Kielletty!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei nikkiä täällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei nikkiä täällä

Vieras
Mitä sulle kuuluu?
En palstaile usein, mutta muistan joku aika sitten kun sulla oli murhetta perheeseesi liittyen. Oletteko saaneet asiat selvitettyä miehesi kanssa? Vai oletko jo muuttanut lapsesi kanssa erilleen?

Ethän ota tätä pahalla, oikeasti jäit silloin mieleeni tilanteesi kanssa, ja tahtoisin tietää mitä sinulle nyt kuuluu.

Hmm... itseasiassa voisin sanoa että hyvää kuuluu!

Äkisti puhjennut raju norovirus oikeaan aikaan sai meidät vihdoin ja viimein kai tajuamaan kuinka tyhmiä ollaan oltu, mehän ollaan hyvä tiimi ja viihdytään toistemme seurassa.
Mieskin ymmärsi, mitä tekee/on tehnyt sillä, mitä nyt onkaan tehnyt, että on satuttanut minua ja tehnyt ison loven keskinäiseen luottamukseen, ei kuitenkaan tahallaan, vaan ajattelemattomuuttaan.

Enhän minä ole unohtanut, mutta olen antanut anteeksi. Meillä on hauskaa yhdessä ja nauretaan paljon, ja jaksetaan päivittäin ihmetellä tuota meidän esikoisen välillä liiankin nopeaa kehitystä vauvasta kohti taaperoaikaa. Mies on jopa minuakin enemmän innoissaan pikkukakkosesta jota viimeviikkoisessa rakenneultrassa lupailtiin tytöksi, ja viime aikoina ollaan puhuttu paljon minun kotiseudulleni muuttamisesta, jotta saataisiin tämä tukiverkosto-asiakin kuntoon.

Tässä nyt pääpiirteittäin meidän tämän hetken kuulumisia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ihanaa, että teille ei tullut eroa. Toivottavasti mies nyt on luottamuksen arvoinen. :hug:

Niinpä =) Onhan elämässä se jännä puoli ettei koskaan voi olla täyttä varmuutta siitä, ollaanko sitä aina yhdessä vai ei. Vapaaehtoistahan se on.
Näyttäisi kuitenkin siltä että tässä on aika monta palasta loksahtanut paikoilleen ja että tämä onni saa jatkua =)

Hyvä homma, kyllä asiat voi oikeasti muuttua paremmiksi! Ja ihmiset voi oikeasti muuttaa toimintatapojaan. yhdessä on kuitenkin kivampi usein, kuin yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
njaa, tuskimpa se sun miehes muuttuu, odotahan vaan niin kohta se on taas viestittämässä muille naisille... ikävää, mutta totta...

Niin no, sitähän minä en voi ennalta tietää... :xmas: Mutta hyvä jos joku "tietää". Laitankin tältä istumalta eropaperit vireille :flower:

Yhteistyössä