kihlajaislahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä veisin kukkia ja kortin. Itse en koe, että kihlajaisiin viedään lahjoja.
Me tosin pidimme perheelleni kahvihetken ja sanoimme, että lahjoja emme tarvitse, koska kyse on vain kihlajaisista. No toihan nuo, mutta ihan pientä (tyynynliinat). Kiva muisto toki jäi.
Eli jotain tuon tyyppistä voisi viedä, jos haluat?

näin prismassa sellasia tosi hienoja muumitauluja. siis sisustustaluja, lasisia. muumumukien keräilijälle varmasti ainakin mieluisa. hinta oli jotain 30? aattelin samalla kun ne näin että sellasen haluisin jos menisin piakkoin kihloihin/naimisiin :D :D

mä järjestän juhlat vaikka kissanristiäisistä ihan vaan kun tykkään juhlia, en lahjojen toivossa. Meillä oli siis myös kihlajaiset, ja tulihan niitä lahjojakin kyllä. Saatiin mm. kehyksiin laitettu valokuva meistä (siihen oli muokattu sydän ja värit seepiaks jne) Oli tosi ihana ja toteutettavissa kuvanmuokkaus ohjelmalla.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Pitääkö joku vielä tänäpäivänä kihlajaisiakin?
No joku ruukkukukka en muuta veisi,nykyään kun mennään niin helposti kihloihin kuin erotaankin.

kuka menee kuka ei. mulle ainakin kihloihin meno on lupaus naimisiin menosta ja me mennään kihloihin sitten pian ennen häitä. tosin tuskin pidämme kihlajaisjuhlia kun emme aio pitää edes hääjuhlia. juhlat kun ei ole se pääsyy naimisiin menolle :D

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
mä järjestän juhlat vaikka kissanristiäisistä ihan vaan kun tykkään juhlia, en lahjojen toivossa. Meillä oli siis myös kihlajaiset, ja tulihan niitä lahjojakin kyllä. Saatiin mm. kehyksiin laitettu valokuva meistä (siihen oli muokattu sydän ja värit seepiaks jne) Oli tosi ihana ja toteutettavissa kuvanmuokkaus ohjelmalla.

Oletkohan minun ex-anoppini :D Hän järjestää juhlat vaikka nimipäivistään,ei lahjojen takia ei...vaan siksi että saa juhlia ja kaikki odottaa aina hänen juhlia ,ai odottaa vai *viheltelen*
Sitten kun juhlat on ohi alkaa valitus kuinka nekään ei tulleet ja nekin lupasi mutta ei näkynyt ja kuinka sain niiltäkin nyt tällaisen lahjan ja mitähän tuollakin muka tekee ja ja ja

Alkuperäinen kirjoittaja ex--:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Oletkohan minun ex-anoppini :D Hän järjestää juhlat vaikka nimipäivistään,ei lahjojen takia ei...vaan siksi että saa juhlia ja kaikki odottaa aina hänen juhlia ,ai odottaa vai *viheltelen*
Sitten kun juhlat on ohi alkaa valitus kuinka nekään ei tulleet ja nekin lupasi mutta ei näkynyt ja kuinka sain niiltäkin nyt tällaisen lahjan ja mitähän tuollakin muka tekee ja ja ja

En ole onneksi vielä kenenkään anoppi, enkä varsinkaan ex-anoppi :D Mutta tykkään saada kaverit kasaan! Jos joku ei tule niin olkoon tulematta, en mä siitä ole koskaan suuttunut tai jupissut. Illanviettojen merkeissä meillä siis nämä juhlat aina pidetty, ei mitään tiukkalinjaista sukukokousta :D Mutta on meitä moneen junaan!

Yhteistyössä