Kierukka ja raskaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuka tullu raskaaksi kierukasta huolimatta? Mikä kierukka ja kauan kerkesi olla?
Mistä huomasit olevasi raskaana?

Mirena hormonikierukka. Kerkesi olla n. 1½ kk ennenku lakkasi "toimimasta". Raskauden huomasin kun olin viikolla 17 ja risat, testin sai tekemään joku ihme epämääräinen olo.

Mulla on jo kyllä yli puolivuotta kierukan laitosta, mutta nyt on kaikki vuoto lopppunu varmaan pariin kuukauteen ja sitä ennen tuli hyvin epäsäännöllisesti vuotoa (johtuneen varmaan kierukan laitosta) imetän vielä joten sekin saattaa olla syy.

Jostain kumman syystä mulla heräs ajatus että olis raskaana, mutta niin se sama ajatus heräs kun esikoinen lähesty vuoden ikää =), joten varmaan vaan omaa luulotautia vaan tai sitten salainen vauvakuume sykkii =)

mulla on ollut kuparikierukka noin 2 vuotta, ja ok on menny. nyt on raskausoireita tullu,huimaus,alavatsakivut,pientä pahoinvointia ym... voiko tosiaan tulla raskaaksi kierukasta huolimatta? mihin ehkäisyyn voi enää luottaa? esikoistanikin aloin odottamaan yllättäen vaikka käytössä oli pillerit... pitää kai lopettaa kokonaan yhdyntä.

Yhteistyössä