Kierukan poistosta jälleen

• Viestiketjun aloittaja Madicken
  • Ensimmäinen viesti
Madicken
Luin äsken ketjun kierukan poisto, helppoako..
Itsellä on edessä poisto, koska kierukka aiheuttaa mulla HYYYVIN epämiellyttäviä tulehduskierteitä..Ei epäspesifistä mutta jonkin sekaantuneet v...tun flooran ja se on NIIN ällöttävää kun joka toinen päivä käytän jotain h....l..tin maitohappobaklteereja, että ei haisis, että nyt se skeida lähtee..!!

Mutta mitä kipuun tulee, niin mulle ei laitto ollut kamalaa ja se oli nopeaa. Ja nipisti vaan vähän..Pelkäsin enemmän, vaikka ei ois ollut aihetta.

Nyt pelottaa poisotto!!! Ihan kamalasti, että jos se jää jumiin, repii kohtua..mulla multiload, eikä se ole mikään t malli vaan sellainen outo pyöreähkö, joka menee hyvin sisään, mutta entä ulos??

Pillerit aloitan kyllä..Eipä haittaa pieni haluttomuus niistä kun kierukka laittaa vuotamaan joka toinen päivä, eikä seksiä siksi ole kuin ajoitetusti..Ja aina kun mies menee värkin lähelle se on ajettava pois koska en hitto kestä kun värkki aina "tuoksahtaa" ellen käytä niitä saakelin maitohappobasilleja...

Kierukka ei kyllä mulle sopinut YHTÄÄN. Ehkä jollekulle se on tosi hyvä, mulle ei!

Meikämaija
Ei sinun kannata pelätä etukäteen. Minulla eikä tutuillanikaan kumminkaan päin ei ole ollut mitään ongelmia. Jollakulla niin on voinut käydä, mutta ne ovat poikkeustapauksia. Mensuin aikaan ja rennosti vaan!

peikkis
Itseltäni kierukka poistettiin viimeviikolla. Kipua tuntui kunnon nipistyksen verran, oli ohi hetkessä. Eipä ollut kummonenkaan homma. Loppupäivän alavatsaa ja alaselkää nipisteli kyllä kunnolla.

Voit varmasti pyytää lääkäriltä särkylääkeresptin, varmuudeksi, jos siltä tuntuu.

Minulta mutten poistettiin kierukka pitkittyneen kohtutulehduksen vuoksi, joten voi olla, että kokemani kivut liittyivät myös siihen.

Onpas muuten nihkeä vaiva, todettiin lähes kolme viikkoa sitten, söin flagyl +zitromax kuurit. Viime viikolla sain vielä zidoval-kuurin. Edelleen todella kovat alavatsa ja alaselkäkivut, buranaa 800 ei tehoa. PRL, täytyy varmaan taas varata aika lääkärille...

C.D.
Poisto menee varmasti ihan hyvin. Ymmärsin että kierukka on ollut sinulla vasta vähän aikaa? Silloin etenkin uskoisin ettei poistossa ole ongelmia, langatkin lienevät hyvin näkyvissä kun et niistä mitään maininnut.

:)
Minullakin oli Multiload. 4 vuotta kärsin jatkuvia vuotoja ja kipuja ihan turhaan kun pelkäsin poisottamista, laittaminen nimittäin oli sellaista touhua että meinasin pyörtyä kivusta. Pois ottaminen oli helppo juttu, kerran kirpaisee mutta tulee muuten ihan ok ulos. Jälkeenpäin kyllä ajattelin että pitää ihmisen olla hölmö ja kärsiä vuosia kun pelkää ihan suotta. Pois vaan!

ap.
Rohkaisusta!
Yritän olla rohkealla mielellä kun menen lääkärille. On mukavampi kun sen saa pois ja voi aloittaa pillerit. Vähän on sellainen olo, kun siellä olisi jotain ylimääräistä kun siitä tulee oireita. Joten varmaan vapauttavaa saada se pois.

Yhteistyössä