kevennys mielessä,meneekö ruokavalio yhtäänkään oikeaan suuntaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meneekö perssiilleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meneekö perssiilleen

Vieras
Aamulla: maitorahkaa 200g ja 1 rkl femisoyaa+ 1 kupillinen maitokahvia

Lounas: 2 dl revittyä salaattia, 4 kirsikka tomaattia, 10 siivua tuorekurkkua, 3 aurinkokuivattua tomaattia, n 50g vesimelonia, 1 keitetty kananmuna, 125g uunilohta ja 75g naudan fileetä. Kastikkeena sitruunamehua.

Päivälliseksi: 2 kpl lihapullia kotitekoisia naudan 10% jauhelihasta ja lohkoperunaa 100g (tei itse n 1 kg perunoista ja päälle laitoin mausteet ja 2 rkl oliiviöljyä), 1 isohko tomaatti, 1 dl maissia, 10 pikkuporkkanaa ja 5 viipaletta suolakurkkua

Vettä juonut n 2l

Vaikuttaako yhtään hyvältä?

Noi ateriat ovat mun mielestä just passelit, mutta lisää pari pientä välipalaa. Aamupäivällä vaikka muutama (korkeintaan kourallinen) pähkinä ja iltapäivällä hedelmä tai lasillinen jotain missä on proteiinia myös.

onko liikaa jos illalal söisi vielä rahkan ja femisoyaa?
Tuo välipala on ollu mulle aina hankala. Nyt siis ihan opettelemalla opetellut syömään useammin kerran päivässä.
Normisti aamukahvin jälkeen söin n klo 17-18 ja sit illalla mätin lisää

Kiitos vinkistä, lisää nuo vielä tuonne päivään :D

Ei varmasti oo liikaa, vaikka illalla vetelisi vielä rahkaa tai jogurtin tai vaikka voileivän.

Mut tuli jälkeenpäin vielä mieleen, että lisää aamupalaan teelusikallinen jotain öljyä, että rasva-aineenvaihduntakin lähtee käyntiin.

Kovasti kiitoksia sinulle kun viitsit auttaa :D
Itse ole ihan ulalla ja olen koittanut kovasti katsoa, että menisi oikein. Ihanalta tuntuu,että nyt on loksahtanut suht kohdilleen :D

Ei se niin vaikeaa oo ja tietoa löytyy vaikka mistä. Pääasia, että muistaa syödä eikä yritä olla kokonaan syömättä. Niin, ja se kanssa, että vaihtelee sapuskoita tarpeeksi usein ettei kyllästy, kannattaa huomioida.

toivotaan,että tuossa useamman kerran päivässä syömisen tahdissä pysyn. Aina on ollut vaikeaa syödä montaa kertaa päivässä.

Mä taas puputtaisin koko päivän jotain pientä ja jättäisin ne isommat satsit väliin. :D

Mutta ei välipalan tavitse olla sen kummempi kuin vaikka lasillinen piimää. Sen voi hörppäistä hetkessä.

Yhteistyössä