Kielisuudelma

• Viestiketjun aloittaja KAMALAA;)
  • Ensimmäinen viesti
KAMALAA;)
Tuon aiemman ketjun innoittamana haluaisin puuttua yhteen asiaan.

Siina eras mies kertoi kokemuksestaan "pidattyvaisen" naisen kanssa, joka ei halunnut tehda lahestulkoon mitaan seksisa, ei koskettaa tms. So kaikki on vahan outoa (joko hanella seksiin liittyen ongelmia, tai han ei pitanyt oikeasti miehesta tms) mutta yksi kohta minua hamasi

"han ei halunnut kielisuudelmaa"

Itse en ole pidattyvainen seksin suhteen, vaikken mistaan anaaliseksista tai kasvoille ruiskuttelusta pidakaan (tai siihen mieluusti suostuisi) niin olen aktiivinen, halukas ja tunteella mukana oikean miehen kanssa. Mutta SILTI, en minakaan pida sellaisesta oikein marasta suuhun tunkeutuvast kielisuudelmasta. Hyi olkoon, pidin miehesta tai en niin sellainen on epamiellyttavaa!

Kevyt kielisuudelma on paikallaan, lahinna huulilla pusuttelua ja sitten kielella vahan kevytta nuoleskelua joskus, mutta ei sita mita kaikki miehet alussa aina yrittaa, sellaisia yokottavia koko suuhun voimalla tunkeutuvia oikeita "kielareita", ja jopa imevat kielta (se on pahinta)!

Pitakaa kielenne kurissa! ;)

AsiantuntijaNainen
Valitettavasti hyvin moni on kerrassaan ala-arvoinen kielisuudelmoija.
Todentotta, sitä kieltä ei ole tarkoitus missään kielisuudelman vaiheessa rajusti tunkea kokonaan toisen suuhun!! Kielisuudelma tarkoittaa sitä, että suudellessa kielet koskettelevat härnäten toisiaantoisiaan.
Periaatteena voisi pitää sitä, että kielen KÄRJELLÄ ei tehdä mitään, vaan kieli hellästi hakeutuu toisen kielen luo. Esimerkkinä voisi pitää taas kerran jäätelön nuolemista, et sinä sillä 1 cm x 1cm alueella nuole sitä jääteläkään,' vaan koko kielen kärjen alueelta. Samaa metodia voi käyttää suudelmassa: Kielen ei ole tarkoitus olla jäykkä ja voimakas suudeltaessa vaan pehmeän tunnisteleva. Kumpikin suutelijaosapuoli työntää kieltään hieman suustaan ulos, joten kielellä leikkiminen tapahtuu periaatteessa kummankin suun ulkopuolella.

Ettäs tiedätte!

Tytteliiini
hahaha, ihana ketju!

Mainiosti kuvailtu, Asiantuntijanainen.
Todellakin, kielella _leikitellaan_ pehmean kevyesti, sita ei tungeta suuhun, kitalaki jatetaan rauhaan, kielella kommunkoidaan toisen kielen kanssa, toisen kielta ei imeta, ja ei, se ei ole seksikasta kirjaimellisesti _nuolla_ sita toista, jatetaan se nuoleminen sinne jalkojenvaliin, ok?

Ja sen naisen kielen saa helpoiten houkuteltua kun itse ei ole liian aggressiivinen, vaan antaa toisen kielella tilaa tulla tutustumaan. Naisen kieli pelastyy jos sita aletaan tonimaan.

Vaivaantunut mies
En malta olla puuttumatta tähän "Kielisuudelmaan."
Kuten kerroin, tämä nainen ei pitänyt kielisuudelmasta. En missään nimessä tarkoittanut sellaista yököttävää koko suun täydeltä tunkevaa, toisen kielen imemistä. Kuten palstan aloittaja kuvaili tämän olevan inhottavaa.
Hän ei halunnut mitään hellää kielellä koskettelua, toisen kieltä. Eikä myöskään tykännyt jos halusin näykkiä, imeä ja suudella hänen rintojaan. Puhumattakaan jalkovälin ja klitoriksen nuolemista.
Normaaliin seksiin kuuluu kielillä leikittely, molempien mieltymysten mukaan.

