Kierukka synnytämättömälle?

• Viestiketjun aloittaja Nis
  • Ensimmäinen viesti
Kupari
Itselle laitettiin kuparikierukka kun olin 20v ja synnyttämätön. Kyllähän se laitto vähän kirpaisee, poisoton en muista sattuneen kun kierukka vaihdettiin uuteen. Olen ollut tosi tyytyväinen kierukkaan ja suosittelen!

Betty30
Minulle laitettiin kaksi vuotta sitten kuparikierukka. Olin aiemmin käyttänyt e-pillereitä kymmenisen vuotta, mutta sitten alkoi verenpaine nousta, joten jotain muuta piti keksiä. Olen ollut erittäin tyytyväinen kierukkaan, joskin sen paikoilleenlaitto teki TODELLA kipeää! Menkat on kyllä nykyään aika runsaat, mutta kai joka ehkäisymenetelmässä on ne omat huonot puolensa. :)

Kupari
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Kun menette gynelle, ottakaan vaikka parikin särkylääkettä ennen vastaanottoa, luulisi helpottavan.
Juuri niin. Ekalla kerralla otin buranan vasta laiton jälkeen jolloin kesti hetken ennen kuin se vaikutti, mutta tokalla kerralla olin viisaampi ja otin buranaa etukäteen.

Kupari
Alkuperäinen kirjoittaja Betty30:
Menkat on kyllä nykyään aika runsaat, mutta kai joka ehkäisymenetelmässä on ne omat huonot puolensa. :)
Mulla ei vuoto lisääntynyt kun kierukka laitettiin (tai en ainakaan muista, kierukka ollut jo kohta 10 vuotta...). Runsaimpanakin päivänä riittää kun tyhjennän kuukupin kahdesti päivässä eikä se silloinkaan ole kuin puolillaan.

Yhteistyössä