kierukan laitto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellinen harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei siihen kauan aika mene. hiukan se nipista, itse otin burana ennen kyseistä toimenpidetta ja jonkun verran oli vähän kipuja ehkä viikon verran. siihenkin auttoi burana.

Sattui, todellakin se voi tuottaa kipua vaikkei kaikille. Ei kestäny kovin kauaa ja kerrasta meni paikalleen. Koeta ap olla mahdollisimman rentona siinä pöydällä, aattele vaikka jotain kivaa asiaa (tehosi mulle ja sain vinkin täältä). Vaikka sattui niin pystyi olemaan kun ajatukset olivat muualla.
Ensin se laitto sen nokan, sitten otti kiinni napukasta ja avasi sitä. Sellasella mitalla mittasi kohtua ja viimeseksi laitto asettimella sen kiekuran.

Tosta liikkuu hirveästi kauhutarinoita, kannattaa jättää ne omaan arvoonsa :wave:
Mulle useampi kierukka elämäni aikana asetettu, ja ainut ikävä kohta on se, kun painetaan kohdunpohjaan kierukka, silloin polttaa kohdun kohdalta mutta ihan vaan pari sekuntia. Kannattaa varata aika asetukseen juuri menkkojen loputtua, kun kohdunsuu on yhä väljä.
Mut turhat pelot pois =)

kiitos vinkistä
mä jännitän sitä niin paljon et sattuu jo varmaan senkin takia... täytyy alkaa henkisesti valmistautuun koitokseen.
mites ne langat koska ne leikataan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos vinkistä
mä jännitän sitä niin paljon et sattuu jo varmaan senkin takia... täytyy alkaa henkisesti valmistautuun koitokseen.

Ne leikataan jos on tarvis. Mä oisin käyny jälkikäteen ellen ois poistattanu koko häkkyrää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos vinkistä

Ne langat leikataan samalla kun on asetettu kierukka. Kannattaa pyytää mahdollisimman lyhyiksi, varsinkin jos kuukuppia tai tamponeja käyttää.

itsekin pelkäsin aikanaan kauheasi, mut ei tuntunut missään laittaminen, ja lankoja ei mieskään koskaan tuntenut yhdynnässä joten ei kai niitä kovin pitkiksi jätetty

Yhteistyössä