susss
Menkat normaalisti tullut n.24 päivä,viimeiset menkat oli siirtynyt vaikka mulla kierukka ollut kohta 2 vuotta(normisti tuohon asti tullut n.likellä tuota päivää),eli tulivat viimekuun 4päivä noin.nyt menkkoja taas ei ole tullut ja mulla on kipuilua vattassavuoto on että menee 2 pakettia yösiteitä ja jos kylille pitää lähteä joudun laittaan tamponin ja siteen ja menee noin 2 tuntia ja kotio tullessa reisillä valuu veri et hienoo..
jäin jo miettiin et olenko vähintään raskaana mutta varmaan johtuu alkavista?menkoista tissien "ahdistus",pahanolontunne ja alavattalla kipuilun tunne,pissalla tarvii käydä tiuhempaan.kuparikierukka mulla.
toivottavasti tekstistä saa selvän.mietin vaan et onko normaalia että menkat siirtyy jos on ihan samanlailla "elämä" ja tavat pysyneet.
jäin jo miettiin et olenko vähintään raskaana mutta varmaan johtuu alkavista?menkoista tissien "ahdistus",pahanolontunne ja alavattalla kipuilun tunne,pissalla tarvii käydä tiuhempaan.kuparikierukka mulla.
toivottavasti tekstistä saa selvän.mietin vaan et onko normaalia että menkat siirtyy jos on ihan samanlailla "elämä" ja tavat pysyneet.