***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

Mae
Tässä olis tämä meidän pino. Kaikki halukkaat, tietoja tänne.
Eli näin esim.:

nimi:
Pituus: ei ole pakollinen mun mielestä
Aloituspaino:
Tavoitepaino:
Paino nyt:
Pudotettu:
Viikkopudotus:

anuaanua
Pituus: 158cm
Aloituspaino:73.9kg
Tavoitepaino: normaalipainoinen/ tuntuu hyvältä.. Välitavoite 70kg
Paino nyt:71.1kg
Viikkopudotus:2.8kg muutaman viikon aikana.. (punnitus perjantaisin)

Bridezilla
Pituus 158 cm
Aloituspaino 69,9kg
Tavoitepaino 58 kg
Paino nyt 69,0kg
Pudotettu:-900g
Vikkopudotus:-900g

etanainen
Pituus 169 cm
Aloituspaino: 91,4
Tavoitepaino: 65-70kg
Paino nyt: 84,6
Pudotettu: 6,8 kg
Viikkopudotus: 1,9 kg

Hanimani
Pituus 165
Aloituspaino: 102kg (27.12.09)
Paino nyt 97,2kg
Tavoitepaino 70kg
Viikkopudotus 4,8kg (punnituspäivä su)

icefairy
Pituus: 162
Aloituspaino:70kg
Tavoitepaino: 58kg
Paino nyt: 68kg
Pudotettu: 2kg
Viikkopudotus: 2kg

Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 27,1 (19.02.2010 laskettu 84 kilolla)
paino nyt 83,6 kg (05.02.2010)
pudotettu -5,9 kg
viikkopudotus 1,2 kg

Jousku
Pituus: 160cm
Aloituspaino: 68kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 67,6kg
Viikkopudotus: -0,4kg (perjantaina punnitus)

kevät76
Aloituspaino 84,6kg
tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 82,8 kg
Pudotettu yht: 1,8 kg
Viikko pudotus: 0,2 kg (punnitus perjantaina)

Laihduttaja
Pituus:163
Aloituspaino:91.5
Tavoitepaino:66/63/61
Paino nyt:88.1
Viikkopudotus: -3.4 kg

laurpap
pituus: 169cm
aloituspaino: 80,4kg
tavoitepaino: 68kg
paino nyt: 78,6kg
viikkopudotus: -0,9kg
pudotettu yhteensä: 1,8kg (26.2.2010)

Lunga
Aloituspaino:68,8kg (tänä aamuna)
Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy)
Paino nyt:65,8kg
Pudotettu:3,0kg
Viikkopudotus: 100g (26.2.2010)

Mae
Pituus 174 cm
Aloituspaino 83,9kg (4.1.2010)
Tavoitepaino 68 (mahd. jopa alle sen, ehkä 65kg)
Paino nyt 73,8kg
Pudotettu -10,1kg (arvio,aloitus ja nyt punnittu eri vaa'alla, eri vrk:n aikaan)
Viikkopudotus -500g (27.2.2010)

ma-mi
Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 63 ---> 59
Paino nyt: 65,3kg
Pudotettu yht: -4,1kg
Viikkopudotus: -1kg (27.2.2010)

Metso
pituus: 164cm
aloituspaino: 90,9kg
tavoite paino: 65kg (välietappi kesäksi 80kg)
paino nyt: ehkä 89,9kg?
viikkopudotus: 1kg?

miia009
pituus 159
paino 98
tavoitepaino 65
paino nyt 95.4kg
pudotettu:2.6kg
viikkopudotus:-650g

minni-iines
pituus: 157cm
aloituspaino:70kg
tavoite paino: 50kg (kesään mennessä -10kg)
paino nyt 69kg(1.3.2010)
pudotettu: -1kg
viikkopudotus:+1.5kg

