Kiharapulma - apua ja vinkkejä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuski harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miuski harmailee

Vieras
Tiiättekö naiset mitä?? MÄ olen lähdössä huomenna ulos, en ole käynyt tyttöjen kanssa rimpsalla yhdeksään vuoteen (luit oikein!), jos ei kavereiden polttareita oteta lukuun.

Haluasin laittaa kiharakampauksen, mutta mulla ei oo mitään paplarisysteemeitä. Miten ns. sormikiharat onnistuu? Foliolla? Vessapaperilla? Miten ne saa pysymään? Kauanko kestää, että kuivuu ja kihartuu? Help!!!

Onko sulla suoristusrautaa? Tee kiharat sillä! Onnistuu, kun vedät raudalla hiustuppoa samalla tavalla kuin kiharrat lahjanarun saksilla. Latvat vaan käännät erikseen, ellei ne tuolla tavalla tehdessäsi asetu itsestään aloilleen.

Kostuta hiukset kampausnesteellä ja kieputa sormen ympärille. Kiinnitä hiuspinnillä "päänahkaan kiinni" niin että latva jää myös kiinni eikä sojota mihinkään.

Oikeasti osaan vain teorian kun kampaaja eilen neuvoi. Tein tänään pari koekiharaa ja tyttö nukkuu niiden kanssa. Huomenillalla teemme koko päähän sormikiharat, jos koekiharat ovat yhtään kunnollisia. Kuivumisesta en tiedä, mutta puhetta oli, että illalla teemme ja aamupäivällä puramme kiharat.

Yhteistyössä