kierukan poisto ja raskautuminen!

20.09.2011
84
0
6
Heips! Haluaisin kuulla kuinka nopeasti kierukan poiston jälkeen olette raskautuneet? Minulla poistettiin Mirena hormonikierukka viime perjantaina 16.8. Kauhea vauvakuume päällä ja viides mussukka olisi tervetullut! Nyt vuotoa ollut siitä perjantaista asti melko runsaasti (tyhjennysvuotoko?) kauankohan tämä kestää ja miten nyt lasken kiertoani että mitkä kp:t menossa? :o Onko muilla mennyt kauan tulla raskaaksi kierukan positon jälkeen? Auttakaa mammaa mäessä jos jollakin jotain kokemuksia!!!!

Moikka!

Mulla ei ole kokemusta, mutta olen samassa tilanteessa kuin sinä. Hormonikierukka poistettiin 7.8. ja sen jälkeen tuli tyhjennysvuoto, joka kesti n.4pvä.

Menkkoja odotellaan ja toivon mukaan kierto palaa normaaliski mahd pian? Aina parempi jos olisi käynyt onnellisesti, että olisi jo tärpännyt, mutta epäilen. Taikoja ollaan tehty miten sattuu :laugh:

Lapsia meillä on 3. p.06, p.08 ja t.11. Neljäs pieni olisi toiveissa. Ikää mulla on 33v.

Tsemppiä sinulle ikuinenkuumeilija

Ihana kuulla marrasmassu että joku samassa tilanteessa. Toivottavasti olisit jo raskautunut :) tule ihmeessä kertomaan miten käy!!!
Onko joku raskaututunut jopa heti ekasta kierrosta tai siis tyhjennysvuodon jälkeen ennen ekoja kuukautisia???

Uusimmat

Yhteistyössä