Mustana
pituus 170cm
Paino 79kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt: 78kg
Pudotettu yht:1kg
Viikkopudotus: 0,2 kg

nipsu
Pituus: 170
Aloituspaino:99
Tavoitepaino:85 ja siitä sitten 75 jos hyvin käy :D
Paino nyt: 98,5
Pudotettu yht: 500g
Viikkopudotus: 0

Nöpö
Pituus: 158cm
Paino: 86,8kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 84,7kg (26.2.2010)
Pudotettu yht: -2,1kg
Viikkopudotus: -1,1kg

Onnikki
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 78,5 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 72,4 kg
Pudotettu yhteensä:- 6,1 kg
Viikkopudotus: -0,8kg (27.2.2010)

outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin, ja siitä edeten 5kg välietapein EHKÄ 58kg asti
Paino nyt: 71,9 kg
Pudotettu yht: -4,0kg
Viikkopudotus: +0,5kg (26.2.2010)

Pöhkis79
Aloituspaino: 119 kg
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 115,7 kg
Pudotettu: -3,3 kg
Viikkopudotus: -1,3kg (5pv:n tulos) (punnitus perjantaina)

reettara
pituus: 178cm
aloituspaino: 114,1
tavoitepaino: 85kg olisi unelma, mutta jos tuo 95kg ensin
paino nyt: 107,9
pudotettu yhteensä: 6,2kg

takemyhand
Pituus: 162cm
Aloituspaino: 77,0kg
Tavoitepaino: ensimmäinen tavoite olisi 70,0kg
Paino nyt: 75,2kg
Viikkopudotus: -1,2kg
Pudotettu yht: -1,8kg (punnitus perjantaina)

Vilijonkkelis
Pituus: 167
Aloituspaino: 71,8kg
Tavoitepaino: 59kg
Paino nyt: 70,6kg
Pudotettu: 1,2kg
Viikkopudotus: -1,2kg (5pv:n tulos) (punnitus pe)

väinötär
Pituus:160cm
Aloituspaino:84kg
Tavoitepaino:69kg
Paino nyt:77.5kg
Pudotettu yht:n.-6.5kg

Taustalla:

justiina83
pituus: 154
aloituspaino: 68
Tavoitepaino: 56
Paino nyt: 64
Pudotettu yht: -4
Viikkopudotus: -1,5

Helmikuun tervehdykset kaikille:)

Tuo viime viikon punnitus jäi ihan väliin ja nyt en enää viitsi puntariin mennä. Näyttää sit perjantain punnitus isommalta, ku ei oo kesken kaiken vilkuille puntariin;)

Alotin merkkaa kalorit päivittäin ja ai että ku heräsin. Mä OON syöny melkosen paljon, joten eipä ihme, ett paino ei oo tippunu haluttuun tahtiin.

Käyn tässä viikon mittaa kertoilemassa viikon meiningeistä(jotak toivottavasti on pudotusvoittoista). Tässä ku muutan alkaa tulee kiire saavuttaa eka tavote, 65kg:)

Oon innostunu pyöräilee päivittäin. Kiva olo ku muuten jää liikunta melko minimiin laiskuuttani. Tällä viikolla olis töitäki ti-ke ja pe. Ne aina vähä sotkee syömisiä, mut oon nyt varautunu Saarioisten kevyimmillä mahdollisilla keitoilla. Ja sit hedelmiä mukaan. Yks vuoro on peräti 10h, joten illalla voi pian olla iso nälkä, mut murehtii sitä vasta sillon.

Juups, nyt vaan painoa alas ja lupaan kautta kiven ja kannon, ett seuraava painonousu johtuu vasta raskaudesta. Ei muuten. On se kuitenkin helpompaa pysytellä samassa painossa, ku pudottaa sitä:)

Mukavaa viikkoa kaikille ja tulkaahan kertomaan kuulumisia vaikka vaan muutamalla sanalla ni pysyy tsemppi yllä.

-Lunga

Mae kiitos uudesta pinosta!!!!!

