vierailija
Tuskin tämä palkoruotsijankkaaja on selvittänyt peruskouluakaan.Oho Onpa itseriittoinen tyyppi. Minä ja kun minä en tehnyt...
Tuskin tämä palkoruotsijankkaaja on selvittänyt peruskouluakaan.Oho Onpa itseriittoinen tyyppi. Minä ja kun minä en tehnyt...
"Palkoruotsi"Tuskin tämä palkoruotsijankkaaja on selvittänyt peruskouluakaan.
"Suurin osa vastanneista koki myös, että Suomelle on kaksikielisyydestä taloudellista hyötyä."
Mitäköhän tämä hyöty on?
Haluan sen pakolliseksi kaikilleEntäs latina?
Lestadiolaisperheen lapsi Saana Tyni on hieno nainen.![]()
Siivousfirmat löivät hynttyyt yhteen – tässä uudet yrityskaupat
Tällä viikolla keräämistämme uusista yrityskaupoista merkittävimmät tehtiin siivous- ja yökerhobisneksessä.www.talouselama.fi
Miksi ihmeessä?Haluan sen pakolliseksi kaikille
Elämä on valintoja paitsi pakkoruotsi.So what. Elämä on valintoja.
Ruotsi on kaikkein tärkein. Ilman sitä ei voi elää!SIIS pakkoruotsi on elämässä tärkeämpää kuin TERVEYSTIETO !!!
Latina on avain romaanisiin kieliin. Miettikää kuinka helppoa olisi oppia espanjaa ja ranskaa kun osaisi latinaa.Haluan sen pakolliseksi kaikille
Kuvitteletko tällä olevasi Don Quijote, joka saa kuolemansa jälkeen nimensä historiaan suurena ruotsinkielen vastaisena taistelijana?Elämä on valintoja paitsi pakkoruotsi.
Ranskaa ja espanjaa oppii kyllä ilman latinaa varsin helposti.Latina on avain romaanisiin kieliin. Miettikää kuinka helppoa olisi oppia espanjaa ja ranskaa kun osaisi latinaa.
Kuvitteletko tällä olevasi Don Quijote, joka saa kuolemansa jälkeen nimensä historiaan suurena ruotsinkielen vastaisena taistelijana?
Suomen pakot ovat verot, kuolema ja ruåtsi.Elämä on valintoja paitsi pakkoruotsi.
Juice?Jaa-a. Keine ahnung. Hajuukaan.
Eikun tarvii vaan hyvän opettajanAnteeksi vaan, mutta oppilaita ei kiinnosta saksan ja ranskan opiskelu edes sitä vähää kuin mitä ruotsin opiskelu. Kielten opiskelu on työlästä ja siksi siihen tarvitaan kova motivaatio. Tämä motivaatio on vain englannin osalta, koska englanti on ainoa kieli mihin lähes kaikki törmäävät arjessa.
Noup vaan oppilaan on oltava itseohjautuva.Eikun tarvii vaan hyvän opettajan
Mutta helpommin kun osaa jo valmiiksi latinaa. Latina on avain romaanisiin kieliin!Ranskaa ja espanjaa oppii kyllä ilman latinaa varsin helposti.
Eikö se olekaan pakkoruåtsi?Latina on avain romaanisiin kieliin!
Latinaa luetaan teologisessa ja lääkiksessä mutta muuten se on totaalisen out.Mutta helpommin kun osaa jo valmiiksi latinaa. Latina on avain romaanisiin kieliin!
Siksipä tuo sotekin on pahasti pielessäLatinaa luetaan teologisessa ja lääkiksessä mutta muuten se on totaalisen out.
Ei taida olla opettajiakaan?Linkki?