Kiihko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Korppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kokeilen kovia nännejäsi ja suukotan niitä. Oih, olet niin kiimainen. Mulla seisoo ihan hurjasti. Oikein pakottaa. Työnnän sormeni pilluusi. Olet tosi märkä. Voihkaiset, kun sormetan sua.

Tuntuu hyvältääh... Siirryt niin, jotta saan sun kalun käteeni. Ihanan kuuma ja kova.. Alan runkata sun kullias pitkin ja hitain vedoin. Välillä puristelen sun kiveksiäs hellästi. Mentäiskö 69iin?

Tuntuu mahtavalta,kun tunnen kielesi leikittelevän terskallani. Tulet päälleni ja imet ja runkkaat kaluani. Lantioni heiluu sun käsittelyssäsi. Kourin sun persettäsi ja työnnän kieleni pilluusi. Livon naamallani olevaa kuumaa pilluasi pitkin vedoin. Hengityksesi kiihtyy,kun työntelen välillä sormiani pilluusi. Naamani on kastuu nesteistäsi. Avasin vetoketjun housuistani ja runkkaan täällä. Sä todellakin saat kaluuni eloa.

Vedän pitkin sun kalua kädellä. Kutittelen terskaa kielellä ja imen sua. Mun oli pakko ottaa pikkarit pois. Käteni liukuu pitkin kyrpääsi kiihtyvään tahtiin. Kieleni pyörii terskalla villisti. Tunnet huulieni puristuksen kalullasi. Voihkin ja huohotan sun nuollessa mua. Sormiesi edestakainen liike saa aikaan litinää. Uuh, miten märkä mä oikeasti olen. Pakko runkata... Ajatus susta vetämässä käteen kiihottaa. Kerro siitä.

Vedän hitaasti esinahkaa edestakaisin. Välillä kiihkeämmin. Hyväilen terskaani, johon otan kosteutta omista kiimatipoistani. Olen tulossa nopeasti,kun ajattelen sua painamassa dildoasi piilluusi. Hidastan tahtia. Painan terskaani kämmentäni vasten,puristan kaluani ja se tuntuu kovettuvan entisestään. Terska ainakin paisuu tässä käsittelyssä. Aah, kun tuntuu hyvältä! Löysään välillä ja pitkitän nautintoani. Mitä sä puuhaat nyt?

Hieron klittaa sormilla, välillä vedän pitkin vakoa.Työnnän pari sormea sisääni. Mun pillu on tosi märkä. Otan dildon käteeni. Pyörittelen sitä pilluni suulla. Se liukuu helposti sisään mun kiimasta liukkaaseen pilluuni. Alan työnnellä sitä eestaas. Näen kuinka sauva uppoaa sisääni. Samalla hiplaan klittaa. Uuaah.. Tekee hyvää..

Tuletko päälleni? Haluan työntää kovan kaluni pilluusi, hieroa ja imeä rintojasi. Sun kuvauksesi on tosi kiihottavaa. Mun on kohta vaikea pidätellä...

Tulet päälleni ja ohjaat kaluni sisääsi. Suutelet kiihkeästi ennen kuin aloitat nussimisen. Otan rinnoistasi kiinni ja hieron niitä rajusti. Imen jäykkiä nännejäsi. Voihkit imiessäni. Mistä tykkäät? Pidätkö siitä,kun rintojasi nuollaan?

Uuh.. Sulla on niin ihana kyrpä. Nuole ja ime nännejä, siitä vaan. Uuh, mikä kiima.. Kiihottaa ajatella sua vetämässä käteen samaan aikaan..

Sulla on upeat tissit ja pillusi sykkii himokkaasti kaluni ympärillä. Nussin sua rajusti. Voihkit päälläni,kun hieron samalla klittaasi. Sä taidat olla kohta huipulla...

Otan kalusi käteeni ja alan runkata. Hyväilen nivusiasi. Painan pääni kohti haarojasi. Tunnet huuleni kullisi ympärillä. Kutittelen kielellä kyrpäsi päätä. Kädellä vedän pitkin kaluasi. Auttaako yhtään?

Juu auttaa toki! Huulesi ovat mahtovat, kun suukottelet kuumaa terskaani. Imet kovasti ja tuntuu sitä että räjähdän käsillesi välittömästi. Yritän pidätellä... Onko sulla pillu märkänä? Uskaltaisikohan koittaa sormella?

Kylläpä tunnutkin märältä. Hellin pilluasi ja työnnän sormeni syvälle sisääsi. Hieron samalla klittaasi, kehräät nautinnosta. Alkaapa taas jöpöttämään pöksyissä... Hmm...

Kätesi saavat kalullani ihmeitä aikaiseksi. Hierot ja runkkaat sitä ihanasti. Tuntuu tosi hyvältä. Pakko ottaa kalu oikeesti esiin housuista ja alkaa runkkaamaan. Saat mut tosi nopeasti kiihottumaan. Aah...

Murahtelen nautinnosta käsittelyssäsi. Tule päälleni, niin voin nuolla sun kiimaista pilluasi samalla, kun imet kyrpääni.

Ollaan 69issä. Nait minua vuoroin kielelläs vuoroin sormilla ja hierot klittaa. Mmh.. Ihanaah... Runkkaan sinua samalla kun imen. Kutittelen kyrpäsi päätä kielellä. Välillä hieron kiveksiäsi.

Voihkit äänekkäästi, kun nuolen pilluasi. Hyväilen ja puristelen ihanaa persettäsi. Kielesi tuntuu mahtavalta terskallani. Aaah... Teet niin hyvää mulle. Läimäytän hellästi kädelläni perseellesi. Anot mut tulemaan sisääsi, olet tosi märkänä. Tulen pois altasi ja työnnän kyrpäni pilluusi takaapäin...

Oletko kuumana? Haluatko tuntea paksun kyrpäni painamassa kuumaa vakoasi? Haluatko tuntea kieleni leikittelemässä kiimasta turvonneilla nänneilläsi? Tekeekö mieli? Minä odotan sinua korppi... Jatketaanko?

Jatketaan : )

Tulen sinuun takaapäin ja valtavasti sykkivä kaluni uppoaa kuumaan pilluusi kuin kuuma veitsi voihin. voihkeesi seasta kuuluu litinää ja se lisää palleissani ja kyrvässäni tuntuvaa painetta. Työnnän lujempaa ja voihkit entistä äänekkäämmin. Puristelen samalla kovettuneita rintojasi, hivelen nännejäsi ja nipistelen niitä hellästi. Vastaat kiihtyvästi työtöihini ja minusta alkaa tuntua, että lastini lähtee pian liikkeelle...

Status
Viestiketju on suljettu.