Juu käväsen vaan merkkailemassa, mitään ihmeempiä ei oo tapahtunu. Käykäähän kaikki kertoilemassa kuulumisia niinku Lungakin edellä kehotti :attn:

Mä käyn välillä vilkuilemas monta kertaa päivän aikana onko joku laittanu kommenttia :eek: ja yritetään tsempata kohti perjantaita ;)

:headwall: :headwall: Voi kökkö sentään!!!!! Törmäsin kaupassa käydessäni hyllyllä oleviin valkosipulin makusiin kuivattuihin ruisleivänpaloihin, joita joskus ulkomailta sisko tuonu tuliaisiksi ja vitsit ku ne oli hyviä, nam!!! ja eiköhän purkki hypänny kärryyn ja nyt se on melkeen tyhjä :ashamed: :ashamed: tiedä edes mimmosia pistepommeja ovat mut nyt ne on syöty :/ :/ no edestä ne taas löytää :LOL: :LOL:

Täällä ollaan taas Nellie Dellies namipussien kimpussa. Onneksi on jotain namia, mis ei oo niin kauhiasti noita hiilareita, kun on ihan pakko saada jotain makeaa välillä. :ashamed:
Niin tiedän jo, että ei tule pudotusta tällä viikolla lainkaan. :| Voipi käydä toisin päin. :/

Löysinpäs ketjun B)

Viime viikon punnituksen jätin suosiolla väliin. Meillä oli vieraita ja tuli sitten syötyä ja virallista lukemaa ei viime viikolta ole. Aamulla kävin vaa'assa ja mahdollisesti jopa miinusta tulossa perjantaina. Katsellaan...

Heippa vaan kaikki!

Oon keksiny helpon tavan laihduttaa:nukkuminen;). Menin illalla nukuttaa tyttöä puol kasin jälkeen ja niinhän siinä kävi, ett itekki nukahdin. Nyt sit vasta hiukka ennen ysiä nousin. Vielä ku oli sen 10,5h työpäivä takana, ni uni kyl maistu. Tosin eilen en hirveesti syöny:aamupalan, kanakeittoa, banaani, 2 appelsiinia ja rahkaa. Mut kalorit kuitenkin täytty "terveelliselle" tasolle.

Ihanaa ku on vapaapäivä, ni saa rauhassa kotona katsoa mitä syö. Työpäivinä sitä tuppaa ruokailut painottuu iltaan. Aattelin vielä päivän alottaa 10km pyöräilyllä:)

Mukava, ku töissä alettiin järjestää kerran viikkoon joku ohjattu tunti kuntosalilla. Nyt pe olis vuorossa Fitball. Mukava kyl, ku itekseen ei kyl tuu lähdettyä.

Juups, jospa menis nyt pyöräilee, ni pääsis aamupalalle. Tän aamun puntarilukeman mukaan miinusta olis tiedossa, mut tiedä sit nouseko vähä, ku tänään syön normaalisti. Aamulla se selviää :D

Tänään oli punnitus, mutta olemme tytön kanssa vanhemmillani ja tämän talon vaakaan ei voi luottaa. Se näytti aamulla 65,2kg :eek: Yritän tänään olla sitkeä ja pysyä pisteissä ja punnaan huomenna kotivaa'alla. Uskoisin virallisen lukeman olevan kilon enemmän. Sekin olisi miinusta. Mä oon niin ylpeä itsestäni kun jaksoin tsempata koko tammikuun. Maaliskuussa olen menossa tyttöjen viikonloppuun ja sinne asti yritän jaksaa. Olis kiva jos joku kavereista huomaisi, että olen hoikistunut. Ja eka tavoitekin (66kg) lähestyy!