Minusta Tytteliini kuvaili hyvin, hän osaa asiansa. Hänen kanssaan varmasti olisi nautinnollista rakastella!

RJV
En ole vuosikausiin edes yrittänyt kielisuudelmaa, kun tiedän ettei vaimo pidä siitä. Silti ei ole tullut hänen kieli suusta ulos. Joskus kun olen kieltäni työntänyt hänen huulille asti, niin pää kääntyy heti pois, ja miltei sylkee silmille.

miaumiau
Voi ei... Olenko epänormaali? Musta on ihanaa kun mies työntää kielensä suuhuni ja sitä on todella kiihottavaa imeä. Tai rakastajani sitten vaan tekee sen niin hyvin...

Tytteliini
Voooi RJV parkaa... :) surkuhupaisalta kuulosti tuo vaimon arka kieli joka vain on ja pysyy siella suussa.

Ja vaivaantunut mies, haluaisin kerran elamassani rakastella vahan vanhemman miehen kanssa, siis _rakastella_, olla ihan niin rennosti ja taysilla mukana, tunteella, kohtaamisella, suurella herkkyydella ja hulluudellakin, paastaa koko seksuaalisen repertuaarin valloilleen, turvallisen ja ymmartavaisen _miehen_ kanssa, jonka vahvojen kasien alla mina tuntisin olevani se pikku kissanpentu mika olenkin.... Tama on fantasiani..!

Tytteliini
Vaivaantunut mies, olisitko sina minun fantasiani mies tana yona...? Mita jos pussaisin sinua pehmeilla huulillani ja katsoisin silmiisi... Et taitaisi olla enaa vaivaantunut...:)

yäk minustakin
Minäkään en pidä kielisuudelmista, tosin en ole itsekään kovin kokenut että ehkä en sitten osaa minäkään... Miehelläni on kuitenkin tapana työntää kielensä suuhuni ja pyörittää sitä kieleni ympäri. Se on ainoa tapa jolla olemme koskaan "kielisuudelleet" enkä minä pidä siitä yhtään. Miestä se tuntuu kuitenkin kiihottavan joten hänen vuokseen olen mennyt tuohon mukaan.

Kysymys kuuluukin, miten miehelle saisi mukavasti ja loukkaamatta sanottua asiasta? Suhteen alussa en tietysti kehdannut ja nyt tuntuu typerältä ottaa asia esille kun olen "antanut" hänen tuolla tapaa viimeiset pari vuotta suudella.

Vaivaantunut mies
Kiitos fantasiastasi....Olin kovin otettu.
Suudelmasi saivat minut sulamaan......Huulesi oli tosi pehmeät ja kiihottavat....
Palaa palstalle niin kirjoitellaan.......!!!!

Vaivaantunut mies
Alkuperäinen kirjoittaja Tytteliini:
Vaivaantunut mies, olisitko sina minun fantasiani mies tana yona...? Mita jos pussaisin sinua pehmeilla huulillani ja katsoisin silmiisi... Et taitaisi olla enaa vaivaantunut...:)
Minun fantasiani olisi nyt kun tulisit tulevana yönä uniini......Kaikki nuo mitä edellä olet kirjoittanut, haluaisin juuri tuolla tavalla helliä ja rakastella sinua. Tunnen jo pehmeät huulet huulillani ja lämpöisen hengityksen......
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta minä olen lultavasti se "vanhempi kokenut mies."
Kirjoituksesi sai minut suorastaan kiihkon valtaan....Minä osaisin helliä ja pitää hyvänä kaikella tavalla. Seksiä saisit kaikessa haluamassasi muodossa.
Saisit käpertyä turvalliseen syliini kuin kissanpentu.
Toivottavasti tapaan sinut tällä palstalla tänä iltana!
Tämän jälkeen en olisi enää vaivaantunut mies!

