Keväthaalari huomenna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en voi tajuta aikuisia jotka tahallaan "jäädyttää" lapset kun pukee liian aikaisin ohuita vaatteita. kyllä niitä ehtii käyttää myöhemminkin sit kun oikeesti on niiden aika ja se ei ole vielä!

voi kuule kyllä nyt on jo sen aika. huomenna on jo huhtikuu ja mittarissa päivällä yli +10 astetta ja meillä ainakin niin hikoilevia ja kuumaverisiä että paistuvat tuolla. =)

hei haloo tuolla on LUNTA!! Eikä kannata tuojottaa kalenteriin vaan käyttää järkeä! Niin jos on siihen välineet... :)

Huom!Kaikkialla ei ole enää LUNTA jos teillä on niin sit on. Täällä ei ole kun nimeks ja vk haalari pistetään huomenna päälle. Talvirukkaset on jääny jo naulaan.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Syyssade:
Hanskojen kanssa on vähän hankalampaa, kun leikkii lumella. Karvahanskat on aivan märät sisältä, kun kädet hikoaa. Samoin, jos on keväthanskat ja villalapaset. Hankalaa... Tulisi jo kevät nopeasti ja päästäisiin tästä välikaudesta ohi!

Mä ostin hanskat, joissa on ohut fleecemäinen vuori. Ne on just hyvät tälle kelille, kun karvahanskoissa paistuu mutta keväthanskoissa palelee =)

Meillä on tällä kelillä fleecemäis-vuoriset kurahanskat. Mutaa ja kuraa, niin onpa helppo pestä. Kohta sitten siirrytään noihin vk-hanskoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Meillä on tällä kelillä fleecemäis-vuoriset kurahanskat. Mutaa ja kuraa, niin onpa helppo pestä. Kohta sitten siirrytään noihin vk-hanskoihin.

Meillä oli sellaiset ja mä oon jemmannut ne niin hyvään talvisäilöön, ettei mistään löydy |O . Ne olisi ihan ehdottoman hyvät pojalla takapihassa, mutavellissä.

Yhteistyössä