Keventäjät?Onko kenelläkään kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
Olen täysin kyllästynyt kroppaani, joka on vuosien saatossa lapsien saannin jälkeen päässyt "levähtämään".Itse olen syypää ja ollut varsin laiskakin hoitamaan itseäni.Tänään kävin uimahallissa vaaalla ja kamelin selkä katkes...Nyt sain sellaisen kipinän laihduttaa ja äitini joka täyttää ensi vuonna 60 on myös laihduttanut 12 kiloa ja lisää lähtee...Minä haluan vielä näyttää siltä, että voin joskus tulevaisuudessa hyvällä omallatunnolla laittaa bikinit päälle, ilman että tarttis hävetä.20 kiloa on liikaa, enkä häpeä sitä sanoa.Mietin, että tuo keventäjät saattaisi olla minun juttu...Onko kellään kokemusta toimiiko se ja onko "maineensa"väärtti.

Jep muuten ihan kiva, mut 2 viikkoa aloituksen jälkeen olinkin yllättäen raskaana :headwall: ... Kannustaa kyllä laihdutukseen, jos on sen verran viitseliäisyyttä/aikaa pitää sitä kirjaa syömisistään...

Alkuperäinen kirjoittaja Tsah:
Hei, Kiloklubi on nykyään ilmainen. Olen kokeillut keventäjiäkin ja samanlaisia ovat sisällöltään . Miksi maksaa, kun saat saman palvelun ilmaiseksi.

Peesi. Keventäjissä laihduin 8kg. Helppoa oli eikä nälkää tarvinnu nähdä, ennemminkin oli vaikeeta saada kalorit terveellisellä ruualla täyteen.

Kiloklubiin liityin eilen :D

Miten te muuten saatte kalorimäärän täyteen (ilman herkuttelua), mie en kyllä jaksa syyä niin paljon kun pitäs. Olen nyt laihduttanut Kiloklubin avulla 16 kg yhteensä vuoden aikana. ja nyt jumittaa, varmaan syön liian vähän. Suositus mulle on vähän yli 1900 kcal ja hyvä jos saan 1200 rikki. Eilenkin esim. vain 1060 kcal.

saakohan liittyä jos bmi:n mukaan normaalipainonen mutta omasta mielestä ei? haluaisin laihtua 10kg ja bmi:n mukaan silloin olisin (muka) alipainonen mutta koska ennenkin painanut sen varran niin se on mun tavote nyt en pidä lainkaan itsestäni

Alkuperäinen kirjoittaja kahen äippä:
saakohan liittyä jos bmi:n mukaan normaalipainonen mutta omasta mielestä ei? haluaisin laihtua 10kg ja bmi:n mukaan silloin olisin (muka) alipainonen mutta koska ennenkin painanut sen varran niin se on mun tavote nyt en pidä lainkaan itsestäni

Kyllä saa, se on kaikille avoin , siellä on myös painon ennallaan pitämiselle omat säätönsä. Kannattaakohan aivan nuin paljon laihduttaa kuitenkaan?

Miten te muuten saatte kalorimäärän täyteen (ilman herkuttelua), mie en kyllä jaksa syyä niin paljon kun pitäs. Olen nyt laihduttanut Kiloklubin avulla 16 kg yhteensä vuoden aikana. ja nyt jumittaa, varmaan syön liian vähän. Suositus mulle on vähän yli 1900 kcal ja hyvä jos saan 1200 rikki. Eilenkin esim. vain 1060 kcal.

Mulla oli ja on sama ongelma. Saishan sitä kalorit täyteen kun vetäis pari palaa suklaata, mut tuolle linjalle en oo menny.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:

Mulla oli ja on sama ongelma. Saishan sitä kalorit täyteen kun vetäis pari palaa suklaata, mut tuolle linjalle en oo menny.

Juu ei kyllä kehtaa alkaa mässyttämään, jää vielä päälle. Täytyy varmaan yrittää syödä enemmän vaikka leipää (nyt menee vain 2 palaa/pv), jos ottas yhen joka aterialla ja kokeilis ....

Hitsit tämä on joskus vaikeaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:

Juu ei kyllä kehtaa alkaa mässyttämään, jää vielä päälle. Täytyy varmaan yrittää syödä enemmän vaikka leipää (nyt menee vain 2 palaa/pv), jos ottas yhen joka aterialla ja kokeilis ....

Hitsit tämä on joskus vaikeaa....

Välillä on vaikeeta, annokset sais olla kuin isommallakin miehellä.
Mul on tuo leivän syönti vaikeaa. En harrasta voileipiä, makkaroita, juustoja yms. Ei laihduttaessa voi mennä monta päivää etten syö yhtään leipää.
Kaurapuurookaan ei pysty syömään kuin pienen kauhallisen, alkaa tökkiä.
Hedelmiä voisin vetää vaikka kaksin käsin mut niistä ei sit saa niitä kaloreita tarpeeksi.
Pähkinöissä olisi hyviä rasvoja ja kaloreita. Niitä syömään jos niistä tykkää.

Välillä on vaikeeta, annokset sais olla kuin isommallakin miehellä.
Mul on tuo leivän syönti vaikeaa. En harrasta voileipiä, makkaroita, juustoja yms. Ei laihduttaessa voi mennä monta päivää etten syö yhtään leipää.
Kaurapuurookaan ei pysty syömään kuin pienen kauhallisen, alkaa tökkiä.
Hedelmiä voisin vetää vaikka kaksin käsin mut niistä ei sit saa niitä kaloreita tarpeeksi.
Pähkinöissä olisi hyviä rasvoja ja kaloreita. Niitä syömään jos niistä tykkää.[/quote]

Juu samaa ongelmaa mulla, olen ennen ollut kova syömään leipää ja siksi lihonutkin, mutta uuden elämäntavan myötä on alkanut äklöttämään :X Täytyypäs ostaa noita pähkinöitä ja kokeilla niillä. Kiitti vinkistä!

Yhteistyössä