Kielletään uuden vuoden raketit!

Noni.
Ei muutaku turvikset takas aavikolle ja diisentit päättäjän päättämään mihin rahat tungetaan - näin jää rahaa vähän muillekin...

Eihän tän niin pitänyt mennä että rikkaat rikastuu entisestään ja köyhät köyhtyy entisestään?
-Uskon, että tuota sun asiaa ei korjata ilotulitteiden kieltämisellä millään tapaa!

Tuo on teidän, rikkaitten, kodillisten puhetta

Täst saa uuden hyvän hokeman.:ROFLMAO:
-Syytetään ilotulitteita!:coffee:

"Äiti äiti, miks naapurin Tompalla on parempi luuri ku mulla"?
"No ne ilotulitteet kultaseni - niitä ei ole vielä kielletty"!

"Iskä mites toi mopokortti"?
"Joo joo, heti kun ilotulitteet kielletään"!

"Äiti mullon nälkä"!
"No niin on kultaseni mullakin - ootellaan vielä - kyllä ne kieltää ne ilotulitteet vielä joskus"!
Täältä läks nyt vauhdilla kipakkaa alapeukkua Lissulle. :rolleyes:

Kielletääks tulitikut ja kaikki tulentekovälineetki, niiku sytkärit, tulukset summuut.(y)
Mihin me niitä tarvitaan?
Miks lopettaa pelkkien rakettien kieltämiseen;
voi että ku onkin paljon asioita mitä vois vielä kieltää.:love::barefoot:
Meinaatsä palelluttaa jonkun mökin mummon kun se ei saa tulta takkaan?o_O
Kuitenki oot ostanu jotain TNT:tä ja ruutia 10 kiloa huomisen varalle ja nyt puolustelet sitä. :rolleyes:

Meinaatsä palelluttaa jonkun mökin mummon kun se ei saa tulta takkaan?o_O
Kuitenki oot ostanu jotain TNT:tä ja ruutia 10 kiloa huomisen varalle ja nyt puolustelet sitä. :rolleyes:
Töpötelkööt sähköhellasta tulta...tai vaikka leivänpaahtimesta...tai hei!!!! kielletäänkö nekin!:love::barefoot:

Höpöhöpö, kielsin just alapeukut.:cool:Sitäpaitsi alapeukun käyttöön olisi tarvittu joku kurssi vähintäänkin.:rolleyes:
Juu mut mä osaan käyttää sitä oikein ja hallitusti. ;)
Ei mee peukut hukkaan, toisin kuin huolimattomilla rakettipössyttelijöillä ne tuppaa lentämään hangelle.

Mutta joku järjen riemuvoitto oli kieltää tähtisadetikut alle 15?18?-vuotiailta. Lapsena niitä pössyteltiin eteisen muovimatollakin eikä mitään tullu.o_O

Ja miettikähän kuinka paljon rahaa yleensäkin kaikkien haistapa#ka-kieltojen käytäntöön saattamiseen menee...voi ilotulite sentään!!!(n):coffee::ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Elena777
928frs.jpg
:rolleyes:

Olen samaa mieltä, että ilotulitteet kiellettäisiin rivikansalaisilta. Tai ainakin luvanvaraisiksi, Koska eihän niistä pikkutussareista edes ole enää mitään iloa. Eri se oli silloin 80-luvulla, kun vielä kiinareitakin myytiin. Myydäänkö enää etes papatteja?
No joo, me penskoina laukottiin pitkin mettiä leikkimässä sotaleikkejä raketeilla ja kiinareilla. Myös kotona tussautettiin pieniä muovisotilaita tuusannuuskaksi posauspommeilla. ja hauskaa oli. Välillä oli papattien vuoksi kynnet mustina. :whistle:
Loppukesästä NW:n keikalla oli hienot valoshowt viimeisen biisin aikana ja se oli aika hieno. Siinä paukkui taivaalle tuhansien eurojen edestä rahaa.

En osaa tehdä meemiä mutta kuvateksti seuraavaan:
"Voi kun tuolla taas menee yksi poloinen peräpukamapotilas kun kävelee niin vaikeasti. Haki näköjään seksikaupasta epätoivoisena lisää liukkaria.
Onneksi mun miehekäs Niilo ei ole mikään viemäriaukkojen hoonaaja - kohta sen pitäis tullakin treffeille mun kans tänne keskustaan."
rasanenjuttu_2004JID_uu.jpg

En osaa tehdä meemiä mutta kuvateksti seuraavaan:
"Voi kun tuolla taas menee yksi poloinen peräpukamapotilas kun kävelee niin vaikeasti. Haki näköjään seksikaupasta epätoivoisena lisää liukkaria.
Onneksi mun miehekäs Niilo ei ole mikään viemäriaukkojen hoonaaja - kohta sen pitäis tullakin treffeille mun kans tänne keskustaan."
rasanenjuttu_2004JID_uu.jpg
Miten sulla tulee musta aina mieleen peräpukamat? :o Ei mulla oo ikinä sellasia ollut hei:rolleyes:

Yhteistyössä