kevyt syndrooma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt nimetön

Vieras
Voisko joku mies kiitos vastata mulle! Mua on koko naisena olemisen ajan (noin 20 vuotta) vaivannut kummallinen ajatus. Aina kun lähestyn miehiä, tuntuu kuin he luulisivat minun olevan iskuaikeissa. Saan siis aina aikaan epätoivotun reaktion heissä. (Joko muuttuvat kumman viileiksi tai sitten pyrkivät selkään oitis!) Tänään se tapahtui viimeksi, kun kysäisin miespuoleiselta työtoveriltani, josko häntä kiinnostaisi lähteä huomenna syömään lähellä olevaan mukavaan lounaspaikkaan. Sain aika epämiellyttävän oloisen vastauksen, vaikka muuten ei ole koskaan ollut mitään muuta kuin viihdyttävää jutustelua.

Haloo! Olen naimisissa, olen ihan tosi taviksen näköinen, en TOD. mikään vamppi. Kaksimielisyyksiäkään en koskaan miesseurassa lauo, koska ne on musta aika mauttomia ja tekee muutenkin naisesta munahaukan. En oikeesti tänäänkään ollut kiinnostunut muusta kuin lounasseurasta!!! Voi video! Minusta on vain ihan älyttömän ylimielsitä olettaa, että nainen on heti jotenkin iskumielellä, jos on sosiaalinen ja iloinen. Eihän #&%?$!* mua vois kaikki miehet kiinnostaakaan, kyllä kuulkaa yhdessä on mulle tarpeeksi.

Eli missä mennään? Olenko joku tuulitunneli kun en tätä tajua vai? Menen lounaalle huomenna erään mukavan naispuoleisen työtoverini kanssa, hän ei ainakaan antanut minulle pakkeja. :D

En osaa neuvoa sinua, koska minulla on sama ongelma.
Minäkin olen ihan tavallinen nainen, naimisissa ja ison perheen äiti. Minulla ei ole aikomusta iskeä ketään miestä, mutta silti vastapuoli tuntuu luulevan että yritän iskeä.
Vastakaiku on kuin sinulla joko tylyä ja hämillistä tai sitten yritystä suoraan toimintaan. :/

Vaikea sanoa...
Jotkut miehet luulevat, että kaikki naiset ovat juuri heistä kiinnostuneita ja sitten taas tiedän naisia, jotka vaikuttavat aina siltä, kuin flirttailisivat vaikka eivät ehkä itse tiedosta sitä...

yksi vaihtehto on se, että jos nainen on tyrkky tai tekopirteä..niin miehet eivät yksinkertaisesti jaksa sellaista! toisinsanoen kanaa.

Mikä kummallisinta..Moni nainen, joka on juuri kuvailemani kaltainen ihmine..ei sitä itse tajua. Eli siis, on ihan hyvä miettiä ja katsoa välillä peiliinkin.. eikä vaan syyttää miehiä.

Yhteistyössä