"Kihloissa" olevien "naisten" vanhemmuus?

  • Viestiketjun aloittaja Heppu Normaali
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heppu Normaali:
Alkuperäinen kirjoittaja mantu:
Niin, ja aattele kuinka monta heteroa on tappanut toisen ihmisen. Herranjumala kun niitten annetaan lisääntyäkkin!!!! Miksei joku tee jotain?? APUA :eek: :eek:

:headwall: :headwall: :headwall:
Nyt onkin kysymys PUOLUSTUSKYVYTTÖMÄSTÄ ja vammaisesta ihmisestä, teon raukkamaisuutta EI voi verrata muihin tappoihin tai murhiin!
Mitenhän on tuon Ylisen-surmaajankin "seksuaalinen" tasapaino, ei oo lehdissä ollut siitä mitään?
Ketkä luet puolustuskyvyttömäksi?
Ovatko lapset mielestäsi puolustuskyvyttömiä.
Miten tämä n. kk takaperin tapahtunut espoon 3-surma, jossa lapset oli tapettu lääkkeillä ensin huumaten ja sitten ilmeisesti tukahduttaen. Mielestäni 2v. on vielä puolustuskyvytön. ja 8v. lapsi suhteellisesti katsoen myös. Epäiletkö tässäkin seksuaalista suuntautumista tappajan osalta?
Jokin aika sitten 5kk vauvan äiti hukutti, entäs tämä. Eikös tässä ole kyse sitten puolustuskyvyttömästä? Oletatko tämän olevan suuntautumiseltaan mikä?
Kun mietitään tilastollisesti, niin enemmän suomalaiset heteronaiset tappaa puolustuskyvyttömiä, kuin lesbonaiset.
Lisään vielä:
Jos ajatellaan sinun logiikallasi, niin heteronaisilta pitäisi kieltää hedelmöityshoidot (koska ovat keskimäärin alttiimpia surmaamaan puolustuskyvyttömiä) ja lesbonaisille hedelmöityshoidot sallia, koska puolustuskyvyttömien surmaluku on pienempi tilastoissa.
Eikö vain?????!
 
äippäliini
No aivan yksinkertaisesti kun ajattelee asiaa niin lapsethan kuuluu naiselle ja miehelle.

Eihän kaksi naista keskenään voi lisääntyä niin mitä vaivaa niillä pitää hoitaa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äippäliini:
No aivan yksinkertaisesti kun ajattelee asiaa niin lapsethan kuuluu naiselle ja miehelle.

Eihän kaksi naista keskenään voi lisääntyä niin mitä vaivaa niillä pitää hoitaa?
Ei tässä nyt keskustella siitä, kenelle hedelmöityshoidot sallitaan luonnollisuuden nimissä, vaan kyse on siitä, että lesbojen maine on nyt likaantunut kahden surmaajan takia, jolloin pitäisi kyseenalaistaa naisparien oikeus hedelmöityshoitoihin.
 
piKri ei jaksa kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja strawberry:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Ihan sama vaikka ei yksikään samaa sukupuolta oleva pari ois tuollaista tehnyt, mun mielestä hedelmöityshoidot kuuluis vaan nainen+mies-pareille, joille siis lasten saaminen olis yleensä luonnollista. Ei samaa sukupuolta oleville.
Peesaan tätä!
niin minäkin, Mansikkaiseni!
 
vieras
Oottekos kuulleet että ihminen joka ehkä tietämättään on epävarma omasta seksuaalisuudestaan on kaikkein kielteisin homoja, lesboja, transuja kohtaan.
voi olla ajatuksia joita ei koskaan myönnetä ehkä edes itselleen saati sitten muille esim.Pelottaa että mitä jos minä en sittenkään ole puhtaasti hetero, silloinkin kun kiihotuin siitä naisen kuvasta tai minusta on kiva katsella alastonta naisen ruumista...
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja äippäliini:
No aivan yksinkertaisesti kun ajattelee asiaa niin lapsethan kuuluu naiselle ja miehelle.

Eihän kaksi naista keskenään voi lisääntyä niin mitä vaivaa niillä pitää hoitaa?
No eihän se semmoinenkaan pari voi lisääntyä, jossa jomman kumman tai molempien hedelmällisyys on huono. Se on ihan luonnollista, että jotkut on lapsettomia. Että mitäs niitäkään hoitamaan? Kalliiksi tullee...
 

Murha on väärin. Oli uhri sitten puolustuskyvytön tai kykenevä puolustaan itseään. Tappaa ne heterotkin ja se on mun mielestä ihan yhtä tuomittavaa.

Työnnänpä lusikkani tähän soppaan. Jos esim. lesbopareilla ei olis mahdollisuutta hedelmöityshoitoihin, niin onko sitten parempi vaihtoehto lähteä baariin metsästämään jotain satunnaista saalista raskauden toivossa? Onko se moraalisesti enemmän oikein, kun huonolla tuurilla sekä äiti että lapsi saavat HIV:n ja/tai jonkin sukupuolitaudin..? Ja miestä on vain "käytetty" Tai että otettaisiin tuttavapiiristä joku mies luovuttajaksi ja voitaisiin myöhemmin päätyä kiistelemään huoltajuusoikeuksista jos mies yllättäen haluaakin olla tekemisissä biologisen lapsensa kanssa.. Hedelmöityshoidoissa sentään kaikki ovat selvillä pelin säännöistä eikä ole vaaraa taudeista ja muista.

Homopareihin en ota kantaa, mutta mun mielestä on väärin, että sukupuolisuuntauksen valinta valtavirrasta poikkeavasti veisi naiselta mahdollisuuden olla äiti.. Just my opinion. :attn:

Joo, avaan sateenvarjon.
 
Heppu Normaali
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ketkä luet puolustuskyvyttömäksi?
Ovatko lapset mielestäsi puolustuskyvyttömiä.
Miten tämä n. kk takaperin tapahtunut espoon 3-surma, jossa lapset oli tapettu lääkkeillä ensin huumaten ja sitten ilmeisesti tukahduttaen. Mielestäni 2v. on vielä puolustuskyvytön. ja 8v. lapsi suhteellisesti katsoen myös. Epäiletkö tässäkin seksuaalista suuntautumista tappajan osalta?
Jokin aika sitten 5kk vauvan äiti hukutti, entäs tämä. Eikös tässä ole kyse sitten puolustuskyvyttömästä? Oletatko tämän olevan suuntautumiseltaan mikä?
Kun mietitään tilastollisesti, niin enemmän suomalaiset heteronaiset tappaa puolustuskyvyttömiä, kuin lesbonaiset.
Lisään vielä:
Jos ajatellaan sinun logiikallasi, niin heteronaisilta pitäisi kieltää hedelmöityshoidot (koska ovat keskimäärin alttiimpia surmaamaan puolustuskyvyttömiä) ja lesbonaisille hedelmöityshoidot sallia, koska puolustuskyvyttömien surmaluku on pienempi tilastoissa.
Eikö vain?????![/quote]

Mistä löydät ensinnäkin suhteellisen tilaston? Ei lukumääriä voi verrata keskenään vaan ne täytyy suhteuttaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heppu Normaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ketkä luet puolustuskyvyttömäksi?
Ovatko lapset mielestäsi puolustuskyvyttömiä.
Miten tämä n. kk takaperin tapahtunut espoon 3-surma, jossa lapset oli tapettu lääkkeillä ensin huumaten ja sitten ilmeisesti tukahduttaen. Mielestäni 2v. on vielä puolustuskyvytön. ja 8v. lapsi suhteellisesti katsoen myös. Epäiletkö tässäkin seksuaalista suuntautumista tappajan osalta?
Jokin aika sitten 5kk vauvan äiti hukutti, entäs tämä. Eikös tässä ole kyse sitten puolustuskyvyttömästä? Oletatko tämän olevan suuntautumiseltaan mikä?
Kun mietitään tilastollisesti, niin enemmän suomalaiset heteronaiset tappaa puolustuskyvyttömiä, kuin lesbonaiset.
Lisään vielä:
Jos ajatellaan sinun logiikallasi, niin heteronaisilta pitäisi kieltää hedelmöityshoidot (koska ovat keskimäärin alttiimpia surmaamaan puolustuskyvyttömiä) ja lesbonaisille hedelmöityshoidot sallia, koska puolustuskyvyttömien surmaluku on pienempi tilastoissa.
Eikö vain?????!
Mistä löydät ensinnäkin suhteellisen tilaston? Ei lukumääriä voi verrata keskenään vaan ne täytyy suhteuttaa!
[/quote]


(lainaus meni persiilleen, tästä siis alkaa se, mitä minä kirjoitin)


Joo.

Suhteuttaa.

Tehdään heteroudesta "paheksuttu" ja katsotaan sitten, kuinka monen pää kestää sosiaalista painetta.

Sitten verrataan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ei ole taas tottakaan.
:|

Erilaisuuden pelko saa heikot ihmiset päästään suustaan asioita joita voisin ikävämmin nimittää tyhmyydeksi...
Mä en kärsi erilaisuuden pelosta, mutta silti olen sitä mieltä, että luonnollisen ja luonnottoman asian hoidossa on iso, merkittävä ero.
 
Heppu Normaali
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lisään vielä:
Jos ajatellaan sinun logiikallasi, niin heteronaisilta pitäisi kieltää hedelmöityshoidot (koska ovat keskimäärin alttiimpia surmaamaan puolustuskyvyttömiä) ja lesbonaisille hedelmöityshoidot sallia, koska puolustuskyvyttömien surmaluku on pienempi tilastoissa.
Eikö vain?????!
Jossain on väitetty että 10% väestöstä on homoja ja jos päättelisi siitä vielä että noin 5 % olisi sitten lesboja!

Nyt olet maininnut 3 raukkamaista tapausta joista ilmeisesti yksi on lesbojen tekemä, niin tuohan tekee 33%, eli yli 6 kertaa enemmän kuin mitä heitä on väestöstä, siinä sinulle sitä logiikkaa vähäksi aikaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ei ole taas tottakaan.
:|

Erilaisuuden pelko saa heikot ihmiset päästään suustaan asioita joita voisin ikävämmin nimittää tyhmyydeksi...
Mä en kärsi erilaisuuden pelosta, mutta silti olen sitä mieltä, että luonnollisen ja luonnottoman asian hoidossa on iso, merkittävä ero.
Ja mä puhun siitä, ovatko homoseksuaalit heteroja alttiimpia hengenriistoihin.

Veikkaan, että asia on päinvastoin, jos tutkitaan.


 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ei ole taas tottakaan.
:|

Erilaisuuden pelko saa heikot ihmiset päästään suustaan asioita joita voisin ikävämmin nimittää tyhmyydeksi...
Mä en kärsi erilaisuuden pelosta, mutta silti olen sitä mieltä, että luonnollisen ja luonnottoman asian hoidossa on iso, merkittävä ero.
jos lapsesi olisi lesbo oletko valmis hänelle sanomaan että ei, et voi saada lasta, se on luonnotonta.
 
Heppu Normaali
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Ootko heppu normaali ihan vakavasti tätä mieltä? Että lesbot on jotenkin alttiimpia syyllistymään veritekoihin?
No en tiedä tilastoja mutta sen tiedän että enemmistö teistä ei tiedä mitä niiden päässä todella liikkuu, pelkkien pinnallisten luulojen varassa elätte!
Nyt vain tuli julkisuuteen hiukan toisenlaistakin asiaa "heistä"!