Ikuinen laihduttaja Mun paino on jumittanut pari viikkoa samassa. Nyt vaan häntä pystyyn niin taatusti se siitä putoaa. :flower:

Minulta jäi kokonaan päivittämättä viime perjantain tilanne, mutta paino olikin sillon täysin sama kun viikkoa aiemmin. Nyt tämä viikko tsempattu urakalla ja paino pudonnut vaan 200 g! |O .. Miten tää on näin tuskastuttavan hidasta?
Pituus: 164 cm'
Aloituspaino: 78,5kg
tavoitepaino: 60 kg
paino nyt: 74,2 kg
pudotettu: -4,3 kg
viikkopudotus: -200 g
Meillä alkaa uhkaavasti lähestyä pojan 1-vuotissynttärit ja joskus syksyllä päätin että siihen mennessä viimesetkin raskauskilot on poissa. Niitäpä onkin vielä 9,2 kg jäljellä... Jos nyt vaikka sit kesään mennessä sais ainakin ton 9 kiloo pois.

Heipsan!

Nyt on viikko pulkassa ja työ myöskin. Tänään oli viel se työpaikan tarjoama Fitball ja voi jee on tehokasta. Vielä ku kävelin loppuverkaks sellasen 35min ni nyt on paikat kipeet. Ja illalla aattelin "palkita"itseni light lonkerolla;)

No niin, positiivinen päivitys:
Lunga
Aloituspaino:68,8kg (tänä aamuna)
Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy)
Paino nyt:66,9kg
Pudotettu:1,9kg
Viikkopudotus: 1,2kg (no parissa viikossa, mutta kuitenkin)

No ei tuo nyt lukuina ollukkaa NIIN hekumaaninen, mut noo. Pääasia ett suunta on alaspäin ja eka tavote,65kg, lähestyy. Ja onhan mun paino ollu tänä vuonna korkeimmillaan aamulla 69,6kg, ett onhn siinä jo vähä.

Tämä ollu kiva viikko ruokailujen suhteen. Harkitsen karkkipäivän pitämistäki, mut viel ei taida kannattaa. Kattoo sit ku alkaa paino jumittaa, ni sillon sit antais vähä lisäpotkua;)

Mukavaa viikonloppua kaikille! Meillä edessä kotona oleilua, eli maailman parasta aikaa.

Huh huh!
Että sellainen päivä. Ei oikein kuuri tänään pitänyt. :ashamed:
Kuukauden tauon jälkeen tuli vedettyä kaksi vaaleaa sämpylää ja kaksi pullaa. :whistle: :ashamed: :| :| Oli äärettömän hyvää, mutta silti hiukan kaduttaa! :whistle:
Sitten vain takaisin riviin ja yritetään painaa viikko täpöillä! Ajattelin, että nyt voisi alkaa hiukan panostamaan tuohon kotiliikuntaan ja jos ensi viikolla pääsisi mukaan Zumbaan! :wave:

Heips!!!

Meillä ei oo taas toi langaton nettiyhteys toiminu koko päivänä, hermot menöö :headwall: :headwall: ja nyt sain muksujen metelöinnistä tarpeekseni ja passitin isännän ammax ja karkasin tänne vintille koneen ääreen :)

No tulos ihan odotettu ku noi "huonot päivät" sekotti tahtia :(
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 72,9 kg
Pudotettu yht: 3,0kg
Viikkopudotus: 0,3kg

No saimpahan ton 73kg rikki, nyt taas toi pikki paholainen maalailee ajatusta päähän et seuraava punnitus on VASTA viikon päästä, tänään tai huomenna voi herkutella ja pisteistä viis...mut viälä oon pysyny herrana toivottavasti huomennakin onnistuu samoin :saint:

Onnea kaikille hyvistä suorituksista!!!! :flower: Jatketaan samaan malliin vaikka hidasta hommaa onkin ja välillä niihin jumitilanteisiin meinaa hermot mennä :wave:

ajattelin hypätä huomenna puntarille, kävin kyllä viikko sittenki mut näytti samaa ku edellisellä viikolla niin jätin tänne kirjottamatta :ashamed:

hiukan on ollu heikkoa nuiden herkkujen kanssa. eilen ostin kaupasta 300g karkkia ja oon tuhonnu ne kaikki jo. kävin sit jumpalla ja tänään juoksemassa et liikkunu oon kuitenki jonku verran, tällä viikolla 3 kertaa tähän mennessä.

