Nyt kuulkaas naiset.. Älkää nyt heti ahdistuko muiden vauvoista tai raskauksista, loppujen lopuksi harva on sellanen joka ihan heti PAM tulee raskaaksi kun ehkäisy jää pois, jostain olen lukenu että puolvuotta on keskimääräinen raskautumisaika.
Tottakai vauvauutiset ym voi asiat alkaa ahdistamaan lapsettomuudesta kärsivillä, mutta jos on menossa toinen tai kolmas yk ni ei taida lapsettomuudesta olla kyse.
Ja mä en todellakaan sano tätä riitaa haastaakseni tai ilkeyttäni, mä vaan yritän kertoa, että koittakaa nauttia tästä ajasta, se voi olla ihanan jännää ja kutkuttavaa. Stressi ja muut seikat voivat vaan vaikeuttaa raskaaksituloa. Tiedän, että helpommin sanottu kuin toteutettu. Itse yritettiin esikkoa reippaasti yli vuosi ja alko olla jo aika adistavaa, sitte päätettii lopettaa koko vauvatouhu kun mä pääsin kouluun jne.. No, ei menny ku pari kk kun olin raskaana. Mä vahvasti uskon, että se sterssaamisen lopettaminen autto raskautumisessa.
Seuraavat kolme lasta on kyllä nopeesti sitte tullu.
JOten, nauttikaa kuumeilusta, se on ihana tunne kun se plussa sinne sitte pärähtää, nauttikaa muiden vauvoista ja iloitkaa toistenkin raskauksista.