kiertäjäkalvosimen repeämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
kellä ollu?? miten hoidettu??

Mulla vamma tullu jo reilu vuosi sitten, repeämä todettiin nyt.... lieneekö leikkaus hoito ainut vaihtoehto näin pitkän ajan jälkeen????

Itse vaihdoin firmaa ja nyt työnkuvaan kuuluu painavien laatikoiden nosto ja tyhjennys. Välilllä vihlasee aika mojovasti. Särkee usein, varsinkin työpäivien jälkeen. Jos nukun vaikka käsi ylhäällä herään kipuun ja kättä vaikea siirtää toiseen asentoon. Kuulostaako lainkaan tutulta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse vaihdoin firmaa ja nyt työnkuvaan kuuluu painavien laatikoiden nosto ja tyhjennys. Välilllä vihlasee aika mojovasti. Särkee usein, varsinkin työpäivien jälkeen. Jos nukun vaikka käsi ylhäällä herään kipuun ja kättä vaikea siirtää toiseen asentoon. Kuulostaako lainkaan tutulta?

kuulostaa tutulta.... sun kantsis käydä lääkärillä.... ja vaatii pääsyä mangneetti kuvauksiin....

Täytyypä alkaa tsekkaamaan tilannetta. Mulla kylläkään ei mielestäni mitään liikerajoitusta, tietyissä asennoissa vaan vihlaisee, mutta kyllä käsi nousee ylös alas ja sivulle ihan normaalisti. Mutta jos vaikka venytän kättä eteenpäin ja laitan jotain hankalaan paikkaan niin kyllä tuntuu.. Ja toi särky ei ole kivaa, välillä tuntuu että se pistää koko niskan juntturaan.

Itellä ei kokemusta, mut äidiltä leikattu kaks kertaa. Eka leikkaus meni päin peetä, olkapää ei lähteny parantumaan ja leikkasivat uudestaan. Nyt on toimiva käsi, tosin on kevyemmässä työssäkin mitä jokunen vuosi sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea laiskana:
Itellä ei kokemusta, mut äidiltä leikattu kaks kertaa. Eka leikkaus meni päin peetä, olkapää ei lähteny parantumaan ja leikkasivat uudestaan. Nyt on toimiva käsi, tosin on kevyemmässä työssäkin mitä jokunen vuosi sitten.

ite metallialan jatkokoulutuksessa, sitä just pelkään et tulee taas alan vaihto... kun ei tuo olka kestä tätä työtä nytkään.....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo mutta repeämä voi olla myös oireeton.....

Onko oireeton sitä, että oireilee muuten mutta ei esim. liikerajoitteisesti?

Nostelen kaupassa lihalaatikoita jotka painavat kevyesti 30 kg. Leposärkyä varsinkin töiden jälkeen. Eilen töissä ja nytkin jomottaa, tänään onneksi vapaata. Tyhmää lievien oireiden takia mennä lekuriin, kuitenkin katsovat kieroon että mitäs tänne tulet valittamaan :(

Yhteistyössä