kiihokkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lady

Vieras
Olemme ""vanha"" pariskunta ( hiukka yli 40v ) mutta erittäin nuorekkaita ja aktiivisia .

Hupimme nykyään on tilailla kaikkea kivaa seksikaupoista ja meistä se on kiihoittavaa ja hauskaakin. Kokeilemme ties mitä vaatteista vempeleisiin.

Huolestuttaa kuitenkin että jääkö näihin jumiin ja että seksi ilman rekvisiittaa ei enää onnistukaan! Emme enää ole ensirakkauden huumassa ja on ollut aikoja jolloin seksi ei ole kuulunut kuvioihin pitkiin aikoihin tai se on varsinkin minun mielestäni ollut pakkopullaa.

Nyt olen herännyt uuteen eloon mutta vasta kokeiltuamme rekvisiittaa ( josta kyllä pidän ).

Kuulostaako pahaenteiseltä ? Miten luulette jatkon sujuvan ja onko rekvisiitta teidän mielestänne keinotekoista parisuhteen hoitamista. Pidämme kyllä toisitamme ja suhteessa on ollut ylä- ja alamäet mutta miksi jotenkin nyt tuntuu siltä että jokin mättää.
Seksistä kyllä nautin kun vauhtiin pääsen ja miestä nyt ei ole koskaan mikään pidätellyt.

Aivan samaa on pohdittu meillä; seksi on upeeta ja kiihkeää kun ollaa vähän säpinöissä fantasioissamme. Naidaan tutun pariskunnan kanssa samassa huoneessa omiamme. Sitten keskenämme fantasoidaan näkemällämme ja sillä mitä he näkivät. Aina mennään pidemmälle ja nautitaan todella..Nyt jo mietitään voisiko vaimoni nauttia kun toinen mies olis kuvioissa. Ja pitäisinkö minä siitä. Kun kaikki tämä on ohi - ja onhan se joskus - niin tuntuuko perheseksi miltään ilman kiihokkeita. Ton kun tietäis.

Etsin myös uusia juttuja.

Miksi pitäisi muuten AP palata sitten jossain vaiheessa naimaan peiton alle pimeään lähetyssaarnaajassa? Eli jos se on sitä, mitä olette te(kin) piristäneet leikeillä, välineillä ja fantasioilla?

Heti pistit provon; eihän pidä palata lähetyssaarnaajiin tai pimeään. Kysymys oli asiallinen eli fantasiat kantaa vain sen aikaa kun ne on koettu. Aina ei vaan voi uusia tulla. Elämä on parisuhde seksiä..fantasiat ""aikansa kutakin"".