kiellätkö mieheltäsi vanhat kaverit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteitä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteitä.

Vieras
Mulla on yksi tutun uus nainen kieltänyt, miehensä puhumasta vanhoille kavereilleen jos ne eivät HÄNTÄ miellytä.

Eli hän on joutunut pistämään osan kavereista uusiksi, jos aikoo olla tämän naisen kanssa. vaikka nämä kaverit ei ole sen kummempia ihmisiä kun muutkaan.

Minusta aika tossun alla. En itse kieltäisi. Saahan sitä nytten moikata! Ei siitä luulisi kenellekkään vahinkoa olevan. jos en itse tykkää jostai tai joku ei tykkää minusta. niin ei voi mitään!!
Kuitenkin ne vanhatkin ystävyydet ja meneisyys on kultaakin kalliimpia. Niitä ei saisi unohtaa. vaikka elämän tilanteet muuttuvat kaikilla.

jotenkin minusta kohtuuttomia vaatii toiselta ihmiseltä!! ajatella jos tamä mies tekisi samoin, eiii onnistus.

MEITÄ ON KYLLÄ MONEKSI..

no en todellakaan.
Ollaan molemmat minä ja mun nykyinen mies oltu aiemminki parisuhteessa (pitkässä ) ja silloin menetimme molemmat monia hyviä ystäviä. Nyt on onneksi joitakin saatu takaisin kumpikin ja pidetään niistä kynsinhampain kiinni :)

Alkuperäinen kirjoittaja mietteitä.:
Mulla on yksi tutun uus nainen kieltänyt, miehensä puhumasta vanhoille kavereilleen jos ne eivät HÄNTÄ miellytä.

Eli hän on joutunut pistämään osan kavereista uusiksi, jos aikoo olla tämän naisen kanssa. vaikka nämä kaverit ei ole sen kummempia ihmisiä kun muutkaan.

Minusta aika tossun alla. En itse kieltäisi. Saahan sitä nytten moikata! Ei siitä luulisi kenellekkään vahinkoa olevan. jos en itse tykkää jostai tai joku ei tykkää minusta. niin ei voi mitään!!
Kuitenkin ne vanhatkin ystävyydet ja meneisyys on kultaakin kalliimpia. Niitä ei saisi unohtaa. vaikka elämän tilanteet muuttuvat kaikilla.

jotenkin minusta kohtuuttomia vaatii toiselta ihmiseltä!! ajatella jos tamä mies tekisi samoin, eiii onnistus.

MEITÄ ON KYLLÄ MONEKSI..

:laugh: :laugh: Mistä nää tyypit kaivaa tollasia!?

Ei mulla oo asiaa mennä sanomaan ukolle et " sä et saa hengaa ton jorman kaa ku mä en oikein tykkää siit"

Ukko naurais mut eka pihalle ja sit antais kengän kuvan.. :laugh:

Hyväksyykö se mies vaatimuksen vai? Jos hyväkyy nii jo on munaton mies!

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja mietteitä.:

MEITÄ ON KYLLÄ MONEKSI..

:laugh: :laugh: Mistä nää tyypit kaivaa tollasia!?

Ei mulla oo asiaa mennä sanomaan ukolle et " sä et saa hengaa ton jorman kaa ku mä en oikein tykkää siit"

Ukko naurais mut eka pihalle ja sit antais kengän kuvan.. :laugh:

Hyväksyykö se mies vaatimuksen vai? Jos hyväkyy nii jo on munaton mies!
Näköjään hyväksyy joo. ja oikeesti tälläsiä ihmisiä on. kyllä mäkin naurahin kun kuulin tän tilanteen. vaikka en yhtään ihmettele tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en oo kieltäny pitämästä yhteyksii muihin ku exäänsä(kun ei oo ees lapsia minkä takia olis yhteyksissä).

ei pitäny olla hymiöö.

NO MINUSTA KYLLÄ MUN MIES SAA MOIKATA JOS NÄKEE KAUPUNGILLA. TAI JOS OVAT YSTÄVIÄ ERONJÄLKEEN NIIN MIKÄS SIINÄ. EI OLE MINULTA POIS. KAI NUO OIS YHTEEN PALANNEET JOS RAKKAUTTA OLISI VIELLÄ. ihan turhaa mustasukkaisuutta.

En mäkään kiellä, kieltäydyn joskus vaan itse seurustelemasta joidenkin kanssa, mutta ei kaikkien kanssa tarvikkaan, voi vaan kävellä ohi isompia kommentoimatta. Tietysti, jos hän haluaisi kaveerata sellasten kanssa, jotka on menny hieman liian "alas" spurgumaisuuteen asti, VOISIN kertoa napakamman mielipiteen kaveeraamisesta.

ei kovin munallinen mies, jos antaa emännän pomppia silmille noin... voi tulla akallekkin tylsää, kun ukko tekee kaiken mieliksi. Menee mielenkiinto päällepäsmäriltä. Tai tietysti jos on narsistin vikaa, niin sehän vaan kiihottaa. Mitä alistetumpi toinen on.

Enpä oo sen kummemmin kieltänyt, mut osa miehen kavereista lopetti yhteydenpidon mieheen, kun mies perheellistyi. Nuo kaverit ovat ite sinkkuja ja juoksevat paljon baareissa, eivätkä oikeestaan ota yhteyttä kun kysyäkseen milloin mies meinaa pitää bileet (=ilmasta viinaa heille) :/ Harmittaa miehen puolesta, kun olivat tosi hyviäkin kavereita joskus kouluaikaan.

no itse aikoinaan käskin miestä valitsemaan minun ja yhden ystävätterensä välillä. tämä nainen vihasi minua suunnattomasti, koska vein aikaa hänen bestikseltään. muuta syytä inhoamiseen ei voinut olla koska en koskaan kyseistä akkaa tavannut. nainen myös haukkui minua miehelleni ja käski lopettamaan suhteen, joten katsoin paremmaksi että mies ottaa joko minut tai ystävänsä. yhdessä ollaan oltu jo 10v. eikä kyseisestä akasta ole kuulunut mitään, onneksi :D

No en kiellä, sehän ois kauheeta. Semmoset, joista en ole pitänyt, ovat karsiutuneet pois ihan itsestään. Sekin hieman harmittaa miehen poulesta, vaikka omasta puoleasta en osaakaan olla harmissani.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
En kiellä, mut tiedän parikin tollsta tapausta. Sinänsä käy sääliks et pahimmas tapauksessa karsitaan koko kaveriporukka pois elämästä ja mitäs sit jos eroaakin? Harvemmin ne välit enää lämpenee

aika monella sama koskee myös sukulaisia. siinä velien ja siskojen välit kiristyy. jos vaikka kumppanit, eivät tule toimeen ja yksi kumppani on tollainen määrääjä. yhtä helvettiä sellainen.

Yhteistyössä