A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Pitääkö joku vielä tänäpäivänä kihlajaisiakin?
No joku ruukkukukka en muuta veisi,nykyään kun mennään niin helposti kihloihin kuin erotaankin.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:mä järjestän juhlat vaikka kissanristiäisistä ihan vaan kun tykkään juhlia, en lahjojen toivossa. Meillä oli siis myös kihlajaiset, ja tulihan niitä lahjojakin kyllä. Saatiin mm. kehyksiin laitettu valokuva meistä (siihen oli muokattu sydän ja värit seepiaks jne) Oli tosi ihana ja toteutettavissa kuvanmuokkaus ohjelmalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ex--:Alkuperäinen kirjoittaja heh:mä järjestän juhlat vaikka kissanristiäisistä ihan vaan kun tykkään juhlia, en lahjojen toivossa. Meillä oli siis myös kihlajaiset, ja tulihan niitä lahjojakin kyllä. Saatiin mm. kehyksiin laitettu valokuva meistä (siihen oli muokattu sydän ja värit seepiaks jne) Oli tosi ihana ja toteutettavissa kuvanmuokkaus ohjelmalla.
Oletkohan minun ex-anoppiniHän järjestää juhlat vaikka nimipäivistään,ei lahjojen takia ei...vaan siksi että saa juhlia ja kaikki odottaa aina hänen juhlia ,ai odottaa vai *viheltelen*
Sitten kun juhlat on ohi alkaa valitus kuinka nekään ei tulleet ja nekin lupasi mutta ei näkynyt ja kuinka sain niiltäkin nyt tällaisen lahjan ja mitähän tuollakin muka tekee ja ja ja