jippii, täälläki on se läskipunnitus, siis se nepalihomma, sinne on pakko suunnata, jotta intoa tulis
lisää tähän hommaan..onko muita tässä porukassa, jotka osallistuu siihen?

niin, täällä odotetaan et alkaako menkat vai ei. jos ei ala niin sit yritän pitää painoni samassa :heart:

ma-mi

Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 66/63/59
Paino nyt: 66,4kg
Viikkopudotus: - 0,6kg
Pudotettu yht: -3kg

Tulihan sieltä miinusta. JIPPII! Tänään voikin olla karkkipäivä. Se oli kyllä tytön kanssa sovittu jo etukäteen, joten hyvillä mielin syön karkkini. Ollaan menossa koko päiväksi anoppilaan ja taidanpa otta sukset mukaan ja hiihdellä vähän. Sillein rennosti ja hyvällä mielellä.

Mä koin eilen MIELETTÖMÄN ahaa-elämyksen. Mä OIKEASTI tajusin, sisäistin, että mun on mahdollista painaa alle 60kg. Mä olen aina ollut ylipainoinen (siitä kouluaikana sain terkkarilta kuulla vaikka silloin olinkin vain lievästi ylipainoinen) ja jotenkin muhun on iskostunut ylipainoisen "rooli". On musta itsestäni kiinni olenko normaalipainoinen ja terveempi. Mulle tuli tytön syntymän jälkeen mieletön tarve "pysyä hengissä" ja voida hyvin ihan vaan tyttäremme vuoksi.

justiina83 Meilläkin olis se läskipunnitus seurakunnassa, mutta en ole vielä päättänyt osallistunko. Tsemppiä sulle, kyllä se paino siitä vielä tippuu. *Muoks* Onko teillä vauvahaaveita vai muutenko vaan odottelet alkaako menkat vai ei?

nonii, paino oli samat 66 kg, kuten aiemminki. eli pudotusta on se 2 kg saatu aikaseks. uutta tsemppii ny vaan kehiin =)

mami: joo yritetään lasta. me ollaan aikalailla samankokosia ku itekki oon 154 cm lyhyt =) aattelin et se läskipunnitus auttais ku eihän sitä kehtaa sinne toukokuussa plussakiloja kerätä...

Eilen sit ratkesin ja pidin kurittoman päivän. Niinki huikeesti, ett söin ruisleivän juustolla(ilman merkkausta, ni se on rikollista;)), karkkia joitakin kappaleita, suklaata varmaan 7 palaa ja sen lonkeron. Teki niin kvin mielin herkutella ja tuo sit onneks riitti. Kauhee jano vaan iski ku oli nuo syöny. Oli pakko ittensä kidutukseks punnita aamulla, mut onneks tuo ei ollu ihan sekottanu pakkaa, vaan +100g. Toivon mukaan huomenaamulla oltais taas 66-luvulla. Joo, myönnän, punnitus on taas karannu käsistä. Oon viel alkanu palaa samaan tyyliin, ku ennen vanhaa, ett määritän aamupainon perusteella jonku luvun, jonka yli paino ei saa nousta päivän aikaan. Hullua!

Paikatki on ihan tulessa eilisestä ja kipeeksi oon varmaan tulossa. Ei hyvä! Mut kalorit merkkaan tarkkaan kaikesta huolimatta.
Viikonloppuja edelleen kaikille. Tulkaahan kertoo miten on viikonloput menny kaikkien osalta.

Niin, sinne lukutaitoa laihduttamalla-hommelliin en osallistunu. Vaikka hyvä tsemppari oliski kyl.

justiina83 Toivotaan, että teille olis vauva tuloillaan:). Olisko ensimmäinen?

-Lunga

Mä oon kyllä sellanen, ett yks lipsahdus alottaa liukkaan ja nopean alamäen. Sitä ei jotenki pysty lopettaa ja jättää yhteen päivään. Lauantainaki vielä jatkoin mussuttamista. Ja jopa pizzan vedin 1/4 osaa lukuunottamatta helttaani(positiivista, etten kokonaan jaksanu;)). No eilen sit sain jotenki ruodun kasaan ja tänä aamuna paino oli "vaan" 300g enemmän ku pe...On tääki kans seilaamista.

Ens vkl olis tiedossa tytön syndet, joten herkuttelua ei voi välttää. Ehkäpä se 65kg kuitenkin saavuttuu ajallaan;)

Mut kevyttä ja itsekurin täyttämää viikkoa kaikille:)

-Lunga

No niinhän siinä kävi lauantaina ku pelkäsin :x
Rallissa kioskihommissa :eek: ja pitihän sitä maistaa parit perinteiset rallimakkarat ja ruoka ja kahvit pullalla :) ja kotona jatku sama herkuttelu, pari lasia olutta ja popcornia :ashamed: että pisteet raiku yli oikee roimasti :ashamed: :ashamed:

No kostoksi herkutteluista pojalle nousi la-su välisenä yönä 40-asteen kuume ja jatku eilisen, että omat syömiset ja juomiset on ny sit jääny aivan minimii. Yritän vaa jäbälle saada nestettä menemään :heart:
No tänään ollaan jo voiton puolella (koputtaa puuta) 38 tietämis kuume pyörii, voi kun ei nousisi enää korkeemmalle :saint: Nyt vaan oma elimistö pitäs saada ruotuun ja vesilasi toisensa perään alas ja ruoallekki jotai makua :|

No onhan tässä vielä pari päivää toivoa parasta :p Nyt meen huilimaan kun neiti läx mummun kans kauppaa ja poika nukkuu :wave:

Alamäkeä täälläkin! Perjantaina tosiaan meni pullaa ja sämpylää.
Eilen pari irttaria HopLopissa ja tänään ruisleipää, kaksi palaa suklaata ja muuta pientä. :ashamed: :headwall: :headwall:
Se on heti, kun antaa itselleen luvan syödä jonkun yhden pienen jutun, niin sitten lipsutaan yli laidan oikein urakalla. :| :ashamed: Kumpa se nyt alkais taas paino putoomaan ja itsekuri taas pysyyn ruodussa.

HUHUU, missä kaikki on??? :attn: :attn:

Täälä mennään samaa rataa, poju alkaa olla parantumaan päin =) ja äiskäki kerkiää kattomaan mitä laittaa OMAAN suuhunsa :LOL: :LOL: nyt oon vaan yrittäny toiselle tuputtaa ties mitä että sais nestettä.

No ylihuomenna sitte näkee onko mopo taas karannu käsistä, ruokailu on nimittäin menny tonne pulla/keksilinjalle aikas rankasti :ashamed:

Mutta tulkaahan ny jotain merkkejä itestänne kertomaan vai onko kaikki jo kuihtuneet nii olemattomiin et mä oon jääny tänne yksin :'( :'(

Täällä ollaan :attn: Valitettavasti ei kuihtumisilmiö ole vaikuttanut mun kohdalla.

Ihan mukavasti on mennyt pisteillä. Liikkumista on tullut jonkin verran, mutta tosiasiassa aika vähän. Meilläkin on tyttö kipeä (hirvittävä yskä ja kuumetta) ja yritän saada syömään edes jotain. Onkohan äidin vai tytön parhaaksi, että pitäis hakea kaupasta jädeä?! Perjantaiksi odotan taas edes parisataa grammaa miinusta. Enää huominen pitää taistella ja perjantaina on KARKKIPÄIVÄ! Suunniteltiin miehen kanssa, että kun paastonaika alkaa ensi viikolla, niin voitas yrittää olla ilman karkkia pääsiäiseen saakka. Kröhöm, yritetään.

Yhteistyössä