Kieliikö se vyötärölihavuustaipumuksesta, jos mitoissa 169/72 häviää vyötärö? Hoikempana tiimalasi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitee

Vieras
Ymmärrän toki, että tämän mittainen tuossa painossa on jo aika tuhti muutenkin, mutta mietin vaan tuota vyötärölle kertymistä. Olen siis lihonut tässä parin vuoden aikana mukavat 12 kg. >Noin 60-66-kiloisena mulla oli vielä selvä, upeasti erottuva vyötärö, malliltani olen lähinnä tiimalasia ja salilla on käyty useampi vuosi.

Nyt 72-kiloisena olen aika tasapaksu ja tuntuu, että mun vartalonmallia ei niin selvästi enää erota, vyötärö on kadonnut, mieskin on huomannut tämän. Ikää mulla 28v. Olen toki paisunut muualtakin, mut tuo vyötärön huomaa parhaiten,

Onko tämä vain yleistä lihomista, vai voisko kieliä siitä, että mulla ois taipumusta just vyötärölihavuuteen? Sitten lantiolle kertyy kans toiseksi eniten.

Uskoakseni kyllä, mutta paha sanoa, kun en sua näe.

Mutta noissa mitoissa mulla itselläni on vielä tosi hyvin vyötärö näkyvissä. Tosin olen suht' saman mittainen, jumalattomasti painavampi ja mulla on edelleen vyötärö. Eli vaikka vatsa kasvaa, mun mallilta ei vyötärö katoa.

Oon kai lähinnä päärynä ehkä. :D

[QUOTE="vieras";26042978]Itelläni on laihtues käyny niin, et vyötärö on kadonnut. Muistutan nykyään enemmän neliötä kuin tiimalasia.[/QUOTE]

Hmm, mielenkiintoista. Mulla käy just niin, että hoikkana olen todella kauniin mallinen ja muodot erottuu. 60-kiloisena parhaiten. Lihoessa taas kaikki peittyy ja musta tulle sellainen muumimamma:D Hoikkana mulla on ihan nuoren ihmisen vartalo, mut lihavana näytän kropaltani vanhalta.

[QUOTE="vieras";26042978]Itelläni on laihtues käyny niin, et vyötärö on kadonnut. Muistutan nykyään enemmän neliötä kuin tiimalasia.[/QUOTE]

Näin mullakin. Tissit lähtee ja perse pienenee niin näytän entistä paksummalta mitä enemmän laihdutan :D

Yhteistyössä