaa naisiin. Onko teillä naimisissa olevilla naisilla tapahtunut tai melkein menitte rakastelemaan siis mikä siinä miehessä niin veti puoleensa ( ei tartte vastata jos ei halluu ;) ???

Olen juuri viiskymppiä täyttänyt ja kohtuullisen hyväkroppainen nainen.
Nuorena olin hyvinkin siveä ja ujo, mutta nelikymppisestä lähtien ole aina vaan herkempi riisumaan itseni alasti nimenomaan vieraiden tai puolituttujen miesten nähden.
Jos vaan joku sopiva syy löytyy, niin minusta kyllä saa nakupellen alta aikayksikön.
Onneksi meillä suomalaisilla on tuo sauna, jolla verukkeella, saa näyttää sulojaan. Esimerkiksi mökkisaunoilla mulle ei saa edes villihevoset pyyhettä suojaksi, kun tulen verannalle vilvoittelemaan miesten silmien eteen. Ei vaikka kaikilla muilla naisilla olisi joku rätti ympärillä, niin minä tykkään olla ihan ilman rihmankiertämää.
Enkä tarvitse tähän edes mitään suuria alkoholimääriä, vaan muutama situkka riittää tai vaikka selvinpäin. Mieheni ei alussa oikein ymmärtänyt tekosiani, mutta nykyään se on hänellekin niin luonnollista, ettei edes kiinnitä siihen huomiota. Päinvastoin kuin moni täysin vieras mies, joilta meinaa silmät pudota aluksi.
Yleensä vielä vetkuttelen pukemista erilaisilla verukkeilla, esim käyn vielä kerran saunan päälle uimassa ja vielä kerran ja vielä yhden kerran. Saatan olla vielä sinä vaiheessa nakuna, kun toiset naiset on jo kuivatelleet ja pukeneetkin. En flirttaa, enkä levittele jalkojani muille, mutta tykkään olla täysin alasti, vaikka olisin ainut porukassa.
Osasyy lienee se, että olen melko puritaanisesta kodista ja alastomuus oli selkeä tabu perheessä ja koko tuttavapiirissä. Itsekin näin ensi kertaa alastoman miehen, kun nykyinen mieheni riisui itsensä.

Olen n. viiskymppinen mies. Minä olen elämäni aikana jostakin syystä ajautunut sexi- hommiin naimisissa olevien naisten kanssa. Itse olen eronnut 15 vuotta sitten. Myönnän kyllä flirttailevani juuri noiden naisten kanssa enemmän kuin sinkkujen. Kiihotun sillä heillä on tyyli taattu ja vaitiolo varma. Usein ne kokemukset ovat tulleet yhtäkkiä ja huomaa olevansa touhuamassa. Kerran kysyin eräältä naiselta mikä minua vaivaa, niin hän sanoi että minun silmissä on se mikä vetoaa naisiin. Onko teillä naimisissa olevilla naisilla tapahtunut tai melkein menitte rakastelemaan siis mikä siinä miehessä niin veti puoleensa ( ei tartte vastata jos ei halluu ;) ???

Olen huomannut saman omasta vaimostani et nykyään estottomampi seurassa kuin ennen,hänkin nykyään 50+. Pistääkin miettimään et kuinjka reisuissa käyttäytyy kun muutaman paukun ottaa ja ympärillä puoli tuttuja miehiä

Viimeksi muokattu:
Olen huomannut saman omasta vaimostani et nykyään estottomampi seurassa kuin ennen,hänkin nykyään 50+. Pistääkin miettimään et kuinjka reisuissa käyttäytyy kun muutaman paukun ottaa ja ympärillä puoli tuttuja miehiä

Olen huomannut saman asian. Viiskymppisenä nainen on paljon estottomampi kuin nuorempana.
Tosin vaimo esittää siveää, kun olemme esim kavereitte mökillä, kun minä olen mukakan. Hän ei suostu kimppasunaa, vaan vaatii, että naiset ja miehet erillään. Kun naiset on saunassa, ei miehet saa olla näköyhteyden päässä ja päinvastoin.
Mutta kun rouva on yksin liikkeessä, on kimppasauna ihan ehdoton ratkaisu. Näin olen kuullut jälkeenpäin.

Viimeksi muokattu:
Olen huomannut saman asian. Viiskymppisenä nainen on paljon estottomampi kuin nuorempana.
Tosin vaimo esittää siveää, kun olemme esim kavereitte mökillä, kun minä olen mukakan. Hän ei suostu kimppasunaa, vaan vaatii, että naiset ja miehet erillään. Kun naiset on saunassa, ei miehet saa olla näköyhteyden päässä ja päinvastoin.
Mutta kun rouva on yksin liikkeessä, on kimppasauna ihan ehdoton ratkaisu. Näin olen kuullut jälkeenpäin.

Itselläni vahva epäily samasta asiasta mut en ole saanut asiaan varmuutta. Minkälaisen porukan kanssa vaimo saunoo kun yksin reisussa?

Viimeksi muokattu: