***Kevyempänä kesään*** KeSäkuU

Metso
pituus: 164cm
aloituspaino: 90,9kg (01.03.2010)
tavoite paino: 65kg
paino nyt: 76,8kg
viikkopudotus: -1,1kg (18.6.2010)
pudotus yht: -14,1kg

Herranjumala, nesteet lähti liikkeelle!
En kyllä kerkee siihen juhannustavotteeseen (alle 75kg) mutta oon tyytyväinen jo tähänkin. Nyt kun PÄÄTIN että vietän kesälomaa enkä STRESSAA koko ajan niin voi olla että vaikutti tohon vaakalukemaan. Tai sitten hyttyset on kupannut musta verta liikaa. Onsevaan kumma. Tää mässyhimo on ihan karsee. Pistaasipähkinöitä menis suklaan ohessa pussillinen kevyesti, siihen päälle roima siivu vhh-juustokakkua jonka reseptin kehittelin (pohjasta tuli sikahyvä!) miekkosen kanssa. :p

Väinöttärelle myös vointeja kovasti!

Ikuiselle laihduttajalle tsemppiä, kyllä se siitä takasi hujahtaa kun elämä tasaantuu ja soseet loppuu. :D

Ja outokummulle iso käsi kunnon tiputuksesta, siitä viis millä aikajanalla väännetty! :xmas:

Pidetänkö me muuten tää ketju samannimisenä vaikka kesästä ohi mennäänki? :D Oisko se sit niinko tähtäystä jo ens kesään? B) Tsemppivä kaikille!!!
 
Jee, jee, jee!!! Pakko hehkuttaa....Ikkunat pesty :LOL: :LOL: :LOL: ja isäntä ajo nurtsin ja mä loput tuolta marjapuskista :whistle: :whistle: eiköhän jonkisortin kuntoilusta tuoki käy.

Metso pidetään vaan ketju samannimisenä eihän sitä kerrottu mihkä kesään tähdätään. :D

Ois muuten kiva laskee paljo porukoilta on yhteensä läskiä kadonnu....mutta ei nyt jaksa vaan vällyt kutsuu ja huomenna pieni herkuttelu sallittua :p

Tsempit kaikille
 
saaankos tähän ryhmään liittyä? painoa ois pudetettavaaa ainakin 20kg.monesti ooon alottanut laihiksen,mutta jostain syyystä se into aina on lopahtanut,joten taas ooon uudella innolla lähtenyt laihduttamaaan ja nyt toivon että jaksan loppuuun asti....alotus paino oli 6.4 2010 96kg ja nyt aamu paino oli 92.4 eli toivottoman hitaasti paino tippuuu....
 
Tervetuloa joukkoon, laihduttaja30! Saakos tiedustella mimmosilla keinoilla painoa tiputat? Täältä löytys varmasti hyviä vinkinantajia... Ja punnituspäivänä yleensäottaen perjantai, toki saa itse valita. Silloin täällä ainakin tuntuu olevan eniten populaa kirjottamassa :) Eli merkataan kerran viikossa yllä näkyvillä tavoilla joissa näkyy alkupaino, tähtäys jne. Helpottaa omaa painontarkkailuakin, kun oon niin kehno merkkaamaan ittelleni muuten mitään ylös. :p

Hyvät sunnuntaita kaikille, tiedossa on taas juhlimista mutta koitetaan kestää.... B)
 
mun keinot ei oo mitenkäään sen kummemmat,kun ala tarkkailla mitä suuhuni ängen,ja syömään säännöllisesti niinkun mun treenari kehotti 5kertaa päiväs, ja alkuun yritän luopua kaikista herkuista...ja omaa liikkumistä ooon lisänny,käymällä kuntosalilla pyrin siihen,että 4-5 keraa viikosssa kävisin siel perjantai kuullostaaa hyvältä punnituspäivältä.
 
Hipsistä!

Arvatkaa vaan kuka täällä on häpeissään... Oltiin viikon verran reissussa ja kaikenlainen painon tarkkailu oli ihan olematonta. Grillattiin joka päivä ja jäätelöä meni monta kiloa, sekä tietty sukulaisten tarjoamat pullat sun muut herkut. Sellaset 3kg näytti vaaka tänään plussaa. Mutta nyt on tämän kesän lomailut ohi ja aika taas keskittyä painonhallintaan.

Kovasti vaan mietityttää edelleen että, millä sitä saisi itsensä sisäistämään tämän homman. Mutta luovuttaa ei nyt tokikaan kannata...
 
Huomenta!

Hiljasta tuntuu meidän pinossa olevan, mutta mä nyt tässä aamunälkää hillitäkseni raapustan muutaman rivin =)

Pisteillä ollut siis eilisen päivän ja liikuntaakin tuli piha- ja kotihommien lisäksi 5km lenkin verran. Olo on nyt taas varsin toiveikas, kun vaan saisi tilanteesta pysyvän. Vaan päivä kerrallaan se on eteenpäin mentävä ja edelleen haaveilen että marraskuun alussa kun valmistun ja täytän 30, niin painaisin edes sen 75kg, ei ollenkaan mahdoton haave.

Mä ajattelin että lasken nyt pisteitä tonne perjantaihin asti ja ilmoitan sitten painoni ja jatkan sen jälkeen noita perjantaipunnituksia, vaikka vaaka onkin nyt hyvin keskeisellä paikalla ja aion siinä vierailla joka aamu, jottei totuus unohtuisi. Tänään paino kilon verran vähemmän kuin eilen =)
 
Mitenkähän tekis tän viikon punnituksen kans???? Ollaan varmaan lähös jo torstaina mökille ja siellä ei todellakaan ole puntaria :LOL: :LOL: ja nyt tuntuu et hillokelit on lähestymäs kun mässäysvaihde taas tuntuu pukkaavan päälle :headwall: :headwall: keksit uppoo turhan tiuhaan...

