Kierto sekaisin, tunnen selvät raskauden oireet, joko voisi tulla plussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testaisinko jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

testaisinko jo

Vieras
Siis en todellakaan tiedä kiertoni pituutta. Olen kärsinyt nyt jo pari päivää selvistä raskausoireista, ja tunnistan kyllä nämä oireet kokemuksesta. Voiko siitä päätellä, että rintani ovat arat, vatsassa nipistelee, olen yliväsynyt ja tulee viluväreitä, välillä etoo, että raskaushormonia olisi kehossa tarpeeksi näyttääkseen plussan? Alunperin ajattelin testata ensi tiistaina, mutta nyt on jo niin selvät oireet niin tekisi mieli jo kokeilla. Toisaalta en haluaisi ostella turhia testejäkään..

Eli kysymys on, voiko oireista päätellä, että hormonia olisi jo tarpeeksi näkyäkseen testissä?

Mulla oli närästystä ja etomista jo monta päivää ennen kuin näkyi testissä. Tosin alkunsakin raskaus sai hoidoilla, joten saattoi olla että tukulääkityskin "vahvisti" oireita...

mulla on tullut raskaus oireet vasta parin viikon päästä plussasta.. voihan olla, että toiveesi olla raskaana saa sinut tuntemaan ja huomioimaan noita outoja oloja, jotka normaalisti ohittaisit olan kohautuksella. Testaa vasta ensi tiistaina.. Jos et ole raskaana niin tilanne ei muutu miksikään testasitpa sen nyt tai ens tiistaina.. Ja jos nyt saat negan ja oireet jatkuvat, niin testaisit kumminkin vielä tiistaina. Ja jos oletkin raskaana jo nyt, niin saman plussan saat ensi tiistainakin ;-) tsemppiä ja kärsivällisyyttä!

Yhteistyössä