kfkfkf ja alkuperäinen ammattivalittaja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testi teille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikki saa yli satasen tuloksia muttei osaa sitten copy/pasteta tuloksia todisteeksi. :stick:

Ja ei, en jaksa itse vaivautua tekemään ko. testiä. Mulle ei tuo minkäänlaista lisäarvoa tieto siitä olenko keskiarvoa vai alle vai päälle.

Kaikki saa yli satasen tuloksia muttei osaa sitten copy/pasteta tuloksia todisteeksi. :stick:

Ja ei, en jaksa itse vaivautua tekemään ko. testiä. Mulle ei tuo minkäänlaista lisäarvoa tieto siitä olenko keskiarvoa vai alle vai päälle.

No aika harvoin olen lataillut kuvia nettiin, eikä nyt ihan tavallisella copypastella onnistu. Mutta nyt se on tuolla profiilissa, jos jollekulle on nyt niin vaikeaa uskoa.

Bitchille, eikai tuon testin kanssa ole mitään tekemistä taas sen kanssa miten konetta osaa käyttää. Voihan sitä olla vaikka millainen ydinfyysikko mutta tietokoneiden kanssa täysi lapanen. Toisaalta taas vaikka millainen it-nero ja muuten täysi taateli.

No minä en muistanut sitä enää siinä vaiheessa kun olin testin tehnyt, eli sen verran vaikutti siiderit jos ei itse testissä sitten vaikuttanut. Ehdottomasto aion pistää tuon as-pojan tekemään tuon, sehän kokosi pienenä palapelitkin kuvapuoli alaspäin :D toki voi silti saada tuosta huononkin, katsotaan. Jos ehdin tehdä uudestaan (en tiedä vaikuttaako tuloksiin, koskaan ennen en ole tuollaista tehnyt, muistaakseni), voin sitten kuvankin laittaa. Ei 115 ole sellainen tulos josta valehtilisin, kyllä sanoisin 130 jos huijaisin ;)

Viimeksi muokattu:
http://aijaa.com/pNujS6

Tuskin noita niin vakavasti kannattaa ottaa hei :D eilisen iltalehden testin mukaan en olisi päässyt edes peruskoulua läpi, tänään olenkin fiksumpi kuin 80% väestöstä. Joopa joo.

[QUOTE="äiti88";29278738]http://aijaa.com/pNujS6

Tuskin noita niin vakavasti kannattaa ottaa hei :D eilisen iltalehden testin mukaan en olisi päässyt edes peruskoulua läpi, tänään olenkin fiksumpi kuin 80% väestöstä. Joopa joo.[/QUOTE]

Oot sit hei yhtä tyhmä ku mä :laugh:

oiskohan saanu enemmän pisteitä jos ois tajunnu et ne voi mennä myös pystysuunnassa :D

viimeset oli ihan hulluja eikä niistä ottanu selvää olleskaan, meniks ne pystysuunnassa?

Mensa Logo Tulokset - Mensan kotitesti
Älykkyysosamääräsi on noin 128 , joka on korkeampi kuin 96.9 prosentilla väestöstä
Lisätietoa Suomen Mensa ry:n järjestämistä valvotuista älykkyystesteistä saat osoitteesta http://www.mensa.fi/sivu.php/testikalenteri
This test was developed by Olav Hoel Dørum from august 2007 to march 2008.
For use in any other context, or by any other than Mensa Norway, please contact Olav H.D at olav.h.dorum@gmail.com.
Additional credit goes to Nathan Haselbauer of the International High IQ Society, the members of ePiq Society , Kristina Nielsen from Mensa Sweden, Etienne Forsström from Mensa Sweden and the webdesign-team: M and Håkon Rian Ueland

© Mensa Norge 2008 og Olav Hoel Dørum (oppgaver, normering), M. (koding) og Håkon Rian Ueland (kodehjelper, design)

2oJaOU

Yhteistyössä