Kierukan laiton jälkioireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja babino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

babino

Uusi jäsen
15.01.2006
28
0
1
Eli sattuuko laitto ja mitä sen jälkeen..Tuleeko jotain vuotoa,sattuuko,milloin ohi,milloin voi harrastaa sexiä sen laiton jälkeen ja muutenkin kyselisin vaikutuksista esim.mielialaan jne..Tuntuuko sexin yhteydessä ja tai ylipäätään tunnetko sen siellä?=/ Eli kaikki mahdollinen tieto kierukasta, kiitos =)
Erityisesti hormonikierukka on alkanut kiinnostamaan.. B)

"Asennuspäivän" oli aika voimakkaita supistuksia ja viikko sen jälkeen olin viikon verran kipeä, että jouduin buranaa käyttämään, seuraavalla viikolla jo hiukan helpompaa, mutta se jälkeen kipu hävisi...tosin sellanen tunne on ollut alavatsassa, kuin vanne olisi siellä, nyt sekin alkaa hellittämään. Kierukan laitosta on vajaa 3kk aikaa.
Vuotoa kesti pari viikkoa, joka sitten loppui. Yhdet menkat on ollut, mutta hyvin hillittynä. Normaalisti vuoto oli runsasta ja ne kivut...murr..
nyt nekin on loppu! Voin sanoa, että olen tällä hetkellä tosi tyytyväinen! Toivottavasti sait tästä minun sepustuksesta selvän, yritän tässä työn ohella tätä kirjoittaa..... ;)

Niin en muistanut mainita, että jos lääkäri määrää tuon hormoonikierukan kuukautiskipujen tai kovan vuodon vuoksi, niin saat kelalta osan pois...minulle maksoi 84 ?, kun normaali hinta oli 165?. Ja tulipahan samalla hoidettua ehkäisykin kuntoon...
Onnea sinulle vaan päätöksellesi :flower:

Yhteistyössä