No katotaan ny jos vaikka torstaina muistasin käydä visiitillä vaa'alla :D

Kaks viikkoo on poju sairastanu kamalaa räkätautia ja yskää, nyt vissii pukkaa poskihampaita tulemaan lisää kun katteloo tuota kuolan määrää ja yövalvomisia |O |O ei sit muuten herra sumutorvi yöllä huuda yhtään niiku siskonsa vaan täydellä keuhkolla :x :x mutta toivottavasti tilanne PIAN alkais helpottamaan.

Nyt täytyy mennä ottamaan raparperikeikauskakku pois uunista, siinäpä yks mässäyskohde taas kelejä odotellessa. Mutta vielä en toivota jussia vaan te kuulette vielä musta :wave: :wave:
 
koko viikonloppuna en sit päässy kuntosalille,mutta kävin lauantaina uimassa ja tänään noin 4km lenkin..... mutta minkäänlaista herkkua en ooo suuhuni laittanut,ainakaaan vielä.. juhannus nyt pikkasen jännittää,että meneekö aivan mönkäään syöminen. huomenna ois oikeeti tarkotus mennä kuntosalille
 
Huomenta!

Tänään taas painonhallintaa koetetaan, kun ollaan lähdössä koko perheen voimin tykkimäkeen... Mutta koska pisteet on nyt pari päivää luistaneet niin täytyy koittaa jatkaa samaan malliin. Tänään paino 2,1kg vähemmän kuin maanantaina... Ja liikuntaahaan tänään ainakin tulee, kun eestaas ravataan puistoa ympäri.


Mukavaa loppuviikkoa kaikille :)
 
no niiin,eilen pääsin kuntosalille,ja oli taas treenerin kanssa todella hikistä puuhaa huhhuh ku se laittaa mut aina todella kovillie mut se kai nyt on sen tarkotus,mut uskomattoman hyvä olo mulle jäää aina kun ollaaan lopetettu
 
Täältä varmaan vähäisiä tuloksia odotettavissa, mutta ei kauaa kun meen tänään liittymään uudelle kuntosalille =) Jos vaikka saisin loppukesään mennessä painoa lähemmäs lopullista tavoitetta :) Huomenna sit aattelin ottaa rennosti, tunnustan tässä vaiheessa jo :LOL:
Onhan tossa onneks koko ens viikko vielä aikaa laihdutella jussikiloja pois.
Hauskaa juhannusta kaikille! :heart:
 
Unohdin punnata itteni tänä aamuna kun niin tohkeissani lähdin ekaa kertaa uudelle salille. Mut käyn puntarilla nyt täs vkl aikana ja ilmoitan sit vähän myöhässä. Tosin ei täällä oo ketään muutakaan ilmoittelemassa näköjään.
 
noin on juhannus sitten juhlittu,perjantaina unohdin punnita itseni,mutta juuri puntarilla kävin,viime punnitus oli minkä tänne kirjasin oli 19.6 ja paino oli 92.4 ja nyt 90.8 joten tiputusta 1.6kg en vaaa meinaa uskoa et tuo vois olla totta,no oli miten oli tästä jatketaan eteenpäin.tavotteeseen on viel matkaa,mut hitaasti hyvä tulee,mukavaaa sunnuntain jatkoa kaikille :flower:
 
Tervehdys pitkästä aikaa.

Puntari näyttää edelleen 62,9kg vaikka oon mässännyt ihan urakalla. :eek: Vaaka on rikki tai sit mun kroppani on alkanut toimimaan kun oon kuukauden verran juonut sellasta viherjuomaa 2 litraa päivässä. Mies on vielä ens viikon lomalla eli sotkemassa mun ja tytön arkea :kieh: ja sit kun perusarki taas alkaa, alkaa myös tavallisen ruuan teko. Ensi viikko mennään vielä grilli+jäätelö -linjalla. :heart:
 
Jussista selvitty =)

Muka niin tohkeissani lupasin tulla viä torstaina kertomaan tulokset mutta niin se vaan kaiken pakkaamisen tohinas unohtu...kuten koko puntarilla käynti myös, anteeksi :ashamed: :ashamed:

Viikonloppu meni mässätes :ashamed: saunottiin, grillattiin ja uitiin. Siideriä ja valkkaria tuli nautiskeltua ja sipsiä ja karkkia mässättyä :eek: kauhulla odotan perjantaita :x :/ :whistle: :$ :eek: :(

Menkatki vielä tuli sotkemaan juhannuksen :p ei siis mikään ihme ku syöppövaihde oli päällä. Olo on vieläki ku turvonneella pallokalalla :LOL: :LOL:

No nyt yritetään palata normaali ruokaan ja taas jatkaa uudelleen samojen kilojen pudotusta :headwall: :headwall:

Mutta nautitaan tästä aurinkoisesta säästä!!! :heart: :wave:
 
No niin... Tasan viikko pisteillä ja 2,5kg lähtenyt... Tosin edelleen olen reilusti plussalla niihin parhaisiin viikkoihin verrattuna. On tää todella aika surkeeta tiputella samoja h-vetin kiloja uudelleen ja uudelleen. Mutta nyt ei auta muu kun olla sitkeä vaan ja edelleen matkalla sitä 70-lukua kohti...
 
Ekalla zumba tunnilla käyty :) Oli ihan kivaa, vielä kun oppis liikkeet kunnolla :whistle: Torstaina uudelleen ja siinä välissä vielä salille. Liikuntakärpänen on iskenyt ja hyvä niin, jospa sais kunnon pudotuksen perjantaille.
 

Yhteistyössä