Tytteliini
Hei.... Tiedatko miksi fantasoin sinusta, silla mina vain iedan milat se meidan kohtaaminen maistusii, tntuisi ja tuoksuisi... Aikuinen, aito mies, ei mikaan pikkupoika, ja mina, nuori neito, tiedan etta sina samanaikaisesti haluaisit hellia minua, kun naet miten nuori ja viaton olen, mutta hammennyt silla naet kylla isoista silmistani katseen mika iskee suoraan sinuun niin, ettet tieda miten vi hallita itsesi...mina tiedan sen miten se miten katson sinua viattoman uhmakkaasti silmiin, miten hymyni saa huulieni vaaleanpunaiset kaaret kutsuvasti esille, kujeillen, miten paidan alla pullottavat pyoreat rintani, vaaleanpunaiset nannini, lahinna koskee sinua... ole vaivaantunut kun et tieda uskallatko antaa sen elaimellisen himo tlla esiin mita sinussa heratan, silla tunnet myos suurta hellyytta minua kohtaan...olen pikku perhosesi ja lepattelen lempeasti sinun ymparillasi, mutta myos tuhmeliini....olen niin tuhma, tiedatko....niin tuhma pikku kissanpentu.... Kuumenen taysin kun ajattelen sinun miehekkaita kasiasi vatsne minun silkkista, herkkaa ihoa.... olet niin vahva, ja mina tunnen olevani kasissani hunajaa, kukkia, sokerkuorrutettua mansikkaa, haluatko maistaa mita minulla on paidan alla....haluaisin etta sina maistelisit ja maiskuttelisin rintojani..... olen niin marka ajatuksesta, kuolen kun kuulen ja tunne raskaan hengityksesi...ja tiedan milta suloinen vaikerrus kuulostaa korviisi...teet minut niin kuumaksi, niin kuumaksi....

Vaivaantunut mies
Hei....Olen tosi kuumana sinusta....Katson suoraan suuriin silmiisi, tunnen raskaan hengityksesi. Suurista silmistäsi paljastuu kiihko ja halu mitä haluat tehdä kanssani....Tunnen lämpimän vartalosi kosketuksen.......Pyöteät rintasi painautuvat vartaloani vasten, tunnen niiden sykkeen....Näykin ja imen kovia nännejäsi....Vastaat intohimoisesti suudelmaani......Leikittelet hellästi kielelläsi, se saa minut kuumaksi. Vartalosi painautuu minua vasten...täriset kiihkosta. Nostan sinut käsivarsilleni ja kannan sänkyyn. Hymyilet suurilla silmilläsi, mutta takaa paistaa villi kissanpentu, joka haluaa leikkiä minun kanssani.......Riisun puserosi......alta paljastuu kauniit pystyt rinnat. Suutelen niitä kiihkeästi......Hyväilen vartaloasi alemmas, otan pois pienet pikkarisi. Väriset kiihkosta.....hyväilen hellästi kaunista häpyäsi......Nuolen vartaloasi, kuljetan kieltäni alemmas ja alemmas, kunnes saavutan määränpään. Olet kuuma ja kostea......Lantiosi kohoaa ja nytkähtelee......Nuolen hellästi klitorista.....Kyllä maistut hyvälle...jatkan nuolemista, sinä voihkit nautinnosta. Penikseni on kivikova, hyväilet hiljaa kädellä....se sykkii kuin tulivuori. Otat penikseni kauniitten huuliesi avoimeen suuhun.....imaiset hellästi, pyörittelet kieltäsi terskan ympärillä.....Osaat tehdä minut hulluksi....Ahaa....kun tekee hyvääääää. Jatkamme toistemme hyväilyä, kunnes ajatuksemme sumenee sulautuessa toisiimme......
Rakastelemme villisti ja toisistamme nauttien pitkään....Ahaa...Tyttliini...olet ihana......

