kierulanpoistolangat

• Viestiketjun aloittaja kierukka
  • Ensimmäinen viesti
kierukka
Mulle laitettiin viime viikolla mirena -kierukka. Tänään kokeilin tuntuuko langat, kun sormella kokeilee ja ne tuntui aika pitkiltä.lääkäri sanoi kierukkaa lasettessaan, että katkaisee langat 2,5 cm pituisiksi, mutta minusta ne tuntuu pitemmiltä. Ehkä jopa 4 cm, arvioisin. Voiko "liian pitkistä" langoista olla jotain haittaa? Ja minkä pituisia lankoja muilla kierukkalasilla on?

Tuli vaan itselläni mieleen, että jos lääkäri sano, että ne katkastas 2.5cm pitusiks, ni sillohan ne jäis kanavaan piiloon, eikö totta? Jos lääkäri todella laittanu alunperin ne, kuten lupas, niin sitten se ei ole paikoillaan. Minulle sanottiin, että jos hormoonikierukka valuu paikaltaan, se on lähes aina laittovirhe, koska on harvinaista, että se muotonsa takia valuisi tai tulisi pois.

Minulla valumiseen liittyi kovat alaselkä kivut, ja kuulemma vuotokin on runsasta, mutta minulla ei lainkaan. Käy tarkistuttaa asia. Mä oottelin liian kauan ja pohdin niitä lankoja. Niin, aika hyvä syy varman kans tarkistuttaa, jos mies alkaa kärsimään.

Mut tsemppiä ja toivotaan, että kierukka sulle sopis.

kierukka
Huomenna meen tarkistuttamaan miten kierukka on. Epäilenpä minäkin, että ei oo paikallaan. Seksihommia ei oo vielä kierukan aikana harrastettu. Enkä kyllä halua tieten tahtoen naarmuttaa ukon vehkeitä, nyt kun epäilyttää koko kierukan paikallaan olo. Mitenkähän on? Tarjoaakohan terveyskeskus uuden kierukan, jos tämä eka on #&%?$!*?

kierukka
Niin ja lisään vielä, että lääkäri selitti sen lankojen katkasun niin, että tuo 2,5 cm on sopiva pituus siks, että kierukka vielä vähä imasee lankoja tuota 2,5 cml yhyemmälle. Sillon langat ikäänkun taipuu mukavasti kohdunnapukan reunoja myöten, eikä lankojen pitäis tuntua yhdynnän aikana. Hahhaa, melkein roikkuvat emättimestä!!!

mulla oli mirenakierukka, menkkojen aikana langat tuntu just ja just ulkona, muuten ei huomannu. lääkäri käski kieputella niitä,,, just no en oikein onnistunu siinä, eikä halunnut niitä laittaa lyhyemmäksi just sen takia ettei tunnu sitten miehellä.
nyt ei enää ole koko kapistusta ja olo kaikin puolin paaaaaljon parempi

mulla oli kuparikierukka ja ukolla aina kaks reikää heppulin päässä ja kävin "lyhennyttämässä" vielä ,cm ja lekuri sano ettei voi ottaa lyhemmäksi kun pitäähän se poiskin saada ja ukolla oli edelleen nuppi reikänen.mulla on myös nikkeliallergia enkä kyl havainnu mitään oireita kierukasta..

kierukka
Tulin vielä kertomaan, että kävin aamulla hoitajan luona tarkistuttamassa kierukan kohtalon. Totesi, että kierukka on siellä missä pitääkin. Langat oli n.3 cm pituiset. Lyhensi niitä vajaaseen 2 cm:iin.

kierukkalainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 12:38 kierukka kirjoitti:
Tulin vielä kertomaan, että kävin aamulla hoitajan luona tarkistuttamassa kierukan kohtalon. Totesi, että kierukka on siellä missä pitääkin. Langat oli n.3 cm pituiset. Lyhensi niitä vajaaseen 2 cm:iin.
Samat jutut minunkin lekuri teki, eli lyhensi n. puolet lankoja lyhyemmäksi. Tuntuivat mieheni mukaan selvästi rakastellessa. :eek: Samoin geishapallojen käytössä meinasi tulla rajoituksia. :snotty: Nyt n. 2cm langat, ja toistaiseksi huomaamattomat. ;)

Yhteistyössä