 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Heppu Normaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Ootko heppu normaali ihan vakavasti tätä mieltä? Että lesbot on jotenkin alttiimpia syyllistymään veritekoihin?
No en tiedä tilastoja mutta sen tiedän että enemmistö teistä ei tiedä mitä niiden päässä todella liikkuu, pelkkien pinnallisten luulojen varassa elätte!
Nyt vain tuli julkisuuteen hiukan toisenlaistakin asiaa "heistä"!
minä en edes tiedä mitä sinun päässäsi liikkuu, sen vähän mitä tästä ketjusta olen lukenut, niin aika pelottavalta ja ahdasmieliseltä vaikuttaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ei ole taas tottakaan.
:|

Erilaisuuden pelko saa heikot ihmiset päästään suustaan asioita joita voisin ikävämmin nimittää tyhmyydeksi...
Mä en kärsi erilaisuuden pelosta, mutta silti olen sitä mieltä, että luonnollisen ja luonnottoman asian hoidossa on iso, merkittävä ero.
jos lapsesi olisi lesbo oletko valmis hänelle sanomaan että ei, et voi saada lasta, se on luonnotonta.
Luonnotontahan se on. Ja useampi tuntemani lesbokin sen tosiasian on hyväksynyt.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Heppu Normaali:
Kun tuota hedelmöityslakia vängällä läpi ajettiin niin yksi perustelu oli että ovat oikein hyviä ja sopivia vanhempia lapsille nuo lesbo naiset !

Nyt on kaksi lesboa epäiltynä CP-vammaisen ihmisen surmasta niin miten nyt suu pannaan?
Haluaisitko että heillekin "hoidoilla" lapsia tehtäisiin, lakihan tuon mahdollistaisi?
niin siis että kaikki lesbotko on mielenvikaisia?
No eihän ne ihan terveitä voi olla, kun kerran naisista tykkäävät.
Mies on luotu naiselle ja nainen miehelle.

 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ei ole taas tottakaan.
:|

Erilaisuuden pelko saa heikot ihmiset päästään suustaan asioita joita voisin ikävämmin nimittää tyhmyydeksi...
Mä en kärsi erilaisuuden pelosta, mutta silti olen sitä mieltä, että luonnollisen ja luonnottoman asian hoidossa on iso, merkittävä ero.
jos lapsesi olisi lesbo oletko valmis hänelle sanomaan että ei, et voi saada lasta, se on luonnotonta.
Luonnotontahan se on. Ja useampi tuntemani lesbokin sen tosiasian on hyväksynyt.
mutta sanotko sen lapsellesi?kieltäisitkö äitiyden?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ei ole taas tottakaan.
:|

Erilaisuuden pelko saa heikot ihmiset päästään suustaan asioita joita voisin ikävämmin nimittää tyhmyydeksi...
Mä en kärsi erilaisuuden pelosta, mutta silti olen sitä mieltä, että luonnollisen ja luonnottoman asian hoidossa on iso, merkittävä ero.
jos lapsesi olisi lesbo oletko valmis hänelle sanomaan että ei, et voi saada lasta, se on luonnotonta.
No pakkohan lapselle on totuus kertoa! Eihän kaksi naista voi saada keskenään lapsia. Miksi pitäisi muuta väittää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heppu Normaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Ootko heppu normaali ihan vakavasti tätä mieltä? Että lesbot on jotenkin alttiimpia syyllistymään veritekoihin?
No en tiedä tilastoja mutta sen tiedän että enemmistö teistä ei tiedä mitä niiden päässä todella liikkuu, pelkkien pinnallisten luulojen varassa elätte!
Nyt vain tuli julkisuuteen hiukan toisenlaistakin asiaa "heistä"!
Niin no, mistä sitä loppujen lopuksi tietää mitä toisten ihmisten päässä tosiaan liikkuu oli homo tai hetero? Kun ei ole sitä ajatustenlukukonetta keksitty.. Mistä sen voi tietää, joskus jollain seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta voi vain napsahtaa päässä ja se on sitte menoa. Ilman ennakkovaroitusta. Pelottavaa, eikö (sarkasmia, huom :D)?
 

Yhteistyössä