tytteliini
Miten osaatkin aina vastata salaisimpaan toiveeseeni.. yhtalailla kun annan sinuan riisua minun vaatteeni, paljastaa kehoni, anna katseeni paljastaa sinulle kaiken... rakastan sita miten luet silmistani minua, minun silmillani on niin plajon kerrottava sinulle kulta.... tunnet miten marka olen... en voi vastustaa sinua, menetan kaikki voimani kun kannoit minut sankyyn...en voi kuin valittaa kun tunnen sinun suutelevani minun pienta, suloista salaista kohtaa... haluan sinua niin paljon, miten saatkin minut niin hulluksi... ihmettelen sinun peniksesi kovuutta, ihailen sita...se on niin kaunis... liikutan huuliani pehmeasti kalusi vatta pitkin, suljen valilla terskan huulieni valiin, imen hellasti, otan sen syvemalle, ja hitaasti imien annan sen tulla ulos... pyoritan kieltani sen ymparillani... kiihotun ja nautin yhtalailla sinun kiihkostasi, tunen nautintosi, vastaan rakaaseen ja katkonaiseen hengitykseesi voihkeella...haluan antaa sinulle niin paljon, naet sen kylla miten nautin kalu suloisessa suussani.. Onko sinusta ihana nahda minut sen kimpussa? se on minun oma leluni, en saa siita tarpeekseni...

nousen hitaasti ylemmas, katson silmiisi ja annan kalusi tyontya rintojeni valista kun tulen suutelemaan sinua, pitkat laineilevat, silkkiset hiukseni valuvat ymparillemme kun tuon pehmeat huuleni sinun suudeltavaksesi, anna suloisin suukkoja sinulle, imaisen huulias, pehmeasti leikin kielelani... nautin siita miten katsot minua, pyyhkaiset hiukset kasvoiltani, toinen katesi menee rinnoillesi, voihkaiset kun purotat rintaa ja nanniani, ahhh...... rakastan sita! tuon rintani eteesi, otat kummtakin kateesi, tuot ne lahekkain ja vuorotellen imet kovia nannejani...saat minut voihkimaan kovaa, painan lantioni alas kaluasi kohden, istun sen paalle, niin etta kalun varsi on pulleiden hapyhuulieni valissa, pehmeasti liikun edes taakse, tunnet miten marka, tulikuuma, ja pehmea pimppini liukuu kovaa kaluasi pitkin, naet lantioni liikkuvan kauniisti ja pehmeasti... duutelen otsasi ja silitan hiuksiani, saat minut samanaikaisesti niin hellaksi sinua kohtaan ja niin himokkaaksi, kulta.. rakastan kasiasi, naytat niin suloiselta ku imet rintojani...

Yhdella lantion liikkeella otan kalysi okeaan kohtaan hapyuulieni valiin, sulje silmani, tama hetki pysayttaa kaiken...olet juuri tyontymassa sisaani....terkasi on niin kova, pimppini on niin pieni ja tiukka, pikkuhilja isuan kalusi paalle...aahh, se tekee iin hyvaa...avaat pimppiani isolla kalullasi, valilla puristan pimppiani yhteen ja vapautan taas, hitaasti imen sinua sisalleni... Tunne kuinka siirtyisin toiseen todellisuuteen, alan menettaa viimeistakin kontrolliani...voihkin katkonaisesti... tarisen... pida minusta kiinni kulta isoilla kasillani... hyvailet lantioni kaarta katselet kuinka annan kalusi upota sisalle... kumarrun eteenpain ja alan liikuttamaan lannettani edes ja taa, kaet loytavat rintani ja puritavat niita hellasti....

