Kevyet ja ketterät RATTAAT reilu 1veelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulmat minullakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulmat minullakin

Vieras
Meillä siis nyt tosi hyvät yhdistelmät, kevyet näppärät ja erittäin pienet. Ollaan niihin kaikin puolin tyytyväiset, mutta nyt niille olisi ostaja ja periaatteessa olisi myös meille helppo myydä ja saada ok rahatkin vielä, varsinkin kun ei enää varsinaisesti makuulle meneviä kärryjä tarvittaisi. Mutta.. mitkä olisi hyvät ja näppärät rattaan noin pienelle, jotka menis koko tän loppuajan kun vielä kärryjä tarvitaan. Ja meillä ei ole autoa, joten kyllä niitä aika pitkään vielä tarvitaan.

Ponyja olen ajatellut, mutta pitkänä ihmisenä jotenkin "vaivaa" se työntöaisa. Onko kokemuksia, miten käytännössä pelittää pitkällä? Kun kokeillessa on tullut sellainen olo ettei ole tarpeeksi korkealla. Oran vastaavat on erittäin rumat. Brio racet on ollut esikoisella, olivat hyvät, mutta ovat painavammat kuin meidän nuo tämän hetkiset, joten ei. Emmaljungia ei haluta, eikä niillä kyllä mitään sellaisia vaihtoehtoja olekaan.

Eli kokemuksia mitkä voisi olla näppärät? Kiitos! :D

Huhuilen täällä siksi, että jos jollakulla on kokemusta jostain sellaisista rattaista, mitä en ole edes tajunnut ajatella! Kun perus ponyt on nyt hankintalistan ykkösenä..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
ne ponyt on varmaan ainoot semmoset.kun taas tommoset carenan käkättimet ei oo hirveen tukevat..ainakaan mun mielestä (meillä ollu semmoset)

Joo, rattaat tulevat kovaan ja ahkeraan käyttöön, joten ekstävät täytyy olla. Toisaalta Carenat on brion halvempi merkki, miten "huono" sitten oikeasti on, sitähän ei voi tietää kuin käytän kautta. Mutta ei Carenalla ole tarpeeksi pieniä edes valikoimissa.. Onpas tää nyt hankalaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ora Malla. Itse tykkään. Ei vikoja. Enkä kuullut niistä myöskään tutun kummin kaiman naapuriltakaan...

Haluatko että mä kerron? :D
meillä oli esikoisella Mallat enkä voi suositella. Rimpulat ovat, ja kun oli talvikengät kaksivuotiaalla niin ei meinannut saada lasta pois rattaista :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
sanoit kyl että et emmaljungia haluu mut ne scooterit on tosi näppärät... =)

Mut nehän on yhtä isot kun yhdistelmät. Mä en ainakaan ymmärrä mikä niistä scoottereista edes tekee niin suositun.

scooterit menee pienempään tilaan kuin osa matkiksista.ne on PALJON pienemmät kuin yhdistelmät.

Mut nehän on yhtä isot kun yhdistelmät. Mä en ainakaan ymmärrä mikä niistä scoottereista edes tekee niin suositun.

scooterit menee pienempään tilaan kuin osa matkiksista.ne on PALJON pienemmät kuin yhdistelmät.

Ai? Kun me käytiin kokeilemassa liikkeessä niin sanoivat siellä ettei ne ole kasattunakaan juuri pienemmän kun esim Ceroxit pehmeällä kopalla.
Me hankittiinkin sitten vaan hyvät matkarattaat.

Ai? Kun me käytiin kokeilemassa liikkeessä niin sanoivat siellä ettei ne ole kasattunakaan juuri pienemmän kun esim Ceroxit pehmeällä kopalla.
Me hankittiinkin sitten vaan hyvät matkarattaat.

mä myin just scooterit pois ja nyt mul on ceroxit.ne scooterit menee pienempään tilaan ku mein matkikset,graco quattrot

=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ora Malla. Itse tykkään. Ei vikoja. Enkä kuullut niistä myöskään tutun kummin kaiman naapuriltakaan...

Haluatko että mä kerron? :D
meillä oli esikoisella Mallat enkä voi suositella. Rimpulat ovat, ja kun oli talvikengät kaksivuotiaalla niin ei meinannut saada lasta pois rattaista :kieh: [/quot

meillä on tää ongelma ponyissa, argh

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Suosittelen! http://www.orasel.fi/img/product.php?id=27

No näitä katsoi kanssa, ja paremmat olisi korkeudeltaa kuin ponyt, mutta.. kahta eri kuosia, joista kumpikin rumaa.. :( Ei siis kelpaa meille! Näihin ei ole myöskään kuomua, joka nyt vielä tärkeä noin pienen kanssa.

Yhteistyössä