Kierukka ja naisen elämä sen jälkeen; miten olet kokenut asian?

elämänlähde
mua ainakin turvotti se kierukka, no seksihimot vaihteli, koska vaikutti mielialoihin, olin tosi kiukkunen koko ajan... no nyt on ohi se aika. joten katotaan palaudunko ennalleni.

ja ps. ehkäisyvarmuus on vain 97%
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bonita:
Alkuperäinen kirjoittaja elämänlähde:
mua ainakin turvotti se kierukka, no seksihimot vaihteli, koska vaikutti mielialoihin, olin tosi kiukkunen koko ajan... no nyt on ohi se aika. joten katotaan palaudunko ennalleni.

ja ps. ehkäisyvarmuus on vain 97%



Niin, eipä 100% varmaa ehkäisykeinoa olekaan :xmas:
ihan varmasti on! puuterinväriset maxi-sloggit ja nanson täyspitkä yöpaita!!!
 
elämänlähde
ja kannattaa oikeesti varmistella että on paikallaan, mulle meinaan kävi että tulin raskaaksi, ja luulin että kierukka on paikallaan, vaan eipä ollut. joko on tullut itsestään pois tai sitten on jossain... no eipä se raskaus edennyt kuin vkolle 13 saakka kun tuli keskenmeno.
 
JONSERED Karhunkantaja
Hormonikierukka sai minut raivopääksi. Seksinhimo ei kadonnut, mutta lisäksi tuli myös murhanhimo...

Pienikin sekaantuminen hormonitoimintaani aiheuttaa saman...
 
Iloittelua ilmassa
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonita:
Alkuperäinen kirjoittaja elämänlähde:
mua ainakin turvotti se kierukka, no seksihimot vaihteli, koska vaikutti mielialoihin, olin tosi kiukkunen koko ajan... no nyt on ohi se aika. joten katotaan palaudunko ennalleni.

ja ps. ehkäisyvarmuus on vain 97%



Niin, eipä 100% varmaa ehkäisykeinoa olekaan :xmas:
ihan varmasti on! puuterinväriset maxi-sloggit ja nanson täyspitkä yöpaita!!!
Ehei olet väärässä! Ei se vaate ole joka seksihalut tappaa, kyllä syyt on sitten ihan muualla! Mulle on ainakin ihan sama vaikka ukko olis pitkissä Mikki Hiiri-kalsareissaan, eipä vaikuta mun haluja vähentävästi. Ukolle on myös sama vaikka mulla olis kukalliset mummopöksyt. Kun viisari värähtää, niin sitten se kans värähtää ja seuraus on aina sama...

 

Yhteistyössä