Onko kokemuksia kihomadoista? Olen lukenut vanhoja viestiketjuja netistä, ja tuntuu että kaikilla on vain se kokemus ettei niistä ole päässyt eroon. Mulla on poika vajaa 3v, jolla epäilin matoja tuossa vajaa pari kuukautta sitten. Hain Pyrvin-kuurin ja otettiin koko perhe, uusittiin 2 viikon päästä. Viime viikolla poika alkoi kuitenkin taas valittamaan pepun kutinaa ja hain jälleen pyrvinit jotka otettiin viime maanantaina. Meni 2 päivää niin kutina palasi. Nyt löysin tänään itseltäni matoja. :x :'( Kyllä siinä tuli itku! En osaa kuvitella mitään ällöttävämpää ja karmeampaa kuin madot takapuolessa. Otin itse uuden satsin pyrviniä, mutta kun viime kuurista on vasta vajaa viikko niin en uskaltanut pojalle antaa, ohjeessa kun sanotaan että 2 viikon päästä uusitaan jos tarvetta.
Olen siivonnut, vaihtanut petivaatteita ja pyyhkeitä, pyyhkinyt ovenkarmit ja valokatkaisijat, pyyhkinyt lelut ja osan leluista kuten legot pessyt kylppärissä. Tuntuu mahdottomalta tehtävältä pestä jokaikinen lelu kun osaa ei voi veteen upottaa edes, pattereilla toimivia tms.
Mä olen tällä hetkellä niin toivoton, mulla on suorastaan oksettava olo kun ajattelen ja tiedän ja tunnen että madot luikertelee. Mielenterveys tässä menee. En osaa edes kuvitella mitä tämä tulee olemaan jos ei päästä niistä eroon. :'(
Kuinka helposti lääkäriltä saa sen vermoxin reseptin?
:x Onko kellään kokemuksia tai vertaistukea tarjota??
Olen siivonnut, vaihtanut petivaatteita ja pyyhkeitä, pyyhkinyt ovenkarmit ja valokatkaisijat, pyyhkinyt lelut ja osan leluista kuten legot pessyt kylppärissä. Tuntuu mahdottomalta tehtävältä pestä jokaikinen lelu kun osaa ei voi veteen upottaa edes, pattereilla toimivia tms.
Mä olen tällä hetkellä niin toivoton, mulla on suorastaan oksettava olo kun ajattelen ja tiedän ja tunnen että madot luikertelee. Mielenterveys tässä menee. En osaa edes kuvitella mitä tämä tulee olemaan jos ei päästä niistä eroon. :'(
Kuinka helposti lääkäriltä saa sen vermoxin reseptin?
:x Onko kellään kokemuksia tai vertaistukea tarjota??