Kierroksessa 3 varattua miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinkertaista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinkertaista

Vieras
Itse olen onnellisessa parisuhteessa, mutta siitä huolimatta minulla on suhde kolmen ukkomiehen kanssa. Kaikki ovat onnellisesti parisuhteessa eikä halua omaa parisuhdettaan rikkoa. Siitä huolimatta minä saan näiltä miehiltä jotain mitä en omaltani saa ja samalla voin antaa heille sellaista mitä he eivät omilta vaimoiltaan saa.

Onko se onnellinen parisuhde, jos siitä ei saa sitä mitä kaipaa ja päätyy pettämään?
Itselläni kanssa "kiikarissa" eräs, joka saa sydämen tykyttämään pelkällä katseella, jalat veteläksi hymyllään, mitään sen kummempaa ei meidän välillä ole ollut (ja tuskin tulee olemaankaan). Mutta en voikaan mainostaa olevani onnellisessa parisuhteessa, ihan "ookoo"ssa kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Onnittelut :flower:

Tuu kertoon sit kuin kävi, kun joku näistä tartuttaa koko muun renkaan vaikka klamydialla, tuskin sä ainoo hoito oot ;)

suhde voi olla muutakin kuin seksuaalinen ja ainakin minä aikuisena ihmisenä osaan käyttää ehkäisyä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Onnittelut :flower:

Tuu kertoon sit kuin kävi, kun joku näistä tartuttaa koko muun renkaan vaikka klamydialla, tuskin sä ainoo hoito oot ;)

suhde voi olla muutakin kuin seksuaalinen ja ainakin minä aikuisena ihmisenä osaan käyttää ehkäisyä.

Seksi vieraan kanssa on pettämistä myös henkisesti, ei vain fyysisesti. Joten avioliitto jossa petetään, ei ole onnellinen ja tasapainoinen aikuisten ihmisten suhde, vaikkei oliskaan fyysinen enää.

Oletko aikuinen? Vähän kuulostaa, ettet ehkä..

Alkuperäinen kirjoittaja yksinkertaista:
Itse olen onnellisessa parisuhteessa, mutta siitä huolimatta minulla on suhde kolmen ukkomiehen kanssa. Kaikki ovat onnellisesti parisuhteessa eikä halua omaa parisuhdettaan rikkoa. Siitä huolimatta minä saan näiltä miehiltä jotain mitä en omaltani saa ja samalla voin antaa heille sellaista mitä he eivät omilta vaimoiltaan saa.

:laugh:

Saattaa olla provo mutta tälläinen ei ole kovinkaan harvinaista nykypäivänä. Mutta uskon silti provoon, koska näistä asioista on turha ääneen puhua tälläisillä palstoilla.

Yhteistyössä