kihomadot..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
kun ilmenee kihomatoja perheessä,onko asia kuten toiset sanoo,eli tavallinen siivous vain,ei tartte leluja pestä ym sen tarkemmin,vai tehdä ns.suursiivous,kaikki lelut, kirjat,sängyt,verhot pestä ym.. vähän vaikea kun on niin monenlaista kantaa asiaan..itse en ole ainakaan pystynyt tuudittautumaan vain tavalliseen siivoukseen vaan olen jyllännyt koko huushollin moneen kertaan ja kaikki tavarat,lelut ym pesty..siksi mietin että olenko tehnyt turhaa työtä vai olisinko selvinnyt helpommallakin.. =)

Meillä myös siivosin kaiken lattiasta kattoon. Kaikki lelut pesin tai pyyhin domestoksella, pakkasta sattui olemaan yli 20 tuuletin pehmolelut ja matot ym. ulkona monta päivää. Sain hepulin kun kihiksiä jo toisen kerran vuoden sisään. En kyllä viitsisi enää uudestaan samaan hommaan ryyhtyä mutta tulipa aloitettua kevät siivous jo heti vuoden alussa ja tehokkaasti. :laugh:

meillä taisteltu matoja vastaan 4 kk ja nyt niitä enää minulla. Meillä isohko perhe ja kaikki siivottu sataan kertaan joka legoa myöten. Itse olen saanut kai siivotessani tartunnan. Alan olla melko loppu jo tähän, mutta nyt ei onneksi kellään lapsella ole,joten tällä kertaa ei tarvihte kaikkia leluja pestä. :'(

voi kamala! onpa ollut varmasti rankkaa..kun tämä yhden kerran ilmenneenäkin tuntuu että järki lähtee tähän siivoukseen ja ripojen jynssäykseen..meillä on kolme lasta,heillä oli kaikilla. Oiskohan teillä joku tuttavaperhe josta saatte tartunnan aina uudelleen.. meidän ystäväperheet ottivat kuurin varalta kun kuulivat meillä olevan matoja..toivottavasti pääsette eroon madoista,kuten myös me! kauhulla ootan että jos tulee uudestaan.. :hug:

Yhteistyössä