S
Silviissii
Vieras
Juuri päättyi telkussa. Ihan kohtuullinen leffa.
Joskus koululaisena yritin käydä rauhanyhdistyksellä seuroissa. Pohjattoman tylsää. Ystävissä oli lestadiolaisia. Mukavia ihmisiä, mutta sitä uskon liikkeen määräysvaltaa ihmisiin en käsittänyt, en silloin enkä nyt.
Joskus koululaisena yritin käydä rauhanyhdistyksellä seuroissa. Pohjattoman tylsää. Ystävissä oli lestadiolaisia. Mukavia ihmisiä, mutta sitä uskon liikkeen määräysvaltaa ihmisiin en käsittänyt, en silloin enkä nyt.