Vaivaantunut mies
Voi miten kaunis olet Tytteliini......Alaston vartalosi on silkin pehmeä. Nuolen ja suutelen hellästi joka paikkaa. Olemme molemmat kiihkon vallassa, sinä katsot raukeasti suurilla silmilläsi......Imet välillä penistäni...tuntuu kuin tulivuori alkaisi purkautau. Sinun kaunis pimppisi on tulikuuma......punaiset häppärit turvonneena. Imen ja nuolen klitorista.....välillä hitaasti, välillä otan huulieni väliin ja imen kovasti. Lantiosi nousee kaarelle....voihkit nautinnosta. Nouset päälleni...kasvot minuun päin....istut kovan penikseni päälle. Hieron terskan päällä klitorista.......Ohjaat hellästi sisään....Ahaa.....Pimppisi on tosi tiukka.....Aloitat ratsastaa, välillä hitaasti, välillä tahtia kiihdyttäen. Käperryt välillä suutelemaan....Kielesi tekee villejä liikkeitä....Kielemme leikkivät toistensa kanssa. Keinumme yhteen liimaantuneina....olemme hiestä märkänä. Pääsi taipuu taaksepäin...voihkit nautinnosta. Hyväilen samalla kauniita rintojasi....nännit on kauniin punaiset. Ratsastat villisti........välillä nouset pois......Suutelet tulikuumaa ja punaista terskan päätä. Pyöräytät kilellä ympäri penistä...nuolet vartta ja kiveksiä. Ahaaaa....miten tuntuu ihanalta....kives on lämpimässä suussasi. Teet tätä hetken.....Et malta kauaa...hyppäät taas satulaan....Penikseni työntyy tulikuumaan pimppiisi......Häppärisi imaisevat penikseni kerralla sisään.....nyt ei jaksa kauaa. Olemme hurmiossa..... kaikki sumenee......Tahti kiihtyy.....Molemmat huohotamme kiihkosta. Sinä kiihdytät vauhtia......Penikseni on räjähtämäisillään......Sinä suorastaan huudat. Tajunta alkaa sumeta........Sinäkin olet juuri laukeamassa.......Penikseni alkaa sylkeä kuumaa spermaa kohti määränpäätään.....Ahaa........Ahaa.....Rakas Tytteliinii.......Kaipaan sinua.....
Kaikki sumenee.......Olemme sulautuneet yhteen....

Lurps!!!!
Taitaa noita versioita olla niin monta kuin on toteuttajaa, mutta oma suosikkini...
Hidasta tunnustelua huulilla, pehmein huulin ja kielin. Hellää koskettelua vuorotellen huulten välissä kielen kärjellä, kunnes kieli värisee ja...

Ei sitä kieli kitalakeen..yäk, siinä menee fiilis.

Vaivaantunut mies
Hei Tytteliini......Haluaisin vielä olla kanssasi ennen nukkumaan menoa.......Tunnen tuoksusi ja silkinpehmeän ihosi lähelläni.
Olet niin kaunis, käpertyneenä sängylleni.....Tulen viereesi.....

Tytteliini
Olit niin tuhma tanaan paivalla.... Ja niin olin minakin... Tulin juuri suihkusta, pitkat hiukset on viela markana, ja tuoksun vienosti hyvalle saippualle....ja minulla on suloinen pyjama paalla, haluan vain tulla syliisi, halaatko minua, kaipaan laheisyytta... saat kylla suukkoja minulta, vai pitaisikohan, tiedan etta sinulla alkaa kovenemaan jo kun nait minun tulevan suihkusta....;

Vaivaantunut mies
Vai olimme tuhmia päivällä.......Mukava kun tapasin....Tuoksut hyvälle....tule vain syliini, kannan sinut sänkyyni. Suutelen kauniita kasvojasi ja huuliasi...ai kun olet kuuma. Minulla penikseni sojottaa pystyssä.....päälläni ei ole mitään......Olet tosi kiihottava...Haluan olla vieressäsi ja hyväillä sinua ennenkuin nukumme....

Vaivaantunut mies
Odottelen kovasti.....Minäkin olen tullut suihkusta ja pessyt itseni puhtaaksi.......En jaksa enää odottaa...menen sänkyyn, tule viereeni ja herätä.....niin rakastellaan vielä.....penikseni odottaa sinun hyväilyä......Hyvää yötä kultaseni...nähdään houmenna......

Yhteistyössä