Kierrätysvinkki pienille likaisille bodeille *kuva*

Kaamee läjä tytön vanhoja pieneksi jääneitä bodeja kaapissa missä on tahroja, enemmän tai vähemmän, mutta sen verran kumminkin ettei kirpparille kannata roudata. Nyt niistä tulee pipoja :D
Tässä ensimmäinen. Resori on uutta.

 
palma
Tosi hyvä vinkki, kiitos. Muistutan, että pienistä bodyistä saa myös helposti jatkokappaleita bodyihin, joiden pituus alkaa loppua kesken, eli ei kannata heittää haaraosaakaan menemään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihana :D:
Tosi kiva! :) Mitäs kaikkea voi tehdä vanhoista lakanoista, farkuista yms vauvalle? :)
Omista vanhoista stretsh (miten se kirjotetaan :D ) farkuista voi tehdä vauvalle/taaperolle farkut. Resoria vain vyötärölle ja lahkeisiinkin voi laittaa.
Siis toki voi joustamattomistakin tehdä, mutta mukavemmat näin ja kannattaa ehkä vuorittaa trikoolla.
Lakanoista kuten myös verhoista saa mukavia liivimekkoja, hellehattuja, lippiksiä, takkeja, housuja....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mä ajattelin hyödyntää nukenvaatteiden materiaalina noi tahraantuneet lastenvaatteet. Saa kirppiksellä enemmän rahaa, kun tahraisia puoli-ilmaiseksi antaessa.
Hmmm...piisaiskohan bodyn hihoista nukelle housuja...niille pitää vielä keksiä käyttöä kanssa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mä ajattelin hyödyntää nukenvaatteiden materiaalina noi tahraantuneet lastenvaatteet. Saa kirppiksellä enemmän rahaa, kun tahraisia puoli-ilmaiseksi antaessa.
Hmmm...piisaiskohan bodyn hihoista nukelle housuja...niille pitää vielä keksiä käyttöä kanssa :D
Babybornin housuissa kyllä pitää olla enemmän kangasta, mutta barbielle saisi yöpukua...

Mä tein raitasukasta barbielle topin ja hameen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mä ajattelin hyödyntää nukenvaatteiden materiaalina noi tahraantuneet lastenvaatteet. Saa kirppiksellä enemmän rahaa, kun tahraisia puoli-ilmaiseksi antaessa.
Hmmm...piisaiskohan bodyn hihoista nukelle housuja...niille pitää vielä keksiä käyttöä kanssa :D
Babybornin housuissa kyllä pitää olla enemmän kangasta, mutta barbielle saisi yöpukua...

Mä tein raitasukasta barbielle topin ja hameen :D
Meillon semmonen vähä pienempi nukke sille saattais riittää. Toinen nukke onkin sitten nii iso että menee suoraa 56cm vaatteet :D
Ite tein pienenä paljonkin sukista barbeille vaatteita, senku leikkas varren ja sivuille 2reikää käsille, helppo hihaton paita.
 

Yhteistyössä