Kierukka kateissa?

Minulla on nyt toinen kierukka kierroksessa, laitettiin syksyllä. Eka tuli pois, kun minä hölmö käytin kuukautiskuppia, ohjeissa kun mainitaan vain tamponin käytöstä... Gyne sitten leikkasi tämän nykyisen kierukan narut tosi lyhyiksi, ettei vaan jää mihinkään kiinni ja tule pois. Tunsin kuitenkin nuo narut kun kokeilin.
Pari päivää sitten seksin jälkeen en tuntenut naruja ja vatsaan sattui hieman. Kipua kesti seuraavaan päivään. Sen jälkeen kipua ei ole tuntunut, mutta en edelleenkään tunne naruja.
Tiedän, että pitäisi mennä lääkäriin tarkistuttamaan tilanne, mutta epätoivoisesti ajattelen sen edelleen olevan siellä ja toimivan. Niin paljon olen kauhutarinoita kuullut "seilailevista" kierukoista, jotka sitten on jouduttu leikkaamaan pois, että pelottaa ihan hirveästi mennä lääkäriin :(

Onko kellään kierukka ns. vetäytynyt korkeammalle, mutta silti toiminut?
Kuullostaako tutulta, löytyykö neuvoja tai vinkkejä?
Ei kellään olisi positiivisia kokemuksia kierukan "katoamisesta"?
 
Moips, mulle laitettin kuparikierukka joulukuun alussa ja mä en ole pitkään aikaan tuntenu niitä nauhoja. Mulle ne sanovat lääkärissä, et ei niitä helposti tunne kun ne on pehmentynyt ja painautunu seinämään, enkä mä sit ole niitä sieltä kaivellukkaa enää :) Mä luotan et jos se muuttaa paikkaansa niin kyl se kehossa tuntuu. Tosin ohjekirjassahan lukee, et jos nauhoja ei enää tunne niin ota yhteys lääkäriin, mut se on taas hätä liiottelua. Sano se lääkäri tosiaan senkin, et ei siitä mitään muuta haittaa oo, kun sen kierukan pois ottaminen on vähän työläämpää jos ne narut on karannu sinne kohtuun, mut ei niin ku mitään terveydellistä riskiä pitäs olla..
 

Yhteistyössä