Kierukka ehkäisykeinona..

:D
Nyt mä olen nimittäin tajunnut, miksi sitä on mainostettu niin hyvänä ehkäisykeinona!
No tietenkin sentakia, että menkat on n. 25pvä kuukaudesta ja loput päivät vain tiputtelee.. :LOL:
Toimii meillä varmana ehkäisynä, kun koko ajan vuotaa... :xmas:
 
mulla oli tiputtelua vaan 4 kertaa vuodessa ei siis kunnon menkkoja ollenkaan. ja syt haluisin sen ottaa uudestaan että pääsisin niistä menkoista mut mies ei suostu.. pistelee kuulemma :whistle: taidan sitten päätyä kapseliin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
mulla oli tiputtelua vaan 4 kertaa vuodessa ei siis kunnon menkkoja ollenkaan. ja syt haluisin sen ottaa uudestaan että pääsisin niistä menkoista mut mies ei suostu.. pistelee kuulemma :whistle: taidan sitten päätyä kapseliin
Mulla jouduttiin lyhentään niitä lankoja, kun kuulemma pisteli kans.. ;) , mut sen jälk ei olekkaan ollut kokeilua, kun koko ajan vaan vuodan :x :/
 
Mulla on kuparikierukka ja vuotoa on 5-6 päivää/kk ja ihan noraalia vuotoa. Olen todella tyytyväinen!
Ja Nellah ei varmana pistele, jos langat on oikean mittaiset eli lyhentämään vaan niitä, jos mies väittää, että pistelee.
 

Yhteistyössä