Kierukka ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmi

Vieras
Ikinä en olis uskonut tekeväni aloitusta, voinko olla raskaana, mut näköjään teen :) Minulle laitettiin noin 5kk sitten kuperikierukka, jonka jälkeen kuukautiset on tulleet säännöllisesti 30-32 päivän välein. Nyt kuitenkin viime kuukautisista aikaa, kierto jo 41 päivää. Kuinka todennäköistä, että kierukan kanssa tulee raskaaksi?? Mikään ehkäisyhän ei tietysti satavarma ole. Mitään oireita ei ole, mutta silti mietityttää jos kuitenkin olen raskaana. Testillähän se selviää, mutta haluaisin kuulla onko muut raskaututeen kierukasta huolimatta ja miten sen jälkeen on toimittu. Onko kierukka poistettu ja raskaus jatkunut normaalisti yms.?

Itse oon tässä epäillyt aivan samaa että kierukka olisi tehnyt tenät.... Tosin minulla on myös hormoni sellainen.... Oireet ovat aivan kun olisin raskaana -pahoinvointi, päänsärky, alavatsakivut, tiheentynyt virtsaamisen tarve, herkkyys jne.... Kyllä tässä on paljon tullut eri sivustoilta luettua että ei ole yhtään niin harvinaista tuo raskautuminen näillä kohtalaisen varmoilla ehkäisymenetelmillä kun luuli... ;) Itseä kyllä vähän jännittää jopa tuon testin tekeminen, mutta pakkohan se tehdä on jos oireet eivät lakkaa! :)

